dan laat ik me vaak afknallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik doe meestal in 1 keer alles
wel lastig als je nog 1 ding moet en je kunt niet snel vinden, voor je weet is overal die politie
Dat klinkt heel bekend.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:34 schreef nattermann het volgende:
De tering, 18,5 uur gespeeld en 14% compleet. Misschien wat meer missies doen en minder kloten
Ik ga altijd vol in gevechtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan laat ik me vaak afknallen
laat je je weer droppen boven dat dorpje of basis en het is weer rustig, mietjesachtig ik weet het
Waar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:49 schreef Klonk het volgende:
ik was net op een basis waar de kistjes zowat alleen maar armour upgrades bevatten
Die moet ik ook nog allemaal op pikken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Waar?
Ik heb er nooit genoeg, ik speel namelijk op hardcore. Het eerste wat ik deed was een motor zoeken en de snelweg afrijden, bijna onder elke viaduct liggen er twee armor upgrades.
of te wel: Toevallig tegen aan lopen en succes als je er nog maar 1tje moetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:47 schreef DaFan het volgende:
Nope watertorens zijn 'gewoon' government property, die staat nergens vastgelegd.
mja maar is meestal toch settlement of niet ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:56 schreef DaFan het volgende:
Correct!
Ik heb meer moeite met die transformators op die palen in kleine kutdorpjes.
Water torens zijn ook zo moeilijk te vindenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of te wel: Toevallig tegen aan lopen en succes als je er nog maar 1tje moet
Windmolens zijn nog wel het moeilijkste, daar kan niets aan tippen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Water torens zijn ook zo moeilijk te vinden
Die zie je al van verquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef RaXz het volgende:
[..]
Windmolens zijn nog wel het moeilijkste, daar kan niets aan tippen.
begraven onder de grond, op een kaart drie keer zo grootquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:12 schreef zatoichi het volgende:
Just cause drie:
Vernietig alle 2034 batterijen van de overheid.![]()
Elke zaklamp, camera en fototoestel open schroeven met een minigame!
Waarom loop je dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
5 km lopen ... recht op doel af
duurt lang
moet dwars door de bergen heen, bijna 5 min aan het lopen haha
tjah,..... goede vraagquote:
Volgens mij niet op pc. Heb daar die skull gepakt en even rond gekeken hoe ik die leger basis kon aanvallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:09 schreef DaFan het volgende:
Dat is hoogste punt van Panau... Achievement op 360.
daar heb ik iets leuks voor ontdekt, gewoon naar beneden springen door dat gat, wel alleen doen als je health goed is, op de een of andere manier houdt het spel daar geen rekening mee en is er nauwlijks tot geen verzet tijdens het lamleggen van het dingquote:
Ohw ik ren/spring altijd als een gek naar beneden en dan beneden blijven rennen en iedereen doodschieten, Dan snel hacken en naar boven graplingenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar heb ik iets leuks voor ontdekt, gewoon naar beneden springen door dat gat, wel alleen doen als je health goed is, op de een of andere manier houdt het spel daar geen rekening mee en is er nauwlijks tot geen verzet tijdens het lamleggen van het ding
Ik zit op iets van 240 settlements complete. 71% in het spel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:38 schreef Klonk het volgende:
die Mount Rushmore is tof
gelijk maar ff alles 100 % gedaan daarzit nu op 189 van de 396 settlements compleet
Loopt er ook geen commander rond ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef Klonk het volgende:
en ik wil even melden dat ik helemaal knettergek aan het worden ben van een stadje, daar mis ik nog 1 ding en ik kan het niet vinden
Netjes, maar 50% en nog geen 1000 sabotage en 1000 parts?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:26 schreef IedeK. het volgende:
38 uur en 50 procent nu
Alleen nog de achievements: Wrecking ball, 1000 parts, 1000 sabotage, 150 faction items, 75% en hardcore te gaan.
ja in mercenary mode heb je het een stuk zwaarderquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:54 schreef Crazy-M het volgende:
Ninjas valt mee
Pffft, lijkt wel of overal de bewaking omhoog is gegaan sinds verhaallijn is uitgespeeld
Wou net een legerbasis overnemen, binnen een minuut al overal vijanden en 2 helicopters op mn dak
dacht daarna dan doe ik wel een settlement, zat er een commandant, dus ook gelijk 2 heli's op mn dak
netjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:58 schreef Klonk het volgende:
Het hele eiland waar Mount Rushmore opgeruimd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:31 schreef Klonk het volgende:
lol, net de 1 mile basejump achievement gehaaldik heb 2667MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
namaste
quote:
Generals zijn easyquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef spiderweb1 het volgende:
Handig om generals neer te knallen.
Lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |