dat heb ik op residential en financialquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef Klonk het volgende:
Dus ik zo het park gedeelte van panau city op het ruimen, komt er 100% te staan zonder settlement complete, kon ik ondanks de 100% op zoek naar het laatste missende item..
Als je laag vliegt hoor je de muziek. Ook als je in de helikopter zit. Ik vind de tankstations vervelender en in de dorpen die power dingen. Maar ik ben toch niet meer bezig met 100%. Hopelijk vanavond de laatste voertuigen en daarna nog de sloopbal ding.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef Klonk het volgende:
de meeste pakjes liggen op daken of van die reclameborden, en wat mij telkens overkomt (tot 2 keer toe) is dat ik in de stad alles per helicopter doe en dan zo´n propagandakarretje misdat was bij de twee stadsdelen die ik voltooid heb telkens het missende item
De keren dat ik de auto heb gepakt zijn op 1 hand te tellen. Klote dingen,quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Klonk het volgende:
soms wel soms niet, ik scheur ff een rondje met de auto of met para wat laag over dan hoor je vaak beter
tering, wat heb jij met al die tijd gedaan dan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:20 schreef -CRASH- het volgende:
M'n eerste 100 uur JC2 zitten erop.... Op naar de 200![]()
Agency missions 2
Faction missions 2
Stronghold takeovers 5
Challenges completed 0
Locations discovered 267 (die kaatse is niet te vinden)
Locations completed 92
]quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:34 schreef DaFan het volgende:
Jij ook Dulk...
Ik zit op 65 uur,
3 Agency missions
49 Faction
9 Stronghold
~60 challenges
366 discovered (moet er nog 2 maar ik weet waar, of waren er 369?)
Completed ~325
295 faction items oid
86% volgens mij.
Beetje doorpakken hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:07 schreef Dulk het volgende:
[..]
]
gem 1% per uur, ik zit er net boven dus, maar jij zit er goed onder! netjes hoor
is idd beste optiequote:
Hehe, lolquote:
De onderste video was eigenlijk de eerste poging om op een boot te landen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hehe, lol
1ste wel paar pogingen nodig gehad
2de lijkt me ook lastig
en toch, bij 2de filmpje heb je kleiner opvlakte om te landen, maar door die extra reling kun je wat meer speling er in doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De onderste video was eigenlijk de eerste poging om op een boot te landen.
En dat lukte in 1 keer... maar dacht daarna pas aan de opname ervan.
Dus nog een keer met opname (bovenste video) en daar lukte het niet de eerste keer.
Van die railing viel me pas op bij het maken van de videoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en toch, bij 2de filmpje heb je kleiner opvlakte om te landen, maar door die extra reling kun je wat meer speling er in doen
Met de heli is het me wel geluktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
Probeerde trouwens om een standbeeld omver te trekken, maar is me nog niet gelukt met een auto of helikopter.
Tijdens het laden zie je wel een plaatje ervan dat het "kan"
mjah ik steeg op, toen knakte de kabel en vloog ik er zelf bijna tegen aan hahaquote:
vanaf die terreinwagens van de politie gaat het, die kleine burgerauto´s doen het nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
Probeerde trouwens om een standbeeld omver te trekken, maar is me nog niet gelukt met een auto of helikopter.
Tijdens het laden zie je wel een plaatje ervan dat het "kan"
Volgens mij kreeg ik ze nog met een motor om.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
vanaf die terreinwagens van de politie gaat het, die kleine burgerauto´s doen het niet
Volgens mij gaat het ook met de traktorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik ze nog met een motor om.
Wel aan het hoofd vastmaken.
als het voertuig al in beweging is gaat het een stuk makkelijker iigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ook met de traktor
Ook zojuist de Boom-pack gekocht..... nicequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:01 schreef JK het volgende:
Heb de Boom-pack zojuist gekocht. Moet de quad rocket launcher nog proberen, maar de cluster bomb launcher is heel erg fijn! Die propulsion gun is grappig, maar alleen voor shortrange gevechten. Al met al voor 1,99 best geinig.
Duh!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:42 schreef Klonk het volgende:
Ik kom er net achter dat je wapens kunt upgraden
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:42 schreef Klonk het volgende:
Ik kom er net achter dat je wapens kunt upgraden
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef Dulk het volgende:
hahaha dan zal je wel veel upgrades kunnen uitvoeren
haha, het is dacht ik eerste upgrade 5 - 10 - 15 - 20 - 25quote:
ach gewoon gassen en niet naar de kleur kijkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:19 schreef Klonk het volgende:
ofschoon ik de roze ijscowagen een aanfluiting vond is ie toch goedgekeurd, ideaal om de pasha race mee te rijden, 32 checkpoints over de snelwegen aan rechtsboven aan de kaart. ding is snel en aangezien de checkpoints allemaal op de verkeerde weghelft liggen kun je er ook prima mee beuken...
maar toch, een roze ijscowagen...
Wapens oppakken van tegenstanders.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef fotostarter het volgende:
Wat doen jullie om snel ammo te krijgen?
hier ook. en verder veel met grappling hook vermoorden (als ze op een toren staan naar benee trekken dus). en weinig verspillen (headshots). Enne, mounted guns kun je detachenquote:
en je kunt er alles mee kapot knallenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hier ook. en verder veel met grappling hook vermoorden (als ze op een toren staan naar benee trekken dus). en weinig verspillen (headshots). Enne, mounted guns kun je detachenen die hebben oneindige kogels
. Je loopt er alleen wat langzamer door maar daar geef ik geen flikker om.
Vaak schiet ik maar wat in het rond en dan zie ik in de verte wat ontploffingen en m'n chaos meter omhoog gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en je kunt er alles mee kapot knallen
is wel erg makkelijk om beetje bewaking enzo af te knallen
Ghe had ik aan het begin ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:13 schreef fotostarter het volgende:
Heb het nu 2 dagen gespeeld, maar ik snap er werkelijk geen hol van.
Wat is nu de bedoeling?
Ik schiet afentoe is een kraampje kapot waar dat muziekje uitkomt, blaas zo nu en dan een tankstation op, moord zo'n commander (?) uit, maar verder kom ik niet.
Bij sommige dingen zie ik zo'n rood rondje komen dat het kapot moet/kan, maar weet niet hoe.
Zoals die crane cockpit langs het water. hoe krijg ik zoiets kapot?
Ik lees iedereen zoveel fun hebben, en dat wil ik ook
Thanksquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ghe had ik aan het begin ook
Het is de 'bedoeling' dat je elk stadje (elk geelwit stipje op de kaart) ten eerste 'ontdekt'.
Als je hem ontdekt moet je ze allemaal 100% maken. Dat kan je doen door alle crates op te pakken (dmv je radar, het witte sensortje linksboven slaat uit als je dichtbij bent), en alle government property te vernietigen.
Government property is kraampjes (propoganda trailers), watertorens, transformators etc. In military bases ook nog radars, communicatie torens. sam-sites.
Succes
soms moet je dat overloaden, door een code in te vullenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Thanks
Maar hoe krijg ik die grote dingen kapot? Dit lukt me niet met kogels, of granaten
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:52 schreef DaFan het volgende:
Ik kocht altijd explosieven, die kan je met 10 tegelijk overal plakken en dan tegelijk opblazen
Granaten kan wel maar dan moet je er heel dicht bij gooien.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:52 schreef Dulk het volgende:
O okVanavond ff proberen.
Net als die grote tonnen, waar je helemaal naar benden moet bedoel je? die moeten inderdaad met een code
Maar die grote kranen dus met explosieven dus.
[..]
soms moet je dat overloaden, door een code in te vullen
het zou ook kunnen dat je wapen niet krachtig genoeg is idd. met de minigun kan je wel overal doorheen rausenquote:
ik speel het niet zoveel meer, ik zit op 85% ofzo en 100 uur gameplayquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:11 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb mijn wapens pas naar 2 kunnen upgraden
Heb echt heel weinig behaald in dit spel, wel veel uren door te lamballen
Zit nu op 9 uur gameplay en 7%, genoeg te doen nogquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:18 schreef Klonk het volgende:
ik heb net afscheid genomen van Panau, zit op 96% complete, alleen nog wat domme basejumps en onmogelijke vliegchallenges.
heb het wel in stijl gedaan, ben naar het vliegveld gereden heb daar een vliegtuig gepakt nog een rondje over Panau gevlogen en me vervolgens in een flat geboord
dag Panau, 108 uur gameplay, dikke pret maar nu ga ik cowboy spelen
vliegchallenges gewoon met die heli doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:18 schreef Klonk het volgende:
ik heb net afscheid genomen van Panau, zit op 96% complete, alleen nog wat domme basejumps en onmogelijke vliegchallenges.
heb het wel in stijl gedaan, ben naar het vliegveld gereden heb daar een vliegtuig gepakt nog een rondje over Panau gevlogen en me vervolgens in een flat geboord
dag Panau, 108 uur gameplay, dikke pret maar nu ga ik cowboy spelen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:35 schreef Dulk het volgende:
[..]
vliegchallenges gewoon met die heli doen
Met de beacon die heli roepen, daar kan je dan wapens kopen. (op xbox Y knop)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:44 schreef Winner_Taco het volgende:
FF een noobvraag hoor .
Waar kun je wapens kopen/halen?
Ben beetje doelloos aan het rondscheuren maar heb al een tijdlang geen wapens meer .
en op de pc de 4quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:20 schreef Xblister het volgende:
[..]
Met de beacon die heli roepen, daar kan je dan wapens kopen. (op xbox Y knop)
ik heb ze dus 100% met vinkje..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef Dulk het volgende:
ik heb ze ook 100%, maar zonder vinkje dus ik mis nog iets
mocht je et zat zijn, check jc2mapviewerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:52 schreef Klonk het volgende:
ik weet er alles van
Heb Red Dead uit en doorverkocht en ga maar weer eens op jacht naar de laatste paar hidden items in de steden, 108 uur is schijnbaar nog niet genoeg
Het staat wel echt overal op internet dat je met die missie moet oppassen...heb je niet meerdere savegames?!quote:Op zondag 11 juli 2010 08:58 schreef fotostarter het volgende:
Teringzooi.
Is mn save file verrot. Elke keer wanneer ik de missie start ( iets met oil rig) hangt ie na een seconde of 30 vast.
Kan godver opnieuw beginnen
Maar ik ga niet op internet zoeken of ik een spel wel gewoon kan spelenquote:Op zondag 11 juli 2010 09:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het staat wel echt overal op internet dat je met die missie moet oppassen...heb je niet meerdere savegames?!
Wat is de beacon dan ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:20 schreef Xblister het volgende:
[..]
Met de beacon die heli roepen, daar kan je dan wapens kopen. (op xbox Y knop)
Tijdens het 2de deel van de eerste missie volgens mij.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
4 op toetsenbord
die beacon krijg je aan het begin (of heel snel iig)
dat werkt echt fantastisch, eindelijk die 4 grote steden met vinkjesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
mocht je et zat zijn, check jc2mapviewer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |