quote:Op zaterdag 1 mei 2010 05:50 schreef SexyDexie het volgende:
Zoek de naam van een (volgens mij?!) vrij nieuw house-nummer. Er zit een stuk banjo in wat echt te nice is.. Hoorde hem vandaag vanaf een boot op qday!
Laat maar, heb het al.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:55 schreef Don-Leon het volgende:
http://www.rtl.nl/components/sport/rtlvoetbal/index_video.xml
van de uitzending van VI van afgelopen vrijdag, welk nummer speelt danny vera vanaf minuut 60?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:39 schreef Klonterpot het volgende:
Vanmiddag op Slam!FM een nummertje a la Balkan met volgens mij de tekst "I was drugged" en "Shakes in the club". Wie kan me helpen?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:20 schreef ben2man het volgende:
verwijzing naar het vorige topic ontbreekt in de OP!
You must enter a password to access this file.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef Compass het volgende:
Weet iemand welk nummer hiervan is?
http://www.4shared.com/audio/ktB3yJeY/deuntje.html?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:03 schreef SexyDexie het volgende:
Hoop écht dat iemand mijn request kan vinden, damn wat een nummer was dat. Dat wil je iemand gewoon niet onthouden
Op de een of andere manier doet het nummer mij hieraan denken. Wel erg oudquote:Op donderdag 22 april 2010 14:01 schreef Brandweerwagenladder het volgende:
Kelis - acapella
Als ik dar hoor doet het me denken aan een wat ouder nummer. Maar heb geen idee hoe het heet of hoe die gaat of wat dan ook. Kan iemand mij helpen?
x
Het origineel is van Jean Michel Jarre - Oxygene part 4quote:Op zondag 2 mei 2010 10:18 schreef Compass het volgende:
Re-upload van het deuntje:
weet iemand welke dit is? word vaak gedraaid bij het ballen gooien/rollen bij de kermis.
http://www.tempfiles.net/download/201005/97373/deuntje.html
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:22 schreef Jippie1994 het volgende:
Ik ben op zoek naar een hardstyle (of iets in die richting) nummer waarin een tekst wordt opgezegd wat lijkt op de volgende: for somebody music is just a hobby, for me is music everything. there are people that dislike me, just let them act as a fool...
Iemand?
Dankje... Is hier ook een CD van met 10 nummers? Blauw hoesje, dat heb ik ooit ergens gezien vraag me af hoe deze CD heet van Headhunterz.;)quote:
misschien?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef 100xniks het volgende:
weet iemand hoe het nummer heet, waar het lijkt wel A Lot of love in wordt gezongen.
lot of love wordt met een hogestem gezongen soort dat van dolly parton het is verder een rustig liefdes nummer van de jaren 60 70 of 80 denk ik...
iemand een idee?
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:07 schreef 100xniks het volgende:
nee helaas dat is hem niet maar lijkt er wel iets op
[..]
Panfluit muziek. Ik herken hem ook ergens van. Maar weet niet meerquote:Op maandag 3 mei 2010 00:04 schreef Pablo88 het volgende:
Waar is dat deuntje van in die nieuwe Heineken reclame als ze op die flesjes blazen? klinkt me bekend in de oren![]()
@0:21
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:04 schreef Pablo88 het volgende:
Waar is dat deuntje van in die nieuwe Heineken reclame als ze op die flesjes blazen? klinkt me bekend in de oren![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:04 schreef Pablo88 het volgende:
Zie hierbovenquote:
quote:
quote:
Nee helaas die is het niet, het is echt een hoger belletjequote:Op zondag 2 mei 2010 20:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In Hey ladies van Beastie Boys zit wel een koebel..
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:04 schreef Meddo het volgende:
Zoek dit nummer:
nummer.mp3
Werd net gedraaid tijdens de huldiging van twente
Geen dankquote:
Hm, ik heb het idee dat ik het weet en het gelijk zal herkennen als ik het hoor, maar ik kan er zo helaas niet op komen. Heb je iets meer info misschien?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:16 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nee helaas die is het niet, het is echt een hoger belletje
Weinig, maar volgens mij hoor je het heel vaak terugkomen in van die megamixen.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, ik heb het idee dat ik het weet en het gelijk zal herkennen als ik het hoor, maar ik kan er zo helaas niet op komen. Heb je iets meer info misschien?
http://en.wikipedia.org/wiki/Memory_%28song%29quote:Op maandag 3 mei 2010 18:48 schreef Carmw het volgende:
Ik luisterde net naar classic FM, en daar was een nummer, gezongen in iets wat volgens mij Italiaans was ofzo, onder de melodio van memories van Barbara Streisand, weet iemand wie dat zong?
Thanks!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Memory_%28song%29
Dit is volgens mij gewoon de Fedde Le Grand remix, met na t refrein het begin van een ander nummer.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:59 schreef Stinus het volgende:
Iemand een idee hoe deze remix van Fatboy Slim - Praise You heet?
Zat in de set van Housequake afgelopen vrijdag op het museumplein.
Ik heb gezocht, en gezocht, maar niet gevonden
lekker hoor zap ik langs mtv nu netquote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
zo een clip op mtv het enige wat ik nog weet was een dude met een soort neonlicht dingen op zijn pak en een tafel met groene neonlicht strepen en een soort schuivende piramidein een soort club
lekker vaag weer maarja
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:17 schreef DeParo het volgende:
eerste muziekje dat je hoort en dat ie meebrult, hoe heet die ookalweer==
Deze ook niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:11 schreef Curiosity het volgende:
Ik zoek een rap nummer jaren 80 waar een soort van belletje in het liedje zit.
Ik dacht aan run dmc of the beastie boys, maar de nummers die ik geluisterd heb zijn het niet.
quote:
Die komt de laatste tijd ook vaker voorbijquote:
(Turntable) Terranova komt uit Berlijn meen ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:59 schreef PeEsHa het volgende:
En een ware uitdaging voor de muziekliefhebber!!
Ik weet zelfs niet meer wat ik niet weet![]()
Ik zoek een dance-achtige act uit volgens mij Berlijn die steeds met een andere bezetting speelt. Het is dus meer een muzikaal project dan echt een band of act.
Ik dacht allereerst toen ik sjaggie werd dat ik er niet meer op kon komen dat het Gare Du Nord was maar dat is uiteraard heeeeeeeuul wat anders dan een dance act uit Berlijn![]()
Iemand enig idee wat ik ergens vaagjes in mijn hoofd heb zitten?
NB. Berlijn zou net zo goed wat anders kunnen zijn hoor maar Berlijn zit in mijn hoofd als "dat zou het moeten zijn"
Kende ik niet, maar dank voor de tip! Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
(Turntable) Terranova komt uit Berlijn meen ik.
lol.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef FlinkeNaam het volgende:
Net op slam fm een trance liedje, met als enige tekst herhaaldelijk: file
Komt vaak op de radio maar weet de naam nog steeds niet
stadionmuziek fc twentequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |