wat een crapquote:
Moet je wat kopen dan?quote:
Wat ik niet snap is dat Xerxes niet gewoon z'n hele leger in 1x stuurt. Ze worden vanzelf moe.quote:
Arrogantie.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat Xerxes niet gewoon z'n hele leger in 1x stuurt. Ze worden vanzelf moe.
Kan toch nietquote:Op maandag 3 mei 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat Xerxes niet gewoon z'n hele leger in 1x stuurt. Ze worden vanzelf moe.
Hulde aan AdvancedPowerquote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Otis is heul geen rotuser. Wie heeft dit gemaakt?
Omdat hij dan in zijn rug wordt geneukt door een ander leger.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij stuurt er steeds een stuk of 100 op af en dan gaan ze dood en denkt hij, kut, laat ik het morgen nog eens proberen.quote:
Welk leger.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat hij dan in zijn rug wordt geneukt door een ander leger.
Jonge wat denk je van slapen en een bodycount van 1031029 waardoor je niet meer normaal kan lopen?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij stuurt er steeds een stuk of 100 op af en dan gaan ze dood en denkt hij, kut, laat ik het morgen nog eens proberen.
The Arcadiansquote:
Ja, m'n ex.quote:
Als hij er gewoon 5000 op afstuurt van de 300k die hij heeft zijn ze dood en kunnen ze gaan slapen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge wat denk je van slapen en een bodycount van 1031029 waardoor je niet meer normaal kan lopen?
Nee, dat zijn er maar 1000 ofzo en die zijn niet getraind en bewaken het geitenpad.quote:
Niet man. Dat was weer een ander volk. Ik ben even de naam vergeten.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat zijn er maar 1000 ofzo en die zijn niet getraind en bewaken het geitenpad.
Mensenhandel.quote:
Tuurlijk niet. Als ze in die formatie blijven in die mountains verlies je nooit.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als hij er gewoon 5000 op afstuurt van de 300k die hij heeft zijn ze dood en kunnen ze gaan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |