wat een crapquote:
Moet je wat kopen dan?quote:
Wat ik niet snap is dat Xerxes niet gewoon z'n hele leger in 1x stuurt. Ze worden vanzelf moe.quote:
Arrogantie.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat Xerxes niet gewoon z'n hele leger in 1x stuurt. Ze worden vanzelf moe.
Kan toch nietquote:Op maandag 3 mei 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat Xerxes niet gewoon z'n hele leger in 1x stuurt. Ze worden vanzelf moe.
Hulde aan AdvancedPowerquote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Otis is heul geen rotuser. Wie heeft dit gemaakt?
Omdat hij dan in zijn rug wordt geneukt door een ander leger.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij stuurt er steeds een stuk of 100 op af en dan gaan ze dood en denkt hij, kut, laat ik het morgen nog eens proberen.quote:
Welk leger.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat hij dan in zijn rug wordt geneukt door een ander leger.
Jonge wat denk je van slapen en een bodycount van 1031029 waardoor je niet meer normaal kan lopen?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij stuurt er steeds een stuk of 100 op af en dan gaan ze dood en denkt hij, kut, laat ik het morgen nog eens proberen.
The Arcadiansquote:
Ja, m'n ex.quote:
Als hij er gewoon 5000 op afstuurt van de 300k die hij heeft zijn ze dood en kunnen ze gaan slapen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge wat denk je van slapen en een bodycount van 1031029 waardoor je niet meer normaal kan lopen?
Nee, dat zijn er maar 1000 ofzo en die zijn niet getraind en bewaken het geitenpad.quote:
Niet man. Dat was weer een ander volk. Ik ben even de naam vergeten.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat zijn er maar 1000 ofzo en die zijn niet getraind en bewaken het geitenpad.
Mensenhandel.quote:
Tuurlijk niet. Als ze in die formatie blijven in die mountains verlies je nooit.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als hij er gewoon 5000 op afstuurt van de 300k die hij heeft zijn ze dood en kunnen ze gaan slapen.
Tuurlijk wel in reality. En zeker met katapulten. Ik zou echt een goede krijgsheer zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als ze in die formatie blijven in die mountains verlies je nooit.
Ja na 200 liggen er al zoveel lijken dat je niet meer kan aanvallen, moet je eerst de lijken weghalen en dan weer aanvallen ... en krijg je hetzelfde effect als eerst.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als hij er gewoon 5000 op afstuurt van de 300k die hij heeft zijn ze dood en kunnen ze gaan slapen.
AoE IIquote:
Ja catapulten is het enige wat werkt ja. Maar voor de rest slaat je theorie op neits.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel in reality. En zeker met katapulten. Ik zou echt een goede krijgsheer zijn. Even AOM weer installeren.
Alsof het geloofwaardig is dat er gééneen Spartaan in het begin doodgaat terwijl zij naar hartelust langs hun schilden kunnen steken. En ze verbreken sowieso continu de formatie.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja catapulten is het enige wat werkt ja. Maar voor de rest slaat je theorie op neits.
Ja misschien 1-5. Maarja dat ze daarna een beetje FFA gaan rondrennen is niet echt logisch. Dat was ook de reden dat die retard niet mocht joinen. Had hij net zo goed mee kunnen gaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof het geloofwaardig is dat er gééneen Spartaan in het begin doodgaat terwijl zij naar hartelust langs hun schilden kunnen steken. En ze verbreken sowieso continu de formatie.
Blijft een film he, wrs gingen er wel een paar dood ja. Lijkt me dat je wel iets langs die schidlen kan gooien en iemand in zijn been/nek kan raken.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof het geloofwaardig is dat er gééneen Spartaan in het begin doodgaat terwijl zij naar hartelust langs hun schilden kunnen steken. En ze verbreken sowieso continu de formatie.
Ik vind hem wel sympathiek opzich :$ Vooral als je hem zo semi ziet huilen als Leonidas naar hem wijst in die laatste scene.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:07 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word altijd zo kkagressief van deze gast, hč!
Daarom. En niemand gaat dood door een pijl, terwijl je altijd wel een gat laat vallen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Blijft een film he, wrs gingen er wel een paar dood ja. Lijkt me dat je wel iets langs die schidlen kan gooien en iemand in zijn been/nek kan raken.
Dit is volgens mij multiplayer.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat de tijd en dat lijstje rechts erbijdie zie ik nooit
Ik ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik vind hem wel sympathiek opzich :$ Vooral als je hem zo semi ziet huilen als Leonidas naar hem wijst in die laatste scene.
/care.quote:
Zou best handig zijn, af en toe.quote:
Sowieso. Als ze nog in die tunnel zitten. 500 man voor die gasten met die vuurbommen neerzetten en gooien maar. Ook al spatten ze op een schild af dan krijgt die gast voor hem die scherven in zich.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom. En niemand gaat dood door een pijl, terwijl je altijd wel een gat laat vallen.
Ik zou cavaliers op je afsturen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik speel dus wel eens AoE 2had laatst een erg leuke tactiek verzonnen
25 stormrammen volgeladen met Pikemen en Eagle Warriors en dan rustig naar de vijand rijdenAlle kastelen met die rammen kapot beuken, en dan de Town centers, en zodra ze kapot gaan komen er alleen maar meer mannetjes uit
Ik heb er toch geen smatjes op omdat ik te lief ben.quote:
Oké, en nu kom je online.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen smatjes op omdat ik te lief ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |