Dat soort mensen begrijp ik echt niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
wise drinkt amper alcohol lees ik net, negeer hem maar.
Jij drinkt teveel.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat soort mensen begrijp ik echt niet.
Ik vind het al ver gaan om ze mensen te noemen, maar dat ben ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
En al meent ze het wel. Care, van haar kan ik het hebben.quote:
Die krentenbol. quotesquote:Op maandag 3 mei 2010 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En al meent ze het wel. Care, van haar kan ik het hebben.
Die Gaastra jas.quote:
quote:
want? Alsof je alcohol moet drinken. Ik drink het heel af en toe, en dan blijft het bij 1 a 2 glazen wijn/champagne/prosecco of amarettoquote:Op maandag 3 mei 2010 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Homo. Dat zei ik al.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
want? Alsof je alcohol moet drinken. Ik drink het heel af en toe, en dan blijft het bij 1 a 2 glazen wijn/champagne/prosecco of amaretto
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
want? Alsof je alcohol moet drinken. Ik drink het heel af en toe, en dan blijft het bij 1 a 2 glazen wijn/champagne/prosecco of amaretto
De UI van Behangplakker.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wel een tof nummer verder.![]()
Hier heb je een nummer terug.
quote:
wat een zaadzooi zegquote:Op maandag 3 mei 2010 14:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Que?quote:
I'm like Scarface, sniffin' cocain, holding the M16, see with the pen i'm extreme.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
waar wilt u naar toe¿quote:Op maandag 3 mei 2010 14:30 schreef MouzurX het volgende:
Hmm zit nu te denken of ik niet beter na mijn studie gewoon een jaar naar het buitenland kan gaan ipv tijdens mijn studie een half jaar...Keuzes..
Tja, het maakt mij geen flikker uit wat je doet.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:30 schreef MouzurX het volgende:
Hmm zit nu te denken of ik niet beter na mijn studie gewoon een jaar naar het buitenland kan gaan ipv tijdens mijn studie een half jaar...Keuzes..
Oh diequote:
Tijdens lijkt mij niet logisch tenzij je daar je studie voort kunt zetten..quote:Op maandag 3 mei 2010 14:30 schreef MouzurX het volgende:
Op dezelfde manier als dat André van Duins mond in de koppen van de dieren van Animal Crackers wordt gemonteerd.quote:
dikke vette zeugquote:
Whehehe. Goed gedaan, dat wel.quote:
Wut? Was dat gemonteerd?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als dat André van Duins mond in de koppen van de dieren van Animal Crackers wordt gemonteerd.Maar dan beter. Haar gezicht in dat hoofd 'geplakt'. Lijkt me.
Zie edit.quote:
Ja dan kan ik iets van een minor daar doen ofzo(oslo)quote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijdens lijkt mij niet logisch tenzij je daar je studie voort kunt zetten..
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
André 3000 toen hij nog straight was, hoe apart.
Waarom zie ik de thumbnail van Ruud Lubbers?quote:
Deze is beter.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom zie ik de thumbnail van Ruud Lubbers?
quote:
Macy Gray.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
André 3000 toen hij nog straight was, hoe apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |