SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ook for the record en zolang m'n ouders het niet te weten komen.quote:
Nee. Gewoon nee, JA!?quote:
je ouders? Ben je 12 ofzo.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ook for the record en zolang m'n ouders het niet te weten komen.
Veel plezier.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef L0t.. het volgende:
Zo, ik ga stage lopen. Daaggg schatjes en indo's
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ook for the record en zolang m'n ouders het niet te weten komen.
ik ben geen indo (gelukkig), dus dan ben ik een schatje.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef L0t.. het volgende:
Nog bedankt, hè.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef L0t.. het volgende:
discriminatie. Indo's horen blijkbaar niet bij de schatjes volgens L0t.. Je bent bij dezen uit de SC gezet.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef L0t.. het volgende:
Veel plezier.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef L0t.. het volgende:
Nee maar dat is toch kut, als je ouders weten dat je mensen die ouder dan zij zijn paalt.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
je ouders? Ben je 12 ofzo.
Paay zou ik ook wel doen.
geven¡¡¡
Mensen die niet weten hoe tof het is om indo te zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef wise het volgende:
[..]
ik ben geen indo (gelukkig), dus dan ben ik een schatje.![]()
Jij bent de baas niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
discriminatie. Indo's horen blijkbaar niet bij de schatjes volgens L0t.. Je bent bij dezen uit de SC gezet.
Nee, maar Laki wel. Zojuist overlegd met hem en hij zal het in gang gaan zetten.quote:
Ik zou ook niet willen weten wanneer zij iemand neuken die jonger is dan ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee maar dat is toch kut, als je ouders weten dat je mensen die ouder dan zij zijn paalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |