Generals zijn easyquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef spiderweb1 het volgende:
Handig om generals neer te knallen.
Lol.
a! ja daar had ik ook moeite mee, dat is volgens mij verder nergens zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:37 schreef Klonk het volgende:
en mijn probleem is opgelost, bij het stadje wat ik maar niet compleet kon krijgen lag een hidden package in het water
Ik zat keihard mn best te doen en keer, toen had ik 50 Perfect Kills met machine gun...kreeg ik m niet. Ik nog s lezen; kut inventory weapons.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:42 schreef Godtje het volgende:
Invincible warrior is binnen.![]()
Wat een klote trophy.
wel handigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:34 schreef Klonk het volgende:
iemand had een YouTube filmpje gemaakt: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?p=1391773#post1391773
en ja ik ben Klonkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:48 schreef Godtje het volgende:
In 1 missie zit in elk geval een bug. Bij mij en bij andere op inet.Die hoef je nog eens niet 100% te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
en dat terwijl bijna al die info gratis hier te vinden is (of te vinden gaat zijn): http://www.maplib.net/fullmap.php?id=8630quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:29 schreef Dulk het volgende:
op bol.com heb ik de strategy guide besteld en daar staan alle coordinaten in van wat je maar zoekt (kratjes/pipelines/statues/mobile radars etc)
Ik heb de guide ook, 1000x handiger dan online maps. Ten eerste kan je hem er simpelweg bij pakken, en ten 2e is echt niet elke coordinaat online te vinden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dat terwijl bijna al die info gratis hier te vinden is (of te vinden gaat zijn): http://www.maplib.net/fullmap.php?id=8630
Toch maar eens de PC versie halen..... en een nieuwe PCquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:36 schreef Klonk het volgende:
de mensen die San Andreas Multiplayer hebben bedacht zijn nu met Just Cause 2 bezig: http://www.youtube.com/user/jc2mpdev
vette filmpjes, helaas alleen voor de pc...
Ik bedoelde om die missie te halenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je wilt toch elke settlement 100% of niet!!
Soms roep je dingen hier ... man.
Ik combineer ongeveer 15 uur per week werken als activiteitenbegeleider met het huishouden, dus ja en neequote:
Denk dat ik ook zoiets zit.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:09 schreef IedeK. het volgende:
46 uur, 55% en nu alleen nog de game tot 75% krijgen en de verhaallijn een keer uitspelen op hardcore, and then I'm done
Ik ben er nog niet geweest maar ik verwacht dat je alle missies gewoon nog een keer mag doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:35 schreef DaFan het volgende:
Die achievements voor 'finish game on normal/hardcore' etc. Moet je dan gewoon saven voor de laatste missie en difficulty aanpassen voor je start of wat?
teveel werk, met een helicopter kun je zowat op 1 plek blijven hangenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:54 schreef zatoichi het volgende:
c: gewoon je grappling hook goed gebruikt
Die missie is met die satallieten toch ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:52 schreef Klonk het volgende:
fry me to the moon is te makkelijk als je
a: de hele basis hebt opgeruimd
b: met een goeie helicopter komt
dat bedoel ik, teveel werkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die missie is met die satallieten toch ?
Die heb ik tevoet gedaan haha.
Of jah, de eerste 2 zonder voertuigen.
Via de lift naar boven, 4 vijanden neerknallen, Grapling hook, vernietigen, en met parachute omlaag richting de andere
beetje actiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |