Die was wel lastig om de "weg" te vinden. Reed in begin verkeerde pad op hahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:01 schreef Klonk het volgende:
ik ga geheid gek worden bij de grote steden maar tot nu toe gaat de completion ook lekker, zit nu op 262 van de 369 locaties op 100%
net de missie gedaan waarbij je naar dat mysterieuze eiland moet, best tof, qua verhaallijn de meest originele tot nu toe
haha dit had ik dus ook. toen maar die kistjes eraf geflikkerd en opnieuw gedaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die was wel lastig om de "weg" te vinden. Reed in begin verkeerde pad op haha
als je bij die kisjes bent dat je die torens moet cleane, als je dan links gaat ipv rechts, dan kom je er nooitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Klonk het volgende:
hoe kun je daar nou het verkeerde pad kiezen
niet lullig bedoelt maar ben je een vrouw ofzo
nooit gezien dat padquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je bij die kisjes bent dat je die torens moet cleane, als je dan links gaat ipv rechts, dan kom je er nooit
Onder de bruggen moet ik ook nog, met object iemand doodden heb ik alquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:29 schreef Godtje het volgende:
Missies allemaal klaar. Spel op iets van 82% en de trophies op 85%.
Ik wil die onder de bruggen nog zeker halen binnen deze savegame.
Die mensen doden door een object achter je aan te slepen vind ik lastig maar wil ik wel.
Alle 104 voertuigen is al onmogelijk aangezien die bus niet beschikbaar is. Dan moet ik dat pack kopen. Ik weet niet of het me 2 euro extra waard is.![]()
Vanaf red dead gaat hij er zeker uit.
Ik heb alle missies al gedaan en ik heb hem nog niet. Dus ik moet nog iets verzinnen. Misschien pak probeer ik die wel te pakken als ik hem nogmaals uit ga spelen op het moeilijkste level. In een filmpje op youtube zag ik dat iemand een helicopter gebruikt en hem vrij snel had. Bij mij gaat het dan al snel te hoog.quote:Op woensdag 12 mei 2010 06:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Onder de bruggen moet ik ook nog, met object iemand doodden heb ik al
Je hebt 1 missie moet je de kop van een standbeeld in een tuin achterlaten. Dan verdien je die trophie bijna zeker
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:02 schreef Klonk het volgende:
ik heb er laatst gewoon in gevlogen, die Bering staat gewoon op een vliegveld, stond stil en ik had alle tijd om er naar toe te lopen, rondje er om heen te lopen en in te stappen
op het vliegveldwat zo hoog ligt tegen de bergrug van het woestijn eiland
Opgelost en ik ben dus de sjaak. Ik heb beide al op 100%quote:There are only two known air fields that it appears on. Of those two, neither have a fixed spawn for it. Meaning that if there isn't military presence at that base, vehicles you only ever see when somebody is in control of it will no longer spawn.
park district net afgemaakt, en nu met financial bezig, maar eerst alle challenges die er zittenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, de dock distrit eindelijk op 100%
Moest nog 2% alles af zitten zoeken staat er nog 1 lullig pompje.
deel 1 vond ik niets aan en dit deel vind ik echt te gekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:00 schreef Maanvis het volgende:
Is dit een leuk spel in vergelijking met deel 1? Ik vond deel 1 erg tof, is 2 beter of slechter?
Ja watertoren is iets van 0.6% dus je zit eigenlijk op 99.4 oid...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:13 schreef Dulk het volgende:
[..]
deel 1 vond ik niets aan en dit deel vind ik echt te gek
ps. financial district nu op 100% maar nog geen vinkje er doorheen. Ik mis dus nog een watertoren ofzo, heb nu al 2 uur rondjes gevlogen, maar ik kan het echt niet vinden
ff alt-tab, ben nog steeds aan het zoeken gvdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja watertoren is iets van 0.6% dus je zit eigenlijk op 99.4 oid...
Ik ben er nog niet aan begonnen volgens mij veel te frustrerend die steden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |