Toch gebeurt ja? Kon ook niet uitblijven idd. Geniaal ook dat iedereen daar de hele tijd "spring voor Twente, spring voor Twente" stond te schreeuwenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:33 schreef kastanova het volgende:
- Een rij van +/- 100 man die netjes naast elkaar in de beek stonden te zeiken
- De kerel die 3 meter omlaag de beek vol pis in flikkerde.
Ik mag de Volkskrant van maandag niet op het raam plakken van mn huisgenoot, hij is bang voor sterren in de ruitquote:
Wat een pussyquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:22 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik mag de Volkskrant van maandag niet op het raam plakken van mn huisgenoot, hij is bang voor sterren in de ruit!
Gewoon doen, kun je kijken of het goede of slechte verliezers zijn daar in de buurtquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:22 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik mag de Volkskrant van maandag niet op het raam plakken van mn huisgenoot, hij is bang voor sterren in de ruit!
Heubach Hooliganquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:33 schreef Fosfolipide het volgende:
Mooiste filmpje wat ik tot nu toe heb gezien HAHAHAHAHA
daar heb ik er maandag gelijk ff 4 van gehaaldquote:Op maandag 3 mei 2010 00:11 schreef Pino112 het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)mpioen-FC-Twente.ece
[..]
Ik ook 4 net. Ga er zo een meester maken en de rest neem ik vrijdag mee voor mij pa.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar heb ik er maandag gelijk ff 4 van gehaald![]()
en stiekem ga ik de lege blikjes bewarenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:55 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik ook 4 net. Ga er zo een meester maken en de rest neem ik vrijdag mee voor mij pa.
is gewoon een normale halve liter jahquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:34 schreef Erosjuhhh het volgende:
Is het gewone pils maar dan met grolsch opdruk?
Zo ja, dan haal ik mijzelf wel nog een extra krat beugels om t kampioenschap te vieren
Blikbier
Euh, de CL is al gehaald hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:26 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik word een beetje moe van die verhalen met "Als jullie de CL maar halen" en "Slecht voor het NL voetbal" Dat ligt toch niet aan Twente, maar aan de andere "top"clubs ???
Dan heb je volgens mij een redelijk idyllisch beeld van een professionele voetbalclub.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker meedraaien in de Top 3. Aan de ene kant denk ik: mooi dat Twente al zover is. Aan de andere kant ben ik bang dat het lekker relaxte, vriendelijke, gezapige idee van een provincieclub verloren gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |