quote:Op maandag 3 mei 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
http://worldrec.info/2006(...)worlds-greatest-slut!
Maar wat hebben die kankerrelaties te maken met Mouzur's opmerking over wanhopigheidquote:Op maandag 3 mei 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha jij moet je bek houden want jij weet half niet wat voor kankerrelaties ik heb gehad.
Iedereen gebruikt alleen maar paarden en trebuchets/rijdende kanon mannetjesquote:Op maandag 3 mei 2010 15:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarvoor boogschutters te paard. Ik gebruik bijna altijd paardjes.
Ja wat mij betreft mag het wel een paar(lees 20) weken 25 graden zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 15:44 schreef BobbyB het volgende:
Mensen, wat is dit voor een weer? Het lijkt wel fucking herfst.
Ja die ben ik toevallig in een game met een homie van mequote:
Dat snap jij niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar wat hebben die kankerrelaties te maken met Mouzur's opmerking over wanhopigheid
quote:The rules say that each sexual contact has to take more then 30 and the most 60 seconds.
Jeej, de WD SC is weer begonnen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha jij moet je bek houden want jij weet half niet wat voor kankerrelaties ik heb gehad.
Fiorentina of Palermoquote:Op maandag 3 mei 2010 15:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die ben ik toevallig in een game met een homie van me. Maar ik wil ook nog een leuk clubje voor in m'n eentje
Ik denk dat het best zwaar is.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar serieus, hier kun je toch niet trots op zijn?
Wait. What.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
Mensen die 'then' typen waar 'then' moet staan.
Waar 'than' moet staan*quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
What .. the ..fuckquote:Op maandag 3 mei 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
http://worldrec.info/2006(...)worlds-greatest-slut!
Eh...quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
Palermo heb ik al gedaan, bazenclub is datquote:
Deze citeer ik even.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
Idd, spelfouten ftw!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |