Wie verbreekt het?quote:na controle is gebleken dat PiRANiA op 19 februari 2009 een totaal van 1950 posts heeft geplaatst. Gefeliciteerd met het niet hebben van een leven en het vervuilen van onze database met je bagger
Die is er atm volgens mij niet eens.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die is er atm volgens mij niet eens.
Niet miepen.quote:
Hier.quote:
1100 ofzo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, hoeveel posts heeft henry nu eigenlijk?
Ik was er niet toen deel 6 geopend moest worden.quote:
1400 kan hij nog wel halen, maar dan moet hij wel hard.quote:
Ik wil mei beginnen met 20.000quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik was er niet toen deel 6 geopend moest worden.
Trouwens, geen 5800, wat dan?
Fraai.quote:
Ja, top notch.quote:
Nu welquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef Arcee het volgende:
PiRANiA en het postdagrecord van 1950 - deel 5. staat niet in de OP.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:34 schreef DeLuna het volgende:
3 topics versleten in 1 dag dankzij henry
In MEN, samen met mijquote:
AKQ #1952 Yo yo yo yo yoquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef DeLuna het volgende:
Waar is hij nu eigenlijk?
Wat? Hij post toch?quote:
Omdat ze je gewaarschuwd hebben via de PM toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef Trollface. het volgende:
Waarom heb ik het idee dat als ik mijn scriptje uit de kast trek GlowMouse me gaat IP-bannen?
Modjes kunnen niet bannen. Maar ik zou het maar niet uitproberen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef Trollface. het volgende:
Waarom heb ik het idee dat als ik mijn scriptje uit de kast trek GlowMouse me gaat IP-bannen?
Ja, als hij de 1400 maar haalt en niet in de 1300 eindigtquote:
MOET IK DE 1400?!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, als hij de 1400 maar haalt en niet in de 1300 eindigt
GlowMouse kan alles.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Modjes kunnen niet bannen. Maar ik zou het maar niet uitproberen.
Wat voor script?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:40 schreef henrydg het volgende:
[..]
Omdat ze je gewaarschuwd hebben via de PM toch?
Anders doe je toch 1 topic om te kijken of het werkt
Veel, maar niet alles.quote:
Oeh ja, dan is een IP ban logischquote:
Ja, en dan stoppen bij 1498 als je zeker weet dat je voor 12 uur niet meer uit de 1500 kan komenquote:
Ik dacht dat ik wel bij de 1200 kon ophouden, maarja, 1400 is natuurlijk wel een mooi getalquote:
Al gedaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:40 schreef henrydg het volgende:
[..]
Omdat ze je gewaarschuwd hebben via de PM toch?
Anders doe je toch 1 topic om te kijken of het werkt
De oude versie van het script die ik nu kwijt ben.quote:
Doeggquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
Ben even weg![]()
Straks zien hoe ver henry is
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
Ben even weg![]()
VERLAAT ONS NIETquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
Ben even weg![]()
Noem je mij een volgesheten WC-pot?quote:
Maare , iets na twaalven mag toch nog wel? Om mijn prestaties na te bespreken enz.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents posthunters, ik herinner jullie even aan onze afspraak dat het morgen afgelopen is
Dan doet dit topic weer max 2 posts per dag ofzo
[/spelbreker]
Dat was mijn bedoeling ook. Dit soort dingen moet je hooguit eens per half jaar doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents posthunters, ik herinner jullie even aan onze afspraak dat het morgen afgelopen is
[/spelbreker]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
[/spelbreker]
Okeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
[/spelbreker]
Jaaah, totdat jullie allemaal zijn gaan slapenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maare , iets na twaalven mag toch nog wel? Om mijn prestaties na te bespreken enz.
Morgenvroeg dan hè, na middernacht moeten er nog de nodige plichtplegingen en huldigingen plaatsvinden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
[/spelbreker]
mooi ik heb nachtdienst tot 9 uur sochtendsquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jaaah, totdat jullie allemaal zijn gaan slapen
Deal?
Toe maarquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:02 schreef henrydg het volgende:
DIT IS POSTNUMMER 1137 !
een poging met een doel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Okeeeeeeeeee. Totdat er een nieuwe poging is
?
Ik word toch ook gehuldigd?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Morgenvroeg dan hè, na middernacht moeten er nog de nodige plichtplegingen en huldigingen plaatsvinden.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Morgenvroeg dan hè, na middernacht moeten er nog de nodige plichtplegingen en huldigingen plaatsvinden.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jaaah, totdat jullie allemaal zijn gaan slapen
Deal?
Zeker, maar daar hebben we weer een ander topic voor.quote:
Hihihiquote:
Eensquote:
dat durf ik niet in ben zuinig op mijn postrechtenquote:
Overgewicht?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
Mods die dit namelijk iedere dag toestaan zijn namelijk falers, want die hebben geen overwicht
Topmodquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:32 schreef BrandX het volgende:
Ik vind jullie ook tof!
Jullie hebben het leuk gedaan vandaag![]()
Jullie hadden naar kunnen gaan baggeren en klootviolen, maar nee, jullie hebben het gewoon supertof leuk gehouden
Dat mag ook wel eens gezegd worden hoor
quote:
1200 toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef henrydg het volgende:
Ik stop bij de 11200 denk ik:p
check, dat heb ikquote:
quote:14.gif
tofheidsnote, tof en op positieve, niet baggerende wijze, meegewerkt in het posthuntrecord van een andere user
Ik heb er opeens twee extra. Allebei van jouquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
check, dat heb ik
Een ieder die sinds vaochtend mee heeft gepost heeft een tofheidsnote van me gehad (notes zijn namelijk niet altijd negatief)
[..]
Heb ik een note?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
check, dat heb ik
Een ieder die sinds vaochtend mee heeft gepost heeft een tofheidsnote van me gehad (notes zijn namelijk niet altijd negatief)
[..]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
check, dat heb ik
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |