Rijkaard?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:45 schreef Plasterk het volgende:
'Rijkaard en Skibbe op lijstje van FC Twente'
Volgens het Algemeen Dagblad heeft FC Twente interesse in Frank Rijkaard en Michael Skibbe. De kersverse landskampioen moet waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe coach, nu Steve McClaren op weg is naar Wolfsburg.
Het AD meldt dat Twente twee trainers bovenaan het verlanglijstje heeft staan. De Duitser Michael Skibbe voldoet aan het profiel, al heeft hij bij Eintracht Frankfurt nog een doorlopend contract. Frank Rijkaard is bij Galatasaray na teleurstellende resultaten niet meer zeker van zijn toekomst.
Rijkaard werd twee jaar geleden al benaderd door Twente-voorzitter Joop Munsterman. Van een transfer kwam het toen echter niet en Munsterman koos voor McClaren. Twente zoekt een trainer die zoveel mogelijk op de succesvolle Engelsman lijkt.
Eerder werd al bericht dat ook Co Adriaanse in beeld is om McClaren op te volgen. De Tukkers willen echter nog niet op de geruchten reageren.
Je vergeet erbij te vertellen dat de neef van je tante hem samen met een kalende man, die op Jan van Halst leek, ze misschien bij v/d Valk heeft gespot.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Inderdaad, een gerucht is snel gemaakt:
"advocaat mogelijk nieuwe trainer fc Twente, na stuklopen onderhandelingen Russische bond"
Misschien is Nederland saai.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:28 schreef Greetings het volgende:
"I have had two fantastic years at FC Twente, but made a promise to my wife and children [who remained in England] that I would not spend more than two years living away from them," said McClaren, who becomes the first Englishman to manage a Bundesliga club.
"Now we will all live together in Germany."
Ja, idd want zijn gezin kon natuurlijk niet naar Nederland komen
Dan kunnen ze alsnog net over de grens in DL gaan wonenquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef Nfct het volgende:
Heeft er iemand nog mooie wallpapers van het kampioenschap? Ik kan weinig foto's vinden die groot genoeg zijn. Ik zoek ze vooral van het moment dat N'Kufo de schaal omhoog gooit op het veld in Breda..
Nee dat mag niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Nfct het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn om dit nog een keer te posten?
[..]
http://www.flickr.com/photos/rtvoost/page20/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Nfct het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn om dit nog een keer te posten?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |