quote:Op maandag 3 mei 2010 02:47 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
Clubgegevens
Naam: FC Twente '65
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Clubkleuren: Rood
Stadion: De Grolsch Veste
Capaciteit: 24.000
Begroting: 32,7 miljoen
Trainer/coach
Steve McClaren
Assistenten
Kees van Wonderen
Alfred Schreuder
Voorzitter
Joop Munsterman
Vorig Deel
FC Twente #72: EREDIVISIE KAMPIOEN 2009 / 2010
Links
http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv
Rood hart
[ afbeelding ]
Openingspost
Sfeerimpressie van ons kampioenschap
dat dusquote:
Wat een briljant moment was dat !quote:Op maandag 3 mei 2010 10:52 schreef rakotto het volgende:
Ff filmpje op youtube gezet. De 2-0 van Stoch - Van Heekplein.
zoveel ontlading... bij 1-0 blijft het maar 'één-nul'... het kan nog fout gaan... toen wist iedereen dat het goed zatquote:Op maandag 3 mei 2010 10:55 schreef haakon het volgende:
[..]
Wat een briljant moment was dat !
Op de Oude Markt vloog het bier door de lucht, iedereen omhelsde elkaar en springen !
Als ik eraan terugdenk krijg ik gewoon weer kippenvel
Mooi verhaal om later aan je kleinkinderen te vertellen
Iemand?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:27 schreef 988012 het volgende:
Is er nou om 1 uur nog een huldiging op het stadshuis? Lijkt me wel even leuk om langs te lopen, Grolsch Veste verderop in de middag is me te ver
Burgermeester huldigt spelers en staf op stadhuis, huldiging voor publiek is op de parkeerplaats bij de Grolsch Veste.quote:
Hier ook, ik ben alleen met de autoquote:Op maandag 3 mei 2010 11:46 schreef Spatzmann het volgende:
Ik werk ongeveer 100 meter van de Grolsch Veste. Ik ben vandaag maar strategisch op de fiets
Ben 2 uur vrij, breng auto weg, ga met trein weer heenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:55 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je voor 22:00 dan thuis zult zijnMet gewone wedstrijden is het al bijna onmogelijk om het business & science park af te komen (en ons parkeerterrein wordt ook ingezet als parkeerterrein voor de fans). Ik heb zo'n vermoeden dat het vandaag nog moeilijker gaat worden
Wel een goede reden om naar de huldiging toe te gaan
Waar woont die knakker eigenlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 11:58 schreef Merson het volgende:
Het huis van Steve is versierd en er hangt een grote vlag boven (met behulp van een kraan)!
Onder die vlag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik ook!. Erg tof.quote:
Bij die Wok to go heb ik met 2 kameraden een treetje blikk'n gehaald, zo'n 24blikken ding.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:47 schreef Silv het volgende:
Zijn nu best wel toffe grolsch blikjes met een FCT logo dr op. Wilde een traytje meenemen, maar mocht maar 6 max per klant jammer genoeg.
Rippen en hosten op youtube?quote:
kutquote:Op maandag 3 mei 2010 14:42 schreef Spatzmann het volgende:
Ok, de mensen die nu op het business en science park werken en met de auto zijn hebben een probleem. Op het colosseum begint het al vast te lopen
Een Ajaxcied die loopt te trollen in een FC Twente topicquote:Op maandag 3 mei 2010 14:53 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen die met de auto proberen te gaan en daar willen parkeren
Ajaxcied?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:01 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Een Ajaxcied die loopt te trollen in een FC Twente topic
Mooi, ga ik straks van jullie feestje genietenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:26 schreef Spatzmann het volgende:
tv oostDat moet in zo'n beetje elk digitaal tv abonnement zitten.
quote:From: RTVOost | 3 mei 2010 | 304 weergaven
Het kleedkamergeheim van FC Twente. Wat gebeurde daar in de kleedkamer een uur voor het kampioensduel tegen NAC Breda? Wij hebben de exclusieve beelden waarmee trainer Steve McLaren zijn spelers op scherp zette. De TV ging aan en ze kregen Al Pacino voorgeschoteld. Het gaf de football-spelers in de film Any Given Sunday vleugels. En nu dus ook de spelers van FC Twente. Peter Wisgerhof wist het na het zien van het filmpje zeker: Op het moment wist ik dat we het kampioenschap zouden grijpen. De groep kwam toen nog dichter bij elkaar te staan. Ik voelde dat het niet meer mis kon gaan. De rest is geschiedenis. Geniet hier van een kippenvel-filmpje.
Ja, leuk.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:32 schreef DrDentz het volgende:
Mooie beelden van die oudste supporter in 1Vandaag.![]()
Obviousquote:Op maandag 3 mei 2010 18:55 schreef ASroma het volgende:
gooi er eens een beuk inin Eindhoven kunnen ze dat dan wel beter
ja je weet wat daar van komt. Jullie tokkies die de boel gaan verzieken. Klootjesvolkquote:Op maandag 3 mei 2010 18:55 schreef ASroma het volgende:
gooi er eens een beuk inin Eindhoven kunnen ze dat dan wel beter
klopt You'll never walk alone draai je 4 keer op een begrafenis, niet op een kampioenschapsfeest.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:10 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ja je weet wat daar van komt. Jullie tokkies die de boel gaan verzieken. KlootjesvolkLaten het echte feesten maar aan Enschede over. Zonder derden die schade oplopen
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:02 schreef ender_xenocide het volgende:
filmpje gemaakt door Mclaren en laten zien aan de spelers uur voor de wedstrijd
[..]
die kwam ook nog voorbij op de schermenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:02 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
donders gaaf filmpjequote:Op maandag 3 mei 2010 18:02 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:55 schreef ch0c0mel het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)_Jong_FC_Twente.html
Hebben ze de speler van 16 miljoen in het beloftenelftal gedropt?quote:Na 34 minuten spelen kwamen de Amsterdammers ook op voorsprong door een doelpunt van Miralem Sulejmani.
Al bijna het hele seizoen hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 22:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
[..]
Hebben ze de speler van 16 miljoen in het beloftenelftal gedropt?![]()
Hij draagt hem daar niet aan op, maar het kwam wel een beetje vreemd over zo, idd..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:03 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die het een beetje raar vindt dat Munsterman die titel opdraagt aan de slachtoffers van de Vuurwerkramp.... tuurlijk heeft dat een grote impact gehad in Enschede en omstreken en ook in NL maar op de een of andere manier voelt het een beetje raar om daar nu die titel aan op te hangen...
Net alsof je geen Hazes fan kan zijn als Twente supporter omdat het een Amsterdammer wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:57 schreef Brax het volgende:
Heb nog steeds kippenvel![]()
Trouwens, wat stom van die pmm band om andre hazes te gaan spelen.. Damn hoe slim kan je zijn
Neej tuurlijk wel, maar bij het feest voor de huldiging van de club uit het oosten ga je geen ras-amsterdammer muziek afspelen... Dat hebben ze geweten ook, na 20 sec gefluit en geboe was het al af.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net alsof je geen Hazes fan kan zijn als Twente supporter omdat het een Amsterdammer was
Boeiend toch, dat maakte niemand uitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:06 schreef Brax het volgende:
[..]
Neej tuurlijk wel, maar bij het feest voor de huldiging van de club uit het oosten ga je geen ras-amsterdammer muziek afspelen... Dat hebben ze geweten ook, na 20 sec gefluit en geboe was het al af.
En ze hadden beter de dj kunnen laten staan, die zorgde nog voor fatsoenlijke muziek.
Maarja achteraf kan je altijd klagen
Inderdaad...mooi dat het zo ook kanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:50 schreef F.M.D. het volgende:
Heb maar 1 ding te zeggen, fc twente heeft ECHTE supporters!, zo,n feest met 70.000 mensen daar int oosten zonder noemenswaardigerommel en geen vernielingen DAT ZIJN SUPORTERS. Bij ons wordt de halve stad afgebroken. Daarom vanuit Rotterdam mijn respect voor de Fc Twente aanhangers.
Mooi dat het zo kan he ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:50 schreef F.M.D. het volgende:
Heb maar 1 ding te zeggen, fc twente heeft ECHTE supporters!, zo,n feest met 70.000 mensen daar int oosten zonder noemenswaardigerommel en geen vernielingen DAT ZIJN SUPORTERS. Bij ons wordt de halve stad afgebroken. Daarom vanuit Rotterdam mijn respect voor de Fc Twente aanhangers.
Lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:46 schreef haakon het volgende:
Taart gekregen van een klant !
[ afbeelding ]
Nomnom en gefeliciteerd gasten, het is verdiend! Fijn om te zien dat feesten ook gewoon nog normaal kan ja..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:46 schreef haakon het volgende:
Taart gekregen van een klant !
[ afbeelding ]
Bedankt keerlquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:06 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Nomnom en gefeliciteerd gasten, het is verdiend! Fijn om te zien dat feesten ook gewoon nog normaal kan ja..
quote:McClaren heeft verschillende aanbiedingen
Uitgegeven: 4 mei 2010 11:47
Laatst gewijzigd: 4 mei 2010 12:12
AMSTERDAM - FC Twente-trainer Steve McClaren staat in de belangstelling van meerdere clubs. Dat laat de 49-jarige Brit weten aan de Duitse krant Bild.
© ANP“Ik heb verschillende aanbiedingen, een dezer dagen beslis ik over mijn toekomst”, zegt McClaren, die in Duitse kranten in verband wordt gebracht met VfL Wolfsburg.
De voormalig bondscoach van Engeland heeft een contract tot medio 2011 bij FC Twente.
Hoeness
Bij Wolfsburg zou McClaren de taken moeten overnemen van interim-trainer Lorenz Günther Kostner, die begin februari werd benoemd tot opvolger van de ontslagen Armin Veh.
Manager Dieter Hoeness van de 'Volkswagenclub' meldt dat er snel duidelijkheid komt over de invulling van de vacature. “Aan het eind van deze week is onze nieuwe trainer bekend.”
Wolfsburg staat momenteel achtste in de Bundesliga en maakt geen kans meer op kwalificatie voor Europees voetbal.
Ik heb niet staan wachten. Ben eerst naar Enschede gegaan, en toen van Enschede naar Hengelo en Almelo. Anders had ik echt teringlang moeten wachten, waar ik echt geen zin an had met m'n dronken kop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:19 schreef Katth het volgende:
Ik hoorde net wel dat er nog bijna mensen onder de trein zijn gekomen bij station Drienerlo. Mensen die overstaken van het ene perron naar het andere werden door mensen tegengehouden en konden het perron niet opklimmen toen de Intercity eraan kwam. Uiteindelijk zijn ze echt op het nippertje omhoog getrokken.
NS is met zaklampen om de trein aan het zoeken geweest naar sporen van een aanrijding, want de machinist dacht dat het bingo was. Daarna reden er ook geen treinen meer.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:33 schreef kastanova het volgende:
Ook maar even een samenvatting van beide dagen dan.
TRUTH
Volgens mij werden de spelers wel een voor een omgeroepen en het was dacht ik de vaste stadionspeaker van FC Twente die de boel aan elkaar praatte.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:33 schreef kastanova het volgende:
- Geen MC/Spreker die de regie voerde bij het opkomen van de spelers waardoor het een beetje een rommelig net-niet gehalte kreeg. Spelers liepen af en toe zelf maar naar voren als de boel stil viel. In mijn herinnering ging dat in 2001 toch net wat gestroomlijnder, professioneler en dus ook fanatieker.
Ha! Dus toch!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:03 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]Kreeg ik van mn stagebegeleider !
beste !quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ha! Dus toch!
Zag hem gisteren inderdaad hangen toen ik naar de huldiging reed, maar kon toen niet lezen wat er op stond.
Had al zo'n idee dat het zoiets moest zijn.
pluspunt!
alsof het raar is dat er bij een kampioensfeest geen rellen en vernielingen zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:50 schreef F.M.D. het volgende:
Ehh bij Ajax en Feyenoord zijn er standaard rellen na afloop van huldigingenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
alsof het raar is dat er bij een kampioensfeest geen rellen en vernielingen zijn![]()
dus een beetje triest om daar complimenten voor te geven
Het is een feest, geen afbreekpartijtje... Dus die opmerking slaat echt 10 keer nergens opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
alsof het raar is dat er bij een kampioensfeest geen rellen en vernielingen zijn![]()
Naja, zet duizenden dronken of wappie lui op slechts een paar m2 bij elkaar en 99% dat het knokken en/of rellen wordt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
En dan zeiken ze bij VI dat hij volgens hun het wel kalm aan moest doen met drank en dat dit niet te tolereren valt vanwege zijn ongeluk. Laat die jongen ook 's feest vierenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:38 schreef haakon het volgende:
http://nos.nl/video/154897-theo-janssen-heeft-geen-stem-meer.html
hahahaha wat een geniale vent !
zo stond ik dus ook op de Oude Marktquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:33 schreef kastanova het volgende:
- De Indische kerel die, nadat ik na het affluiten een kwartier met tranen in m'n ogen vol ongeloof voor me uit bleef staren, kwam vragen of het wel goed ging.
Theoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:38 schreef haakon het volgende:
http://nos.nl/video/154897-theo-janssen-heeft-geen-stem-meer.html
hahahaha wat een geniale vent !
Mjah, als je met drank op een ernstig ongeluk veroorzaakt is het niet heel handig als je vervolgens uit een bus lazert terwijl je op weg bent om bier te halen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:03 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
En dan zeiken ze bij VI dat hij volgens hun het wel kalm aan moest doen met drank en dat dit niet te tolereren valt vanwege zijn ongeluk. Laat die jongen ook 's feest vieren
Nederland 1 - 23.00 uur.quote:FC Twente voor het eerst landskampioen ( 4 mei 2010)
Voorzitter Joop Munsterman bouwde jarenlang geduldig aan de organisatie van FC Twente. In de eredivisie altijd een modale club die regelmatig Europees voetbal speelde. Maar de afgelopen seizoenen zat FC Twente in de lift. De Tukkers werden in 2007 vierde en haalden in 2008 en 2009 de tweede plaats. Ook dit jaar speelde FC Twente aanvallend voetbal en coach Steve McLaren loodste zijn mannen naar de eerste landstitel in het 45-jarige bestaan van de club.
Munsterman hoopt dat hij zijn club weer verder kan brengen met de miljoenen van de Champions League. Vanavond is hij te gast, samen met commercieel directeur Jan van Halst die zelf bijna tien jaar voor FC Twente voetbalde en speler Kenneth Perez. [Bron]
Nicequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef Mdrop het volgende:
Vanavond zijn Van Halst, Perez en Munsterman te gast bij Pauw en Witteman:
[..]
Nederland 1 - 23.00 uur.
quote:Kenneth Perez en FC Twente gaan uit elkaar. De Deense middenvelder, die een aflopend contract had, heeft besloten de kersverse landskampioen te verlaten.
"Ik wilde Nederland op het hoogtepunt stoppen", aldus Perez, die in Nederland voor MVV, AZ, Ajax, PSV speelde en verhuisde in 2008 naar Enschede.
De 35-jarige Deen, die deze zomer als analist voor de NOS naar het WK gaat, weet nog niet of hij helemaal stopt met voetballen of dat hij nog een nieuw avontuur aangaat.
Perez wekte de indruk dat hij sowieso geen nieuw contract had gekregen van Twente. "Trainer Steve McClaren was het met mijn beslissing eens. We gaan dus in overeenstemming uit elkaar."
Haha, briljant, al die ajax supportersquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:33 schreef Fosfolipide het volgende:
Mooiste filmpje wat ik tot nu toe heb gezien HAHAHAHAHA
Mag ook wel om eerlijk te zijn.quote:
Dat is Dale Cavesequote:Op woensdag 5 mei 2010 03:06 schreef redsea91 het volgende:
Hier de festiviteiten van zondag in het centrum van Enschede direct na het laatste fluitsignaal:
http://nos.nl/video/154593-twente-zet-enschede-op-zn-kop.html
Weet iemand toevallig hoe het nummer op het eind heet (vanaf 2:02).
Alvast bedankt
Ik zie het ook ja. Best ranzig gezicht. Vet raar, en ik ben niet eens dronken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:08 schreef Merson het volgende:
Lol, hebben jullie ook een preview beeldje van iemand die lijkt of die een vergroeiiing op zn hoofd heeft? In het filmpje kom ik t niet tegen btw. Vet raar, maar misschien ben ik gewoon nog dronken...
Keelpijn en beetje schor zijn iig nog aanwezig.
Ah, bah. Nu heb ik geen zin meer in mn ontbijt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef rulerofdeath het volgende:
vanaf 0:53 in het filmpje
Bah.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zie het ook ja. Best ranzig gezicht. Vet raar, en ik ben niet eens dronken.
Toch gebeurt ja? Kon ook niet uitblijven idd. Geniaal ook dat iedereen daar de hele tijd "spring voor Twente, spring voor Twente" stond te schreeuwenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:33 schreef kastanova het volgende:
- Een rij van +/- 100 man die netjes naast elkaar in de beek stonden te zeiken
- De kerel die 3 meter omlaag de beek vol pis in flikkerde.
Ik mag de Volkskrant van maandag niet op het raam plakken van mn huisgenoot, hij is bang voor sterren in de ruitquote:
Wat een pussyquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:22 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik mag de Volkskrant van maandag niet op het raam plakken van mn huisgenoot, hij is bang voor sterren in de ruit!
Gewoon doen, kun je kijken of het goede of slechte verliezers zijn daar in de buurtquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:22 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik mag de Volkskrant van maandag niet op het raam plakken van mn huisgenoot, hij is bang voor sterren in de ruit!
Heubach Hooliganquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:33 schreef Fosfolipide het volgende:
Mooiste filmpje wat ik tot nu toe heb gezien HAHAHAHAHA
daar heb ik er maandag gelijk ff 4 van gehaaldquote:Op maandag 3 mei 2010 00:11 schreef Pino112 het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)mpioen-FC-Twente.ece
[..]
Ik ook 4 net. Ga er zo een meester maken en de rest neem ik vrijdag mee voor mij pa.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar heb ik er maandag gelijk ff 4 van gehaald![]()
en stiekem ga ik de lege blikjes bewarenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:55 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik ook 4 net. Ga er zo een meester maken en de rest neem ik vrijdag mee voor mij pa.
is gewoon een normale halve liter jahquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:34 schreef Erosjuhhh het volgende:
Is het gewone pils maar dan met grolsch opdruk?
Zo ja, dan haal ik mijzelf wel nog een extra krat beugels om t kampioenschap te vieren
Blikbier
Euh, de CL is al gehaald hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:26 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik word een beetje moe van die verhalen met "Als jullie de CL maar halen" en "Slecht voor het NL voetbal" Dat ligt toch niet aan Twente, maar aan de andere "top"clubs ???
Dan heb je volgens mij een redelijk idyllisch beeld van een professionele voetbalclub.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker meedraaien in de Top 3. Aan de ene kant denk ik: mooi dat Twente al zover is. Aan de andere kant ben ik bang dat het lekker relaxte, vriendelijke, gezapige idee van een provincieclub verloren gaat
Geinig, clubicoon met honderden wedstrijden voor Twente, geboren in Enschede en een echte clubman.quote:
Die zit nu te onderhandelen met verschillende clubs denk ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:17 schreef AskBrad het volgende:
bye bye McClaren? Zou erg zonde zijn.....
hij was er maandag gewoon bij hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geinig, clubicoon met honderden wedstrijden voor Twente, geboren in Enschede en een echte clubman.
En net als Twente het hoogtepunt uit de clubgeschiedenis haalt, ben jij verhuurd.Daar sta je dan in de regen in de goffert, naar de Ajax supporters te zwaaien.
Maar alleen als wij genoeg kaarten krijgen en niet alleen een uitvak.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:51 schreef Saekerhett het volgende:
De twee beste ploegen van Nederland mogen om de JC-schaal spelen
Ok, maar het komt wel dom over.Zoveel clubman, en dan provoceren, terwijl je zelf bent verhuurd.quote:
Sowieso vind ik gewoon dat finales gewoon 50-50 verdeeld moeten worden. Dus 25000 kaarten voor beide ploegen. Ik hoop alleen dat sommige 'supporters' naast en door elkaar kunnen zittenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:54 schreef tcr het volgende:
[..]
Maar alleen als wij genoeg kaarten krijgen en niet alleen een uitvak.
Anders hou de wedstrijd maar in Eindhoven ofzo (liever Apeldoorn ofzo in het midden, maar daar hebben ze geen fatsoenlijk stadion).
Volgens mij kan je dan echt gigantische rellen verwachten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso vind ik gewoon dat finales gewoon 50-50 verdeeld moeten worden. Dus 25000 kaarten voor beide ploegen. Ik hoop alleen dat sommige 'supporters' naast en door elkaar kunnen zitten
Ik ook, geen gekken die met stenen gooien, schelden, provoceren enz. Zo'n JC schaal is toch alleen voor erbij, dus moet kunnen toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso vind ik gewoon dat finales gewoon 50-50 verdeeld moeten worden. Dus 25000 kaarten voor beide ploegen. Ik hoop alleen dat sommige 'supporters' naast en door elkaar kunnen zitten
Ja dat zit er dik in. Ik zou alleen zo graag willen dat dat overal en bij elke wedstrijd kon, gewoon door elkaar heen lopen voor, tijdens en na de wedstrijd...quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan echt gigantische rellen verwachten.
Iemand die deze speler kent?quote:
FC Twente heeft interesse in Jérémy Taravel, een 23-jarige Franse verdediger van Zulte Waregem. De Belgische club heeft nog geen bod ontvangen, maar bevestigt de contacten met FC Twente. Taraval is een linksbenige verdediger, die eerder uitkwam voor Lille in Frankrijk. Hij heeft bij Zulte Waregem nog een contract tot 2013.
Ook Teddy Chevalier van Zulte Waregem zou op het verlanglijstje van FC Twente staan. Chevalier is een 22-jarige Franse aanvaller. Hij trof dit seizoen tien keer doel in twintig wedstrijden.
Doe me ff een update, kan lang niet op alle websites kijken vanuit de biebquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
Twente is weer goed bezig met nieuwe spelers
www.fctwente.net werkt niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe me ff een update, kan lang niet op alle websites kijken vanuit de bieb
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:49 schreef Merson het volgende:
Heeft iemand dit al gepost eigenlijk?
[ afbeelding ]
We zijn blauw! Wat mooi.
Hier mis je dus nog 'afbeelding opslaan' van de teletekstpagina bijquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:36 schreef ReMcOrE het volgende:
Tubantia kampioenseditie, check
Tubantia van maandag, check
Tubantia van dinsdag, check (als het goed is)
Grolsch kampioensbier, check
VI week 18, nog halen
mis ik dan nog iets?
die is er inmiddels al geweestquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:38 schreef Merson het volgende:
[..]
Hier mis je dus nog 'afbeelding opslaan' van de teletekstpagina bij.
quote:FC Twente huurt Bruma van Chelsea
07 mei 2010
LONDEN - Chelsea verhuurt de achttienjarige verdediger Jeffrey Bruma komend seizoen aan FC Twente. Dat melden Brits media. Bruma is een talent dat een grote toekomst wordt voorspeld. Op 15-jarige leeftijd verliet hij Rotterdam en zijn toenmalige club Feyenoord om voor Chelsea te gaan spelen. Bij de koploper in de Premier League maakt hij sinds het begin van dit seizoen deel uit van de selectie en debuteerde in oktober 2009 op zeventienjarige leeftijd met een invalbeurt in de wedstrijd tegen Blackburn Rovers. Hij speelde ook daarna nog enkele keren mee in het eerste van Chelsea dat hog verwachtingen heeft van Bruma (foto) en hem ziet als opvolger van John Terry. Dat is de reden dat Chelsea-directeur Frank Arnesen hem wil onderbrengen bij landskampioen FC Twente waar hij volgens Arnesen wekelijks kan spelen en tevens ervaring kan opdoen in de Champion League.
Bruma, die eigenlijk Van Homoet heet, maar die naam bij de scheiding van zijn ouders veranderde in de achternaam van zijn moeder, maakt ook deel uit van Jong Oranje, waarvoor hij inmiddels zeven interlands heeft gespeeld. Hij is de broer van Willem II-speler Marciano Bruma.
zou inderdaad een zeer strakke actie zijn van de mensen daar in Enschedequote:Op zondag 9 mei 2010 16:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als dit lukt is het een zeer goede versterking voor Twente, schijnt een groot talent te zijn.
alsteblieft geen koemanquote:Op maandag 10 mei 2010 08:57 schreef Frutsel het volgende:
Koeman of TenCate... voornaamste kandidaten bij vertrek van McClaren?
Dat was ook mijn gedachtequote:Op maandag 10 mei 2010 10:50 schreef insan3 het volgende:
Mcclaren zegt: "laat u verrassen". Een verrassing zou zijn als hij blijft
quote:
quote:FC Twente wil Adriaanse
Naar verluidt is de naam van Co Adriaanse gevallen bij FC Twente als mogelijke opvolger van Steve McClaren. Dat schrijft Voetbal International op de website.
Dat zou echter nogal wat voeten in de aarde hebben, omdat Adriaanse sinds begin dit jaar een zeer aantrekkelijk contract heeft als bondscoach van Qatar.
McClaren beraadt zich momenteel op zijn vakantieadres op een aanbod dat hij heeft gekregen van Vfl Wolfsburg.
quote:Omdat het met McClaren een goede ervaring heeft opgedaan, wordt wederom in Engeland rondgekeken. Maar ook in Duitsland. Michael Skibbe is weer in beeld. De trainer was dat ook twee jaar geleden bij de komst van McClaren, maar koos toen voor Galatasaray en is inmiddels werkzaam bij Eintracht Frankfurt.
www.nusport.nlquote:McClaren vertrekt naar Wolfsburg
Dinsdag 11-5-2010 - Fawkes
Het hing al een tijdje in de lucht, maar nu is het dan zover. Steve McClaren heeft een contract getekend bij VfL Wolfsburg, dat vorig jaar kampioen van Duitsland werd, zo meldt Tubantia. Kees van Wonderen stopt daarnaast ook als assistent trainer. Hij vertrekt echter niet bij de club, maar krijgt een andere functie.
McClaren werd door Munsterman twee jaar geleden aangesteld als Technisch Manager om de naar Schalke vertrokken Fred Rutten op te volgen. Zijn eerste klus werd om Twente naar de Champions League te loodsen, maar Arsenal bleek een maatje te groot. In de UEFA Cup werd vervolgens Stade Rennais verslagen, waarmee Twente zich plaatste voor de groepsfase. Hierin werden Santander en Schalke verslagen, wat genoeg bleek voor de volgende ronde. Hierdoor overwinterde Twente voor het eerste sinds meer dan 30 jaar in Europa. Ondertussen klom de ploeg in de competitie naar een derde plaats in december. Na de winterstop werd Marseille bijna over twee wedstrijden verslagen, maar in de strafschoppenserie ging de ploeg ten onder. In de competitie was de ploeg inmiddels naar een tweede plaats geklommen en de bekerfinale werd bereikt. Uiteindelijk werd ten koste van Ajax de voorronde Champions League veilig gesteld en werd de bekerfinale van sc Heerenveen verloren na wederom strafschoppen.
In zijn tweede seizoen kreeg McClaren te maken met het vertrekken van zijn beste spelers. Hijzelf wist voor aanvang van het seizoen dan ook niet waar de ploeg toe in staat zou zijn. Twente leek zich lange tijd te gaan plaatsen voor de laatste voorronde van de Champions League, echter gooide Sporting diep in blessuretijd roet in het eten. In de competitie begon de ploeg goed en in de Europa League werd Qarabagh over twee duels verslagen, waarmee Twente opnieuw de groepsfase bereikte. Hierin werden wisselvallende resultaten geboekt. Zo werd Fenerbahçe in Turkije verslagen, maar wist de ploeg in Transnistië niet van Sheriff te winnen. Uiteindelijk plaatste Twente zich wederom voor de volgende ronde. Tevens ging de ploeg als winterkampioen de winterstop in. De start van de tweede seizoenshelft verliep echter niet vlekkeloos. Door problemen op het middenveld werden er een aantal punten gemorst. De ploeg herpakte zich op het juiste moment en na de dubbele confrontatie tegen Werder Bremen, waarin de Duitsers te sterk bleken, werd de koppositie heroverd. Ook in het bekertoernooi leek het voorspoedig te gaan, echter wist Feyenoord door een ware metamorfose in de rust de finale veilig te stellen. Twente ging echter door waar het mee bezig was; winnen. Alleen in Alkmaar werd nog verloren en in Breda werd uiteindelijk beslag gelegd op de eerste landstitel in de historie.
quote:McClaren naar VfL Wolfsburg
Uitgegeven: 11 mei 2010 10:14
Laatst gewijzigd: 11 mei 2010 10:40
ENSCHEDE - Steve McClaren verlaat landskampioen FC Twente voor Bundesligaclub VfL Wolfsburg. Dat heeft een woordvoerder van FC Twente dinsdag bevestigd.
© ANPMcClaren was twee jaar bij FC Twente in dienst. De voormalig bondscoach van Engeland was uiterst succesvol in Enschede. In 2008/2009 loodste hij de club naar de bekerfinale (waarin verloren werd van sc Heerenveen) en naar de tweede plaats in de eredivisie.
Afgelopen seizoen presteerde McClaren nòg beter. Hij bezorgde FC Twente de eerste landstitel in de clubgeschiedenis.
Belofte
De Engelse trainer maakte het nieuws dinsdagochtend zelf bekend via dagblad TC Tubantia.
''Ik heb in Twente twee fantastische jaren gehad en het is ook fantastisch geëindigd. Ik had mijn vrouw en kinderen beloofd dat ik maximaal twee jaar bij hen weg zou zijn'', sprak McClaren wiens familie in Engeland achterbleef. ''We gaan nu allemaal in Duitsland wonen.''
Rijkaard?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:45 schreef Plasterk het volgende:
'Rijkaard en Skibbe op lijstje van FC Twente'
Volgens het Algemeen Dagblad heeft FC Twente interesse in Frank Rijkaard en Michael Skibbe. De kersverse landskampioen moet waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe coach, nu Steve McClaren op weg is naar Wolfsburg.
Het AD meldt dat Twente twee trainers bovenaan het verlanglijstje heeft staan. De Duitser Michael Skibbe voldoet aan het profiel, al heeft hij bij Eintracht Frankfurt nog een doorlopend contract. Frank Rijkaard is bij Galatasaray na teleurstellende resultaten niet meer zeker van zijn toekomst.
Rijkaard werd twee jaar geleden al benaderd door Twente-voorzitter Joop Munsterman. Van een transfer kwam het toen echter niet en Munsterman koos voor McClaren. Twente zoekt een trainer die zoveel mogelijk op de succesvolle Engelsman lijkt.
Eerder werd al bericht dat ook Co Adriaanse in beeld is om McClaren op te volgen. De Tukkers willen echter nog niet op de geruchten reageren.
Je vergeet erbij te vertellen dat de neef van je tante hem samen met een kalende man, die op Jan van Halst leek, ze misschien bij v/d Valk heeft gespot.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Inderdaad, een gerucht is snel gemaakt:
"advocaat mogelijk nieuwe trainer fc Twente, na stuklopen onderhandelingen Russische bond"
Misschien is Nederland saai.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:28 schreef Greetings het volgende:
"I have had two fantastic years at FC Twente, but made a promise to my wife and children [who remained in England] that I would not spend more than two years living away from them," said McClaren, who becomes the first Englishman to manage a Bundesliga club.
"Now we will all live together in Germany."
Ja, idd want zijn gezin kon natuurlijk niet naar Nederland komen
Dan kunnen ze alsnog net over de grens in DL gaan wonenquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef Nfct het volgende:
Heeft er iemand nog mooie wallpapers van het kampioenschap? Ik kan weinig foto's vinden die groot genoeg zijn. Ik zoek ze vooral van het moment dat N'Kufo de schaal omhoog gooit op het veld in Breda..
Nee dat mag niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Nfct het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn om dit nog een keer te posten?
[..]
http://www.flickr.com/photos/rtvoost/page20/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Nfct het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn om dit nog een keer te posten?
[..]
quote:O' Leary: Een eer als FC Twente me zou bellen
FC Twente gaat komend seizoen in de Champions League spelen. Dat doet het echter zonder trainer Steve McClaren, die naar het Duitse VfL Wolfsburg vertrekt.
Een van de trainers die graag in Enschede aan de slag zou gaan, is David O'Leary, oud-trainer van Leeds United. Hij hoorde van McClaren dat er bij Twente veel te halen valt.
"Steve vertelde dat Twente veel potentie heeft om door te groeien. En hij zei dat de club met de juiste trainer en de steun van de voorzitter verder kan komen in de Champions League dan veel mensen verwachten. Ik zou het een eer vinden als de club me belt", geeft O'Leary aan tegenover het ANP.
?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Merson het volgende:
* FM-savegame opstuurt.
Nu is het wachten op het nieuwsbericht dat ook daadwerkelijk écht iemand dat heeft gedaan.
quote:Zware verwondingen Chevalier na autobrand
Teddy Chevalier heeft bij een autobrand zijn beide benen verbrand. De spits van SV Zulte Waregem probeerde een brand in zijn eigen auto te blussen. Daarbij liep hij tweedegraads brandwonden op.
Toen de Fransman in wilde stappen, vloog zijn auto in brand. Chevalier probeerde het vuur zelf te doven en liep daarbij zware verwondingen op. Uiteindelijk moesten er twee brandweerkorpsen aan te pas komen om de uitslaande brand te blussen.
Het ongeluk deed zich voor in de garage van zijn ouders, in de buurt van Valenciennes. Chevalier werd afgevoerd naar het ziekenhuis van Lille. Het is nog niet bekend hoe lang hij uit de roulatie is.
Chevalier was het afgelopen seizoen een van de smaakmakers van SV Zulte Waregem. Met twaalf doelpunten in zijn debuutseizoen werd hij clubtopscorer en had hij een belangrijk aandeel in het bereiken van de play-offs. FC Twente heeft de spits op het oog.
quote:McClaren verkozen tot beste coach
AMSTERDAM - Steve McClaren is door de Coaches Betaald Voetbal (CBV) verkozen tot beste coach van het afgelopen jaar. De Engelsman volgt hiermee Louis van Gaal op, die de Rinus Michels Award vorig seizoen ontving.
FC Twente pakte onder leiding van de Britse oefenmeester de eerste landstitel in de geschiedenis.
Assistent Kees van Wonderen nam de award in ontvangst. De Engelse trainer zelf is met zijn gezin op vakantie in Egypte. Vorig seizoen keerde hij vervroegd terug van vakantie, omdat hij dacht dat hij de prijs in de wacht ging
Het is de ongeveer helft van de mensen gok ik. Het podium staat op de foto namelijk niet in het midden, ik sta zelf (met vele met mij) nog 'boven' de foto.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:28 schreef HaagsPietje het volgende:
mooie plaatjes...maar dat lijken me toch geen 60.000 mensen waar ze het over hadden?!
eerder 20/25.000....
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:27 schreef Moody het volgende:
Het ziet rood van de mensen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aad de Mosquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
eerst Adriaanse, toen Skibbe, gisteren Rijkaard, vandaag Preud'homme, wie is het morgen?
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=106782quote:De kans dat Michel Preud’homme vanaf aankomend seizoen voor de groep staat bij FC Twente wordt steeds groter. De Belgische coach is de belangrijkste gegadigde om Steve McClaren op te volgen bij de landskampioen, maar er bestaan nog wat onduidelijkheden omtrent zijn eventuele aanstelling. Zaterdagochtend werd de ex-international echter gesignaleerd bij het trainingscomplex van de Tukkers in Hengelo.
Als trainer zijnde geen idee, weet wel dat het 1 van de beste keepers ter wereld was....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:30 schreef Breekfast het volgende:
Nooit gehoord van die man, goede trainer?
quote:Michel Preud'homme (Ougrée, 24 januari 1959) is een voormalig Belgisch voetbalkeeper en de huidige trainer van de Belgische eersteklasser AA Gent. Hij was één van 's werelds beste keepers en de winnaar van de Yashin Award als de beste voetbalkeeper op het WK van 1994.
quote:Op zijn palmares staan drie landstitels (2x Standard, 1x KV Mechelen), twee Bekers van België (1x Standard, 1x KV Mechelen), één Europese Supercup (KV Mechelen), 1 Beker voor bekerwinnaars (KV Mechelen) en twee gouden schoenen (1987 en 1989).
[bewerken] Loopbaan als trainer
Na zijn loopbaan als speler was hij betrokken in het bestuur van Benfica, maar na een tijdje verkaste hij naar zijn jeugdliefde, Standard Luik. Hij is er even trainer geweest en behaalde goede resultaten, maar besloot dat hij de ploeg meer van dienst kon zijn als technisch directeur. Hij werd bovendien ook voorzitter van de technische commissie van de Belgische voetbalbond. Maar in 2006 besloot hij zelf Johan Boskamp, trainer van Standard, op te volgen nadat hij die zelf ontslagen had wegens slechte resultaten. Preud'homme werd voor de tweede keer hoofdcoach van de Luikse club en won met hen de Belgische titel in het seizoen 2007-2008. Na dat seizoen, waarin hij ook nog trainer van het jaar werd, kon hij echter geen overeenkomst meer vinden met Standard en vertrok hij naar AA Gent. In het seizoen 2009-2010 bereikte hij een tweede plaats in de competitie en won hij de Belgische Beker door Cercle Brugge met 3-0 te verslaan in de finale.
België-Nederland WK 1994quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:30 schreef Breekfast het volgende:
Nooit gehoord van die man, goede trainer?
Frustrerende wedstrijd was dat, die vent hield echt alles tegen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:19 schreef Masanga het volgende:
[..]
België-Nederland WK 1994
Standard voor het eerst kampioen gemaakt in 25 jaar, daarna naar Gent gegaan en onverwachts 2de geworden+bekerwinst.
Is bekend in België vanwege zijn impulsiviteit wat scheidsrechterlijke beslissingen betreft (vliegt regelmatig naar de tribune), maar voor de rest een prima coach die bijna garant staat voor sportieve successen.
Belgie was ook gewoon beter dan Nederland die wedstrijd.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Frustrerende wedstrijd was dat, die vent hield echt alles tegen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:40 schreef Plasterk het volgende:
Preud'homme nieuwe trainer Twente
http://www.spitsnieuws.nl(...)we_twentetraine.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |