Geinig, clubicoon met honderden wedstrijden voor Twente, geboren in Enschede en een echte clubman.quote:
Die zit nu te onderhandelen met verschillende clubs denk ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:17 schreef AskBrad het volgende:
bye bye McClaren? Zou erg zonde zijn.....
hij was er maandag gewoon bij hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geinig, clubicoon met honderden wedstrijden voor Twente, geboren in Enschede en een echte clubman.
En net als Twente het hoogtepunt uit de clubgeschiedenis haalt, ben jij verhuurd.Daar sta je dan in de regen in de goffert, naar de Ajax supporters te zwaaien.
Maar alleen als wij genoeg kaarten krijgen en niet alleen een uitvak.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:51 schreef Saekerhett het volgende:
De twee beste ploegen van Nederland mogen om de JC-schaal spelen
Ok, maar het komt wel dom over.Zoveel clubman, en dan provoceren, terwijl je zelf bent verhuurd.quote:
Sowieso vind ik gewoon dat finales gewoon 50-50 verdeeld moeten worden. Dus 25000 kaarten voor beide ploegen. Ik hoop alleen dat sommige 'supporters' naast en door elkaar kunnen zittenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:54 schreef tcr het volgende:
[..]
Maar alleen als wij genoeg kaarten krijgen en niet alleen een uitvak.
Anders hou de wedstrijd maar in Eindhoven ofzo (liever Apeldoorn ofzo in het midden, maar daar hebben ze geen fatsoenlijk stadion).
Volgens mij kan je dan echt gigantische rellen verwachten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso vind ik gewoon dat finales gewoon 50-50 verdeeld moeten worden. Dus 25000 kaarten voor beide ploegen. Ik hoop alleen dat sommige 'supporters' naast en door elkaar kunnen zitten
Ik ook, geen gekken die met stenen gooien, schelden, provoceren enz. Zo'n JC schaal is toch alleen voor erbij, dus moet kunnen toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso vind ik gewoon dat finales gewoon 50-50 verdeeld moeten worden. Dus 25000 kaarten voor beide ploegen. Ik hoop alleen dat sommige 'supporters' naast en door elkaar kunnen zitten
Ja dat zit er dik in. Ik zou alleen zo graag willen dat dat overal en bij elke wedstrijd kon, gewoon door elkaar heen lopen voor, tijdens en na de wedstrijd...quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan echt gigantische rellen verwachten.
Iemand die deze speler kent?quote:
FC Twente heeft interesse in Jérémy Taravel, een 23-jarige Franse verdediger van Zulte Waregem. De Belgische club heeft nog geen bod ontvangen, maar bevestigt de contacten met FC Twente. Taraval is een linksbenige verdediger, die eerder uitkwam voor Lille in Frankrijk. Hij heeft bij Zulte Waregem nog een contract tot 2013.
Ook Teddy Chevalier van Zulte Waregem zou op het verlanglijstje van FC Twente staan. Chevalier is een 22-jarige Franse aanvaller. Hij trof dit seizoen tien keer doel in twintig wedstrijden.
Doe me ff een update, kan lang niet op alle websites kijken vanuit de biebquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
Twente is weer goed bezig met nieuwe spelers
www.fctwente.net werkt niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe me ff een update, kan lang niet op alle websites kijken vanuit de bieb
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |