vliegchallenges gewoon met die heli doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:18 schreef Klonk het volgende:
ik heb net afscheid genomen van Panau, zit op 96% complete, alleen nog wat domme basejumps en onmogelijke vliegchallenges.
heb het wel in stijl gedaan, ben naar het vliegveld gereden heb daar een vliegtuig gepakt nog een rondje over Panau gevlogen en me vervolgens in een flat geboord
dag Panau, 108 uur gameplay, dikke pret maar nu ga ik cowboy spelen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:35 schreef Dulk het volgende:
[..]
vliegchallenges gewoon met die heli doen
Met de beacon die heli roepen, daar kan je dan wapens kopen. (op xbox Y knop)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:44 schreef Winner_Taco het volgende:
FF een noobvraag hoor .
Waar kun je wapens kopen/halen?
Ben beetje doelloos aan het rondscheuren maar heb al een tijdlang geen wapens meer .
en op de pc de 4quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:20 schreef Xblister het volgende:
[..]
Met de beacon die heli roepen, daar kan je dan wapens kopen. (op xbox Y knop)
ik heb ze dus 100% met vinkje..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef Dulk het volgende:
ik heb ze ook 100%, maar zonder vinkje dus ik mis nog iets
mocht je et zat zijn, check jc2mapviewerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:52 schreef Klonk het volgende:
ik weet er alles van
Heb Red Dead uit en doorverkocht en ga maar weer eens op jacht naar de laatste paar hidden items in de steden, 108 uur is schijnbaar nog niet genoeg
Het staat wel echt overal op internet dat je met die missie moet oppassen...heb je niet meerdere savegames?!quote:Op zondag 11 juli 2010 08:58 schreef fotostarter het volgende:
Teringzooi.
Is mn save file verrot. Elke keer wanneer ik de missie start ( iets met oil rig) hangt ie na een seconde of 30 vast.
Kan godver opnieuw beginnen
Maar ik ga niet op internet zoeken of ik een spel wel gewoon kan spelenquote:Op zondag 11 juli 2010 09:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het staat wel echt overal op internet dat je met die missie moet oppassen...heb je niet meerdere savegames?!
Wat is de beacon dan ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:20 schreef Xblister het volgende:
[..]
Met de beacon die heli roepen, daar kan je dan wapens kopen. (op xbox Y knop)
Tijdens het 2de deel van de eerste missie volgens mij.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
4 op toetsenbord
die beacon krijg je aan het begin (of heel snel iig)
dat werkt echt fantastisch, eindelijk die 4 grote steden met vinkjesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
mocht je et zat zijn, check jc2mapviewer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |