quote:O' Leary: Een eer als FC Twente me zou bellen
FC Twente gaat komend seizoen in de Champions League spelen. Dat doet het echter zonder trainer Steve McClaren, die naar het Duitse VfL Wolfsburg vertrekt.
Een van de trainers die graag in Enschede aan de slag zou gaan, is David O'Leary, oud-trainer van Leeds United. Hij hoorde van McClaren dat er bij Twente veel te halen valt.
"Steve vertelde dat Twente veel potentie heeft om door te groeien. En hij zei dat de club met de juiste trainer en de steun van de voorzitter verder kan komen in de Champions League dan veel mensen verwachten. Ik zou het een eer vinden als de club me belt", geeft O'Leary aan tegenover het ANP.
?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:33 schreef Merson het volgende:
* FM-savegame opstuurt.
Nu is het wachten op het nieuwsbericht dat ook daadwerkelijk écht iemand dat heeft gedaan.
quote:Zware verwondingen Chevalier na autobrand
Teddy Chevalier heeft bij een autobrand zijn beide benen verbrand. De spits van SV Zulte Waregem probeerde een brand in zijn eigen auto te blussen. Daarbij liep hij tweedegraads brandwonden op.
Toen de Fransman in wilde stappen, vloog zijn auto in brand. Chevalier probeerde het vuur zelf te doven en liep daarbij zware verwondingen op. Uiteindelijk moesten er twee brandweerkorpsen aan te pas komen om de uitslaande brand te blussen.
Het ongeluk deed zich voor in de garage van zijn ouders, in de buurt van Valenciennes. Chevalier werd afgevoerd naar het ziekenhuis van Lille. Het is nog niet bekend hoe lang hij uit de roulatie is.
Chevalier was het afgelopen seizoen een van de smaakmakers van SV Zulte Waregem. Met twaalf doelpunten in zijn debuutseizoen werd hij clubtopscorer en had hij een belangrijk aandeel in het bereiken van de play-offs. FC Twente heeft de spits op het oog.
quote:McClaren verkozen tot beste coach
AMSTERDAM - Steve McClaren is door de Coaches Betaald Voetbal (CBV) verkozen tot beste coach van het afgelopen jaar. De Engelsman volgt hiermee Louis van Gaal op, die de Rinus Michels Award vorig seizoen ontving.
FC Twente pakte onder leiding van de Britse oefenmeester de eerste landstitel in de geschiedenis.
Assistent Kees van Wonderen nam de award in ontvangst. De Engelse trainer zelf is met zijn gezin op vakantie in Egypte. Vorig seizoen keerde hij vervroegd terug van vakantie, omdat hij dacht dat hij de prijs in de wacht ging
Het is de ongeveer helft van de mensen gok ik. Het podium staat op de foto namelijk niet in het midden, ik sta zelf (met vele met mij) nog 'boven' de foto.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:28 schreef HaagsPietje het volgende:
mooie plaatjes...maar dat lijken me toch geen 60.000 mensen waar ze het over hadden?!
eerder 20/25.000....
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:27 schreef Moody het volgende:
Het ziet rood van de mensen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aad de Mosquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
eerst Adriaanse, toen Skibbe, gisteren Rijkaard, vandaag Preud'homme, wie is het morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |