Kan wel (in elk geval een heli met rockets)quote:Op maandag 3 mei 2010 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
Heb btw wel alle black market items unlocked
Alleen jammer dat je niet een apache helikopter kunt kopen (die met de raketten)
mja, heb hem pas op level 1quote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef Dulk het volgende:
jep, die havoc heeft raketten (of is dat pas bij level 6 upgrade)
Die kun je ook kapot knallen....quote:Op maandag 3 mei 2010 10:45 schreef Klonk het volgende:
ik stond net ergens midden in de woestijn wat heat te verliezen, komt er ineens een schorpioentje voorbij
BeeTje tegenstrijdig inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:36 schreef Righteous het volgende:
tvp k kom niet voorbij die missie met dat vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:36 schreef Righteous het volgende:
tvp k kom niet voorbij die missie met dat vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw Crazy-M lekker handig, eerst verhaallijn uitspelenHet spel wordt veel moeilijker daarna..
Ik zit op 36 uur en evenveel % volgens mij, het gaat nu wel lekker met overnemen en shit. Ik doe wel eerst alle factions en probeer challenges te doen, dat wisselt een beetje af met continu settlements 100%en.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:14 schreef DaFan het volgende:
Ik ben ook heel krampachtig geen missies aan het doen. Eerst zoveel mogelijk challenges, settlements en fraction items. Gisteren de fraction items trophy binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw Crazy-M lekker handig, eerst verhaallijn uitspelenHet spel wordt veel moeilijker daarna..
Ik zit op 36 uur en evenveel % volgens mij, het gaat nu wel lekker met overnemen en shit. Ik doe wel eerst alle factions en probeer challenges te doen, dat wisselt een beetje af met continu settlements 100%en.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:14 schreef DaFan het volgende:
Heb al 2 legerbasissen en de haven vlak bij je begin punt op 100%.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw Crazy-M lekker handig, eerst verhaallijn uitspelenHet spel wordt veel moeilijker daarna..
Daar had ik ook alle settlements al op 100%
Moet nog wel heel die challenges, en alle fraction items. Maar vind wel makkelijk zo
(maar makkelijkste is om settlement 100% te doen op moment dat je er voor missie moet zijn)You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ik doe meestal in 1 keer allesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef Klonk het volgende:
ik vind die fraction items juist tering lastig om te vinden
ben op een of andere manier vooral op het linkerdeel van de kaart bezig, alle dorpjes en bassisen naar de tering te helpen
wat ik trouwens vaker doe is met een goeie heli eerst van verschillende bassisen en dorpjes alles kapot knallen wat kapot moet, is het alleen nog maar een kwestie van kistjes verzamelen
Dat laatste doe ik ook vaak. Al komt er meestal vrij snel een tegenstander chopper.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef Klonk het volgende:
ik vind die fraction items juist tering lastig om te vinden
ben op een of andere manier vooral op het linkerdeel van de kaart bezig, alle dorpjes en bassisen naar de tering te helpen
wat ik trouwens vaker doe is met een goeie heli eerst van verschillende bassisen en dorpjes alles kapot knallen wat kapot moet, is het alleen nog maar een kwestie van kistjes verzamelen
dan laat ik me vaak afknallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik doe meestal in 1 keer alles
wel lastig als je nog 1 ding moet en je kunt niet snel vinden, voor je weet is overal die politie
Dat klinkt heel bekend.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:34 schreef nattermann het volgende:
De tering, 18,5 uur gespeeld en 14% compleet. Misschien wat meer missies doen en minder kloten
Ik ga altijd vol in gevechtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan laat ik me vaak afknallen
laat je je weer droppen boven dat dorpje of basis en het is weer rustig, mietjesachtig ik weet het
Waar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:49 schreef Klonk het volgende:
ik was net op een basis waar de kistjes zowat alleen maar armour upgrades bevatten
Die moet ik ook nog allemaal op pikken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Waar?
Ik heb er nooit genoeg, ik speel namelijk op hardcore. Het eerste wat ik deed was een motor zoeken en de snelweg afrijden, bijna onder elke viaduct liggen er twee armor upgrades.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |