als ik vader was zou ik juist trots zijn op mij zoon. Als mijn dochter met een man even oud als mij thuis zou komen, dan ga ik die vent even een les leren. Gore pedo.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee maar dat is toch kut, als je ouders weten dat je mensen die ouder dan zij zijn paalt.
ja tof, heel de dag onderuit gehaald worden uitgescholden worden door pinda en dat je stinkt naar kruidenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe tof het is om indo te zijn.
That's the way I like my dog.quote:
Dat zijn Koelie's. Die ruiken naar curry. Dat zit in hun poriën.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef wise het volgende:
[..]
ja tof, heel de dag onderuit gehaald worden uitgescholden worden door pinda en dat je stinkt naar kruiden
Daar staan wij allemaal boven, vriend.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:14 schreef wise het volgende:
[..]
ja tof, heel de dag onderuit gehaald worden uitgescholden worden door pinda en dat je stinkt naar kruiden
Ik weet dat het niet goed gaat met je vriendin, maar om dan dieren te gaan misbruiken gaat wel erg ver.quote:
je bent anders vaak op je teentje getrapt als WD je uitmaakt voor pindaquote:
Welke?quote:
En jij denkt dat hij serieus is dan? Boohoo.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef wise het volgende:
[..]
je bent anders vaak op je teentje getrapt als WD je uitmaakt voor pinda
wise drinkt amper alcohol lees ik net, negeer hem maar.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij serieus is dan? Boohoo.
yesquote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij serieus is dan?
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
wise drinkt amper alcohol lees ik net, negeer hem maar.
Ohhh!quote:
Wij kregen alleen maar 1e en 2e wereldoorlog.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nooit opgelet bij geschiedenis?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koelie
Ja, want zij meent dat ook echt.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef wise het volgende:
[..]
je bent anders vaak op je teentje getrapt als WD je uitmaakt voor pinda
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |