als je het spel opslaat zie je hoeveel % je hebtquote:Op zondag 2 mei 2010 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
ben al best ver in het spel (denk ik)
Heb die 3 leiders op dak van hotel al gekild
Maar hoeveel % heb je wanneer je alleen de verhaallijn doorloopt? Ik heb het spel zelf (nog) niet maar vaak zit je dan nog lang niet op 100%quote:Op zondag 2 mei 2010 14:52 schreef Dulk het volgende:
[..]
als je het spel opslaat zie je hoeveel % je hebt
had ik maar niet gedaanquote:Op zondag 2 mei 2010 14:52 schreef Dulk het volgende:
[..]
als je het spel opslaat zie je hoeveel % je hebt
hidden packages zoeken en alles van de regering naar de klote helpen (watertorens, propaganda karren, transformator dingentjes, enz, enz.)quote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef Droathoah het volgende:
Nu ben ik bijv in een Civilian Village zit ik op 89%, wat moet ik doen om 100% te halen?
Tjah, zit ergens bij een city, 50%. Is de city waar je die kop van dat standbeeld heen moet brengen.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef Droathoah het volgende:
Nu ben ik bijv in een Civilian Village zit ik op 89%, wat moet ik doen om 100% te halen?
Die heb ik ook gedaan nu. 0 keer dood.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:23 schreef Dulk het volgende:
ik heb die hele grote haven in midden ook maar eens 100% completed, wat een werk zeg
ja en ik had nog nooit in de tank gezeten, gelijk weer een unique vehicle (89 nu)quote:Op zondag 2 mei 2010 21:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die heb ik ook gedaan nu. 0 keer dood.![]()
Tankie pakken en rijden maar.
62% 55 uur.
nu wordt het pas chaosquote:Op maandag 3 mei 2010 06:54 schreef Crazy-M het volgende:
President gekild, nu nog zien te ontsnappen daar
Mount Rushmore ... is toch verblijf van die president ?quote:Op maandag 3 mei 2010 08:19 schreef DaFan het volgende:
Gisteren bij 'Mount Rushmore' gekeken eindelijk. Wel de coolste basis tot nu toe die ik ben tegengekomen, met 3x kabelbaan, veel hoogteverschil etc... Trouwens ook verdacht veel militaire basissen daar rechtsonder op dat eiland (= alleen maar).
Zit tegen de 30% aan....
Tank, waar?
ja kloptquote:Op maandag 3 mei 2010 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mount Rushmore ... is toch verblijf van die president ?
Of vergis ik me nu
ok hahaquote:Op maandag 3 mei 2010 09:10 schreef DaFan het volgende:
Eiland helemaal rechtsonder zie je zo'n rondje, dat is iets waar je niet in kan, maar de basis die erbij hoort is erg mooi opgezet + je eindigt bij een 'Mount Rushmore' = 3 gezichten op een berg.
Crazy-M, dit is Mount Rushmore;
[ afbeelding ]
Edit; en of het het verblijf van de president ingame is weet ik niet...ik heb de 3e Agency mission nog niet eens gedaan (White Tiger)
in de woestijn heat verliezenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:45 schreef Klonk het volgende:
ik stond net ergens midden in de woestijn wat heat te verliezen, komt er ineens een schorpioentje voorbij
Dat heb ik ook. AC2 was er even tussendoor gekomen, maar ik kan dus ook 1 niet vindenquote:En nu moet ik nog 1 undiscovered settlement vinden.....
een maat van me zit nu net op 90% en heeft ze wel allemaal gevondenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. AC2 was er even tussendoor gekomen, maar ik kan dus ook 1 niet vinden
Kan wel (in elk geval een heli met rockets)quote:Op maandag 3 mei 2010 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
Heb btw wel alle black market items unlocked
Alleen jammer dat je niet een apache helikopter kunt kopen (die met de raketten)
mja, heb hem pas op level 1quote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef Dulk het volgende:
jep, die havoc heeft raketten (of is dat pas bij level 6 upgrade)
Die kun je ook kapot knallen....quote:Op maandag 3 mei 2010 10:45 schreef Klonk het volgende:
ik stond net ergens midden in de woestijn wat heat te verliezen, komt er ineens een schorpioentje voorbij
BeeTje tegenstrijdig inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:36 schreef Righteous het volgende:
tvp k kom niet voorbij die missie met dat vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:36 schreef Righteous het volgende:
tvp k kom niet voorbij die missie met dat vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw Crazy-M lekker handig, eerst verhaallijn uitspelenHet spel wordt veel moeilijker daarna..
Ik zit op 36 uur en evenveel % volgens mij, het gaat nu wel lekker met overnemen en shit. Ik doe wel eerst alle factions en probeer challenges te doen, dat wisselt een beetje af met continu settlements 100%en.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:14 schreef DaFan het volgende:
Ik ben ook heel krampachtig geen missies aan het doen. Eerst zoveel mogelijk challenges, settlements en fraction items. Gisteren de fraction items trophy binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw Crazy-M lekker handig, eerst verhaallijn uitspelenHet spel wordt veel moeilijker daarna..
Ik zit op 36 uur en evenveel % volgens mij, het gaat nu wel lekker met overnemen en shit. Ik doe wel eerst alle factions en probeer challenges te doen, dat wisselt een beetje af met continu settlements 100%en.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:14 schreef DaFan het volgende:
Heb al 2 legerbasissen en de haven vlak bij je begin punt op 100%.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw Crazy-M lekker handig, eerst verhaallijn uitspelenHet spel wordt veel moeilijker daarna..
Daar had ik ook alle settlements al op 100%
Moet nog wel heel die challenges, en alle fraction items. Maar vind wel makkelijk zo
(maar makkelijkste is om settlement 100% te doen op moment dat je er voor missie moet zijn)You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
Ik doe meestal in 1 keer allesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef Klonk het volgende:
ik vind die fraction items juist tering lastig om te vinden
ben op een of andere manier vooral op het linkerdeel van de kaart bezig, alle dorpjes en bassisen naar de tering te helpen
wat ik trouwens vaker doe is met een goeie heli eerst van verschillende bassisen en dorpjes alles kapot knallen wat kapot moet, is het alleen nog maar een kwestie van kistjes verzamelen
Dat laatste doe ik ook vaak. Al komt er meestal vrij snel een tegenstander chopper.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef Klonk het volgende:
ik vind die fraction items juist tering lastig om te vinden
ben op een of andere manier vooral op het linkerdeel van de kaart bezig, alle dorpjes en bassisen naar de tering te helpen
wat ik trouwens vaker doe is met een goeie heli eerst van verschillende bassisen en dorpjes alles kapot knallen wat kapot moet, is het alleen nog maar een kwestie van kistjes verzamelen
dan laat ik me vaak afknallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik doe meestal in 1 keer alles
wel lastig als je nog 1 ding moet en je kunt niet snel vinden, voor je weet is overal die politie
Dat klinkt heel bekend.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:34 schreef nattermann het volgende:
De tering, 18,5 uur gespeeld en 14% compleet. Misschien wat meer missies doen en minder kloten
Ik ga altijd vol in gevechtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan laat ik me vaak afknallen
laat je je weer droppen boven dat dorpje of basis en het is weer rustig, mietjesachtig ik weet het
Waar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:49 schreef Klonk het volgende:
ik was net op een basis waar de kistjes zowat alleen maar armour upgrades bevatten
Die moet ik ook nog allemaal op pikken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Waar?
Ik heb er nooit genoeg, ik speel namelijk op hardcore. Het eerste wat ik deed was een motor zoeken en de snelweg afrijden, bijna onder elke viaduct liggen er twee armor upgrades.
of te wel: Toevallig tegen aan lopen en succes als je er nog maar 1tje moetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:47 schreef DaFan het volgende:
Nope watertorens zijn 'gewoon' government property, die staat nergens vastgelegd.
mja maar is meestal toch settlement of niet ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:56 schreef DaFan het volgende:
Correct!
Ik heb meer moeite met die transformators op die palen in kleine kutdorpjes.
Water torens zijn ook zo moeilijk te vindenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of te wel: Toevallig tegen aan lopen en succes als je er nog maar 1tje moet
Windmolens zijn nog wel het moeilijkste, daar kan niets aan tippen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Water torens zijn ook zo moeilijk te vinden
Die zie je al van verquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef RaXz het volgende:
[..]
Windmolens zijn nog wel het moeilijkste, daar kan niets aan tippen.
begraven onder de grond, op een kaart drie keer zo grootquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:12 schreef zatoichi het volgende:
Just cause drie:
Vernietig alle 2034 batterijen van de overheid.![]()
Elke zaklamp, camera en fototoestel open schroeven met een minigame!
Waarom loop je dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
5 km lopen ... recht op doel af
duurt lang
moet dwars door de bergen heen, bijna 5 min aan het lopen haha
tjah,..... goede vraagquote:
Volgens mij niet op pc. Heb daar die skull gepakt en even rond gekeken hoe ik die leger basis kon aanvallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:09 schreef DaFan het volgende:
Dat is hoogste punt van Panau... Achievement op 360.
daar heb ik iets leuks voor ontdekt, gewoon naar beneden springen door dat gat, wel alleen doen als je health goed is, op de een of andere manier houdt het spel daar geen rekening mee en is er nauwlijks tot geen verzet tijdens het lamleggen van het dingquote:
Ohw ik ren/spring altijd als een gek naar beneden en dan beneden blijven rennen en iedereen doodschieten, Dan snel hacken en naar boven graplingenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar heb ik iets leuks voor ontdekt, gewoon naar beneden springen door dat gat, wel alleen doen als je health goed is, op de een of andere manier houdt het spel daar geen rekening mee en is er nauwlijks tot geen verzet tijdens het lamleggen van het ding
Ik zit op iets van 240 settlements complete. 71% in het spel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:38 schreef Klonk het volgende:
die Mount Rushmore is tof
gelijk maar ff alles 100 % gedaan daarzit nu op 189 van de 396 settlements compleet
Loopt er ook geen commander rond ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef Klonk het volgende:
en ik wil even melden dat ik helemaal knettergek aan het worden ben van een stadje, daar mis ik nog 1 ding en ik kan het niet vinden
Netjes, maar 50% en nog geen 1000 sabotage en 1000 parts?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:26 schreef IedeK. het volgende:
38 uur en 50 procent nu
Alleen nog de achievements: Wrecking ball, 1000 parts, 1000 sabotage, 150 faction items, 75% en hardcore te gaan.
ja in mercenary mode heb je het een stuk zwaarderquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:54 schreef Crazy-M het volgende:
Ninjas valt mee
Pffft, lijkt wel of overal de bewaking omhoog is gegaan sinds verhaallijn is uitgespeeld
Wou net een legerbasis overnemen, binnen een minuut al overal vijanden en 2 helicopters op mn dak
dacht daarna dan doe ik wel een settlement, zat er een commandant, dus ook gelijk 2 heli's op mn dak
netjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef Klonk het volgende:
Het hele eiland waar Mount Rushmore opgeruimd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:31 schreef Klonk het volgende:
lol, net de 1 mile basejump achievement gehaaldik heb 2667MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
namaste
quote:
Generals zijn easyquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef spiderweb1 het volgende:
Handig om generals neer te knallen.
Lol.
a! ja daar had ik ook moeite mee, dat is volgens mij verder nergens zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:37 schreef Klonk het volgende:
en mijn probleem is opgelost, bij het stadje wat ik maar niet compleet kon krijgen lag een hidden package in het water
Ik zat keihard mn best te doen en keer, toen had ik 50 Perfect Kills met machine gun...kreeg ik m niet. Ik nog s lezen; kut inventory weapons.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:42 schreef Godtje het volgende:
Invincible warrior is binnen.![]()
Wat een klote trophy.
wel handigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef Klonk het volgende:
iemand had een YouTube filmpje gemaakt: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?p=1391773#post1391773
en ja ik ben Klonkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:48 schreef Godtje het volgende:
In 1 missie zit in elk geval een bug. Bij mij en bij andere op inet.Die hoef je nog eens niet 100% te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig
en dat terwijl bijna al die info gratis hier te vinden is (of te vinden gaat zijn): http://www.maplib.net/fullmap.php?id=8630quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:29 schreef Dulk het volgende:
op bol.com heb ik de strategy guide besteld en daar staan alle coordinaten in van wat je maar zoekt (kratjes/pipelines/statues/mobile radars etc)
Ik heb de guide ook, 1000x handiger dan online maps. Ten eerste kan je hem er simpelweg bij pakken, en ten 2e is echt niet elke coordinaat online te vinden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dat terwijl bijna al die info gratis hier te vinden is (of te vinden gaat zijn): http://www.maplib.net/fullmap.php?id=8630
Toch maar eens de PC versie halen..... en een nieuwe PCquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:36 schreef Klonk het volgende:
de mensen die San Andreas Multiplayer hebben bedacht zijn nu met Just Cause 2 bezig: http://www.youtube.com/user/jc2mpdev
vette filmpjes, helaas alleen voor de pc...
Ik bedoelde om die missie te halenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je wilt toch elke settlement 100% of niet!!
Soms roep je dingen hier ... man.
Ik combineer ongeveer 15 uur per week werken als activiteitenbegeleider met het huishouden, dus ja en neequote:
Denk dat ik ook zoiets zit.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:09 schreef IedeK. het volgende:
46 uur, 55% en nu alleen nog de game tot 75% krijgen en de verhaallijn een keer uitspelen op hardcore, and then I'm done
Ik ben er nog niet geweest maar ik verwacht dat je alle missies gewoon nog een keer mag doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:35 schreef DaFan het volgende:
Die achievements voor 'finish game on normal/hardcore' etc. Moet je dan gewoon saven voor de laatste missie en difficulty aanpassen voor je start of wat?
teveel werk, met een helicopter kun je zowat op 1 plek blijven hangenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:54 schreef zatoichi het volgende:
c: gewoon je grappling hook goed gebruikt
Die missie is met die satallieten toch ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:52 schreef Klonk het volgende:
fry me to the moon is te makkelijk als je
a: de hele basis hebt opgeruimd
b: met een goeie helicopter komt
dat bedoel ik, teveel werkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die missie is met die satallieten toch ?
Die heb ik tevoet gedaan haha.
Of jah, de eerste 2 zonder voertuigen.
Via de lift naar boven, 4 vijanden neerknallen, Grapling hook, vernietigen, en met parachute omlaag richting de andere
beetje actiequote:
Die was wel lastig om de "weg" te vinden. Reed in begin verkeerde pad op hahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:01 schreef Klonk het volgende:
ik ga geheid gek worden bij de grote steden maar tot nu toe gaat de completion ook lekker, zit nu op 262 van de 369 locaties op 100%
net de missie gedaan waarbij je naar dat mysterieuze eiland moet, best tof, qua verhaallijn de meest originele tot nu toe
haha dit had ik dus ook. toen maar die kistjes eraf geflikkerd en opnieuw gedaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die was wel lastig om de "weg" te vinden. Reed in begin verkeerde pad op haha
als je bij die kisjes bent dat je die torens moet cleane, als je dan links gaat ipv rechts, dan kom je er nooitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Klonk het volgende:
hoe kun je daar nou het verkeerde pad kiezen
niet lullig bedoelt maar ben je een vrouw ofzo
nooit gezien dat padquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je bij die kisjes bent dat je die torens moet cleane, als je dan links gaat ipv rechts, dan kom je er nooit
Onder de bruggen moet ik ook nog, met object iemand doodden heb ik alquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:29 schreef Godtje het volgende:
Missies allemaal klaar. Spel op iets van 82% en de trophies op 85%.
Ik wil die onder de bruggen nog zeker halen binnen deze savegame.
Die mensen doden door een object achter je aan te slepen vind ik lastig maar wil ik wel.
Alle 104 voertuigen is al onmogelijk aangezien die bus niet beschikbaar is. Dan moet ik dat pack kopen. Ik weet niet of het me 2 euro extra waard is.![]()
Vanaf red dead gaat hij er zeker uit.
Ik heb alle missies al gedaan en ik heb hem nog niet. Dus ik moet nog iets verzinnen. Misschien pak probeer ik die wel te pakken als ik hem nogmaals uit ga spelen op het moeilijkste level. In een filmpje op youtube zag ik dat iemand een helicopter gebruikt en hem vrij snel had. Bij mij gaat het dan al snel te hoog.quote:Op woensdag 12 mei 2010 06:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Onder de bruggen moet ik ook nog, met object iemand doodden heb ik al
Je hebt 1 missie moet je de kop van een standbeeld in een tuin achterlaten. Dan verdien je die trophie bijna zeker
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:02 schreef Klonk het volgende:
ik heb er laatst gewoon in gevlogen, die Bering staat gewoon op een vliegveld, stond stil en ik had alle tijd om er naar toe te lopen, rondje er om heen te lopen en in te stappen
op het vliegveldwat zo hoog ligt tegen de bergrug van het woestijn eiland
Opgelost en ik ben dus de sjaak. Ik heb beide al op 100%quote:There are only two known air fields that it appears on. Of those two, neither have a fixed spawn for it. Meaning that if there isn't military presence at that base, vehicles you only ever see when somebody is in control of it will no longer spawn.
park district net afgemaakt, en nu met financial bezig, maar eerst alle challenges die er zittenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, de dock distrit eindelijk op 100%
Moest nog 2% alles af zitten zoeken staat er nog 1 lullig pompje.
deel 1 vond ik niets aan en dit deel vind ik echt te gekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:00 schreef Maanvis het volgende:
Is dit een leuk spel in vergelijking met deel 1? Ik vond deel 1 erg tof, is 2 beter of slechter?
Ja watertoren is iets van 0.6% dus je zit eigenlijk op 99.4 oid...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:13 schreef Dulk het volgende:
[..]
deel 1 vond ik niets aan en dit deel vind ik echt te gek
ps. financial district nu op 100% maar nog geen vinkje er doorheen. Ik mis dus nog een watertoren ofzo, heb nu al 2 uur rondjes gevlogen, maar ik kan het echt niet vinden
ff alt-tab, ben nog steeds aan het zoeken gvdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja watertoren is iets van 0.6% dus je zit eigenlijk op 99.4 oid...
Ik ben er nog niet aan begonnen volgens mij veel te frustrerend die steden
Gewoon zelf doenquote:
Je hebt PMquote:Op zondag 16 mei 2010 12:54 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik ben op 75% moet ik de savegame ergens heen mailen
welke?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:43 schreef Righteous het volgende:
Die vliegtuigmissie krijg ik maar niet voor elkaar
Wat vreemd, ik heb 'm gisteren aangeschaft, en 2 is echt bijna hetzelfde als 1 maar in een andere settingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:13 schreef Dulk het volgende:
[..]
deel 1 vond ik niets aan en dit deel vind ik echt te gek
Op een gegeven moment heb je wel doo rwat je zoekt en waar het ongeveer hangt en hoe het eruitzietquote:Op zondag 16 mei 2010 18:55 schreef Maanvis het volgende:
Overigens frustrerend, dat gezoek naar generatorhuisjes, upgrades etc om 100% te halen.
Ik kan alleen hele procenten vinden dus hoe flikt ie dat...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:09 schreef Dulk het volgende:
een maat van me is nu op 99,33% en het wordt nu toch wel lastig zegt hij
als je verhaallijn is afgelopen kom je in mercury mode dan zie je elke keer de echte aantal %quote:Op zondag 16 mei 2010 19:03 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik kan alleen hele procenten vinden dus hoe flikt ie dat...
Ik ben er ook mee gestopt. Bijna klaar met 2e doorloop op hardcore. Als het beetje mogelijk is alle trophies halen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Chapelle het volgende:
Snap by the way ook niet wat er zo leuk aan in om het helemaal 100% uit te spelen hoor, wat maakt dat kleine beetje nou uit?
hmmm, dan heb ik deel 1 dus toch niet lang genoeg gespeeld om een echt oordeel te kunnen gevenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat vreemd, ik heb 'm gisteren aangeschaft, en 2 is echt bijna hetzelfde als 1 maar in een andere setting.
Overigens frustrerend, dat gezoek naar generatorhuisjes, upgrades etc om 100% te halen.
vehicles downloaden, die tellen namelijk ook mee als unique vehiclesquote:Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef Godtje het volgende:Uit op hardcore.
![]()
Echt zo snel mogelijk gedaan met zo min mogelijk troep verzamelen. Slechts 1 wapen op 6 sterren en maar klein beetje meer health erbij.
nog 3 trophies te gaan.![]()
Wrecking Ball
Road rage (zit nu op 24 dus dat is goed te doen).
All Vehicles
Ik haat wrecking ball en all vehicles.
Van de week nog maar eens voor gaan zitten.
Klopt. Maar dat gat is nog even te groot. Ik moet eerst even zoeken en kijken hoe ver ik kom.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:26 schreef Dulk het volgende:
[..]
vehicles downloaden, die tellen namelijk ook mee als unique vehicles
dat heb ik op residential en financialquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef Klonk het volgende:
Dus ik zo het park gedeelte van panau city op het ruimen, komt er 100% te staan zonder settlement complete, kon ik ondanks de 100% op zoek naar het laatste missende item..
Als je laag vliegt hoor je de muziek. Ook als je in de helikopter zit. Ik vind de tankstations vervelender en in de dorpen die power dingen. Maar ik ben toch niet meer bezig met 100%. Hopelijk vanavond de laatste voertuigen en daarna nog de sloopbal ding.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef Klonk het volgende:
de meeste pakjes liggen op daken of van die reclameborden, en wat mij telkens overkomt (tot 2 keer toe) is dat ik in de stad alles per helicopter doe en dan zo´n propagandakarretje misdat was bij de twee stadsdelen die ik voltooid heb telkens het missende item
De keren dat ik de auto heb gepakt zijn op 1 hand te tellen. Klote dingen,quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Klonk het volgende:
soms wel soms niet, ik scheur ff een rondje met de auto of met para wat laag over dan hoor je vaak beter
tering, wat heb jij met al die tijd gedaan dan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:20 schreef -CRASH- het volgende:
M'n eerste 100 uur JC2 zitten erop.... Op naar de 200![]()
Agency missions 2
Faction missions 2
Stronghold takeovers 5
Challenges completed 0
Locations discovered 267 (die kaatse is niet te vinden)
Locations completed 92
]quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:34 schreef DaFan het volgende:
Jij ook Dulk...
Ik zit op 65 uur,
3 Agency missions
49 Faction
9 Stronghold
~60 challenges
366 discovered (moet er nog 2 maar ik weet waar, of waren er 369?)
Completed ~325
295 faction items oid
86% volgens mij.
Beetje doorpakken hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:07 schreef Dulk het volgende:
[..]
]
gem 1% per uur, ik zit er net boven dus, maar jij zit er goed onder! netjes hoor
is idd beste optiequote:
Hehe, lolquote:
De onderste video was eigenlijk de eerste poging om op een boot te landen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hehe, lol
1ste wel paar pogingen nodig gehad
2de lijkt me ook lastig
en toch, bij 2de filmpje heb je kleiner opvlakte om te landen, maar door die extra reling kun je wat meer speling er in doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De onderste video was eigenlijk de eerste poging om op een boot te landen.
En dat lukte in 1 keer... maar dacht daarna pas aan de opname ervan.
Dus nog een keer met opname (bovenste video) en daar lukte het niet de eerste keer.
Van die railing viel me pas op bij het maken van de videoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en toch, bij 2de filmpje heb je kleiner opvlakte om te landen, maar door die extra reling kun je wat meer speling er in doen
Met de heli is het me wel geluktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
Probeerde trouwens om een standbeeld omver te trekken, maar is me nog niet gelukt met een auto of helikopter.
Tijdens het laden zie je wel een plaatje ervan dat het "kan"
mjah ik steeg op, toen knakte de kabel en vloog ik er zelf bijna tegen aan hahaquote:
vanaf die terreinwagens van de politie gaat het, die kleine burgerauto´s doen het nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
Probeerde trouwens om een standbeeld omver te trekken, maar is me nog niet gelukt met een auto of helikopter.
Tijdens het laden zie je wel een plaatje ervan dat het "kan"
Volgens mij kreeg ik ze nog met een motor om.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
vanaf die terreinwagens van de politie gaat het, die kleine burgerauto´s doen het niet
Volgens mij gaat het ook met de traktorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik ze nog met een motor om.
Wel aan het hoofd vastmaken.
als het voertuig al in beweging is gaat het een stuk makkelijker iigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ook met de traktor
Ook zojuist de Boom-pack gekocht..... nicequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:01 schreef JK het volgende:
Heb de Boom-pack zojuist gekocht. Moet de quad rocket launcher nog proberen, maar de cluster bomb launcher is heel erg fijn! Die propulsion gun is grappig, maar alleen voor shortrange gevechten. Al met al voor 1,99 best geinig.
Duh!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:42 schreef Klonk het volgende:
Ik kom er net achter dat je wapens kunt upgraden
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:42 schreef Klonk het volgende:
Ik kom er net achter dat je wapens kunt upgraden
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Dulk het volgende:
hahaha dan zal je wel veel upgrades kunnen uitvoeren
haha, het is dacht ik eerste upgrade 5 - 10 - 15 - 20 - 25quote:
ach gewoon gassen en niet naar de kleur kijkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:19 schreef Klonk het volgende:
ofschoon ik de roze ijscowagen een aanfluiting vond is ie toch goedgekeurd, ideaal om de pasha race mee te rijden, 32 checkpoints over de snelwegen aan rechtsboven aan de kaart. ding is snel en aangezien de checkpoints allemaal op de verkeerde weghelft liggen kun je er ook prima mee beuken...
maar toch, een roze ijscowagen...
Wapens oppakken van tegenstanders.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef fotostarter het volgende:
Wat doen jullie om snel ammo te krijgen?
hier ook. en verder veel met grappling hook vermoorden (als ze op een toren staan naar benee trekken dus). en weinig verspillen (headshots). Enne, mounted guns kun je detachenquote:
en je kunt er alles mee kapot knallenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hier ook. en verder veel met grappling hook vermoorden (als ze op een toren staan naar benee trekken dus). en weinig verspillen (headshots). Enne, mounted guns kun je detachenen die hebben oneindige kogels
. Je loopt er alleen wat langzamer door maar daar geef ik geen flikker om.
Vaak schiet ik maar wat in het rond en dan zie ik in de verte wat ontploffingen en m'n chaos meter omhoog gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en je kunt er alles mee kapot knallen
is wel erg makkelijk om beetje bewaking enzo af te knallen
Ghe had ik aan het begin ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:13 schreef fotostarter het volgende:
Heb het nu 2 dagen gespeeld, maar ik snap er werkelijk geen hol van.
Wat is nu de bedoeling?
Ik schiet afentoe is een kraampje kapot waar dat muziekje uitkomt, blaas zo nu en dan een tankstation op, moord zo'n commander (?) uit, maar verder kom ik niet.
Bij sommige dingen zie ik zo'n rood rondje komen dat het kapot moet/kan, maar weet niet hoe.
Zoals die crane cockpit langs het water. hoe krijg ik zoiets kapot?
Ik lees iedereen zoveel fun hebben, en dat wil ik ook
Thanksquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ghe had ik aan het begin ook
Het is de 'bedoeling' dat je elk stadje (elk geelwit stipje op de kaart) ten eerste 'ontdekt'.
Als je hem ontdekt moet je ze allemaal 100% maken. Dat kan je doen door alle crates op te pakken (dmv je radar, het witte sensortje linksboven slaat uit als je dichtbij bent), en alle government property te vernietigen.
Government property is kraampjes (propoganda trailers), watertorens, transformators etc. In military bases ook nog radars, communicatie torens. sam-sites.
Succes
soms moet je dat overloaden, door een code in te vullenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Thanks
Maar hoe krijg ik die grote dingen kapot? Dit lukt me niet met kogels, of granaten
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:52 schreef DaFan het volgende:
Ik kocht altijd explosieven, die kan je met 10 tegelijk overal plakken en dan tegelijk opblazen
Granaten kan wel maar dan moet je er heel dicht bij gooien.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:52 schreef Dulk het volgende:
O okVanavond ff proberen.
Net als die grote tonnen, waar je helemaal naar benden moet bedoel je? die moeten inderdaad met een code
Maar die grote kranen dus met explosieven dus.
[..]
soms moet je dat overloaden, door een code in te vullen
het zou ook kunnen dat je wapen niet krachtig genoeg is idd. met de minigun kan je wel overal doorheen rausenquote:
ik speel het niet zoveel meer, ik zit op 85% ofzo en 100 uur gameplayquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:11 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb mijn wapens pas naar 2 kunnen upgraden
Heb echt heel weinig behaald in dit spel, wel veel uren door te lamballen
Zit nu op 9 uur gameplay en 7%, genoeg te doen nogquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:18 schreef Klonk het volgende:
ik heb net afscheid genomen van Panau, zit op 96% complete, alleen nog wat domme basejumps en onmogelijke vliegchallenges.
heb het wel in stijl gedaan, ben naar het vliegveld gereden heb daar een vliegtuig gepakt nog een rondje over Panau gevlogen en me vervolgens in een flat geboord
dag Panau, 108 uur gameplay, dikke pret maar nu ga ik cowboy spelen
vliegchallenges gewoon met die heli doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:18 schreef Klonk het volgende:
ik heb net afscheid genomen van Panau, zit op 96% complete, alleen nog wat domme basejumps en onmogelijke vliegchallenges.
heb het wel in stijl gedaan, ben naar het vliegveld gereden heb daar een vliegtuig gepakt nog een rondje over Panau gevlogen en me vervolgens in een flat geboord
dag Panau, 108 uur gameplay, dikke pret maar nu ga ik cowboy spelen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:35 schreef Dulk het volgende:
[..]
vliegchallenges gewoon met die heli doen
Met de beacon die heli roepen, daar kan je dan wapens kopen. (op xbox Y knop)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:44 schreef Winner_Taco het volgende:
FF een noobvraag hoor .
Waar kun je wapens kopen/halen?
Ben beetje doelloos aan het rondscheuren maar heb al een tijdlang geen wapens meer .
en op de pc de 4quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:20 schreef Xblister het volgende:
[..]
Met de beacon die heli roepen, daar kan je dan wapens kopen. (op xbox Y knop)
ik heb ze dus 100% met vinkje..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef Dulk het volgende:
ik heb ze ook 100%, maar zonder vinkje dus ik mis nog iets
mocht je et zat zijn, check jc2mapviewerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:52 schreef Klonk het volgende:
ik weet er alles van
Heb Red Dead uit en doorverkocht en ga maar weer eens op jacht naar de laatste paar hidden items in de steden, 108 uur is schijnbaar nog niet genoeg
Het staat wel echt overal op internet dat je met die missie moet oppassen...heb je niet meerdere savegames?!quote:Op zondag 11 juli 2010 08:58 schreef fotostarter het volgende:
Teringzooi.
Is mn save file verrot. Elke keer wanneer ik de missie start ( iets met oil rig) hangt ie na een seconde of 30 vast.
Kan godver opnieuw beginnen
Maar ik ga niet op internet zoeken of ik een spel wel gewoon kan spelenquote:Op zondag 11 juli 2010 09:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het staat wel echt overal op internet dat je met die missie moet oppassen...heb je niet meerdere savegames?!
Wat is de beacon dan ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:20 schreef Xblister het volgende:
[..]
Met de beacon die heli roepen, daar kan je dan wapens kopen. (op xbox Y knop)
Tijdens het 2de deel van de eerste missie volgens mij.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
4 op toetsenbord
die beacon krijg je aan het begin (of heel snel iig)
dat werkt echt fantastisch, eindelijk die 4 grote steden met vinkjesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
mocht je et zat zijn, check jc2mapviewer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |