Denk dat terpentine07 het hele gebeuren met historische op's niet heeft mee gekregen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:43 schreef Morendo het volgende:
1952; Yo yo yo yo yo, geboorte van de Hip Hop?
Het juiste antwoord was nog niet gegeven begrijp ik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:52 schreef tong80 het volgende:
Jan Rot bood ooit een pilsje aan als aanbede held. 'Sorry ik drink geen bier' Wie dronk geen bier ?
Ik ga bijna slapen.
Die waren niet ten onrechte ontnomen maar je bent een eind op weg.quote:Op vrijdag 30 april 2010 04:44 schreef tong80 het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 april 2010 03:45 schreef Yankee het volgende:
Naam van de band van Tom Petty?
[/quote
The Heartbreakers.
Wat meer moet ik doen om de mijn ooit ten onrechte ontnomen punten weer terug te winnen![]()
Wat isquote:is een toneelstuk geschreven door Henrik Ibsen, uit 1876. Samen met de toneelmuziek van Edvard Grieg geschreven voor de première (tijdens concerten uitgevoerd als de
Suite), is het toneelstuk erg beroemd geworden.
Nee, in ieder geval twee personen op de foto zijn minstens zo bekend/bekender als solo-artiestquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:01 schreef Morendo het volgende:
Depeche mode?
Mèt haarquote:
Geen onverdeeld succes gebleken (understatement van jewelste).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stand AKQ 1952quote:
Stand AKQ 1952quote:
quote:
Geen voetballiefhebber?quote:
Stand AKQ 1952quote:
Stand AKQ 1952quote:
Tay Zondayquote:
Lees de OP.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:17 schreef henrydg het volgende:
Krijg je hier een vraag, die moet je beantwoorden en degene die het goed heeft mag een vraag verzinnen?
Ik doe mee
Yep, eerst wel even de OP lezen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:17 schreef henrydg het volgende:
Krijg je hier een vraag, die moet je beantwoorden en degene die het goed heeft mag een vraag verzinnen?
Ik doe mee
Waarom zou je het niet mogen zeggen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:19 schreef henrydg het volgende:
Ik weet het maar ik mag het niet zeggen volgens de regels
Zelfde gemeente, maar fout.quote:
quote:
Correctquote:
Activision = uitgeverquote:
Nee?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Het valt gewoon keihard op dat jullie onder één hoedje aan het spelen zijn
dat doen ze echt nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Het valt gewoon keihard op dat jullie onder één hoedje aan het spelen zijn
Komkom, dat maak je mij niet wijs. Jij stelt telkens een vraag en binnen de 30seconden heeft henry al een antwoord. Omgekeerd net hetzelfdequote:
Dat is echt puur toeval, ik zeg steeds tegen hem dat er een vraag is of antwoord, vandaar de snelheid. We raden het echt zelf.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Komkom, dat maak je mij niet wijs. Jij stelt telkens een vraag en binnen de 30seconden heeft henry al een antwoord. Omgekeerd net hetzelfde
schipholquote:
Zie edit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Komkom, dat maak je mij niet wijs. Jij stelt telkens een vraag en binnen de 30seconden heeft henry al een antwoord. Omgekeerd net hetzelfde
jezus das rapquote:
Ja die las ik. Ik blijf bij mijn punt.quote:
Ik woon er 10 kilometer vandaan.quote:
Oud poolse president of zijn broerquote:
Oké. Dat kan. Toch is het niet waarquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja die las ik. Ik blijf bij mijn punt.
Als ze daar toh plezier in hebben, de stumperdsquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
quote:
Stand AKQ 1952quote:
Dat doen we niet, ik ben gewoon goed en hij ook. We spelen écht niet samen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als ze daar toh plezier in hebben, de stumperds.
Het is gewoon te opvallendquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hou je bek gewoonquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Tinypic misschien? En Google?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het is gewoon te opvallend
Kijk hoe snel ie die plaatjes upload...
Zielig tuig zijn jullie alle tweequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat doen we niet, ik ben gewoon goed en hij ook. We spelen écht niet samen.
Ik zie geen foto?quote:
Tito denk ikquote:
Oké. Dan tyf je toch opquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zielig tuig zijn jullie alle twee
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik gok op Tito.marshall.post-war.J.J..jpg
Wie speelt er nu vals?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik gok op Tito.marshall.post-war.J.J..jpg
Ik quote gewoon en zag het antwoord. Sneu kindjequote:
Je moet toch iets met een plaatje doen of nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef gers het volgende:
even een moeilijke dan![]()
Op welk vak zit de harde kern van TOP Oss
Die hebben het toch naar die keeper vernoemd?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef gers het volgende:
even een moeilijke dan![]()
Op welk vak zit de harde kern van TOP Oss
Hij had niet steeds alles goed, met Barneveld een paar posts hiervoor bijvoorbeeld niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef Yankee het volgende:
hmm alles in een keer goed hebben.......nou ja kan
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef henrydg het volgende:
[..]
Je moet toch iets met een plaatje doen of niet
Kijk hun punten plots. De ene 8 en de andere 6 in no time. Ik ben goedgeloving, maar dan ook weer niet naïef.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef Yankee het volgende:
hmm alles in een keer goed hebben.......nou ja kan
een half punt voor de moeitequote:
Ach man, we spelen helemaal niet samen. De vragen zijn helemaal niet zo moeilijk stumperd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kijk hun punten plots. De ene 8 en de andere 6 in no time. Ik ben goedgeloving, maar dan ook weer niet naïef.
jezus die dan toevallig net nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:23 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hij had niet steeds alles goed, met Barneveld een paar posts hiervoor bijvoorbeeld niet.
Rot toch gewoon op uit dit topic. Ga terug naar je KLB waar ik je hoor tegen te komen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ach man, we spelen helemaal niet samen. De vragen zijn helemaal niet zo moeilijk stumperd.
Gast, loop niet zo te janken man. Het enige wat we doen is zeggen wanneer er een nieuwe vraag is. Verder niks, geloof het of niet, mij boeit het vanaf nu geen flikker meer wat je erover denkt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kijk hun punten plots. De ene 8 en de andere 6 in no time. Ik ben goedgeloving, maar dan ook weer niet naïef.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:25 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Rot toch gewoon op uit dit topic. Ga terug naar je KLB waar ik je hoor tegen te komen.
Ik heb maar één fokker op msn en dat is Nattermann, verder niemandquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[UDOWU SC] Rinus is kut!
Het antwoord gaat zeker via MSN?
Lees eens wat ik net zeg, stumper.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[UDOWU SC] Rinus is kut!
Het antwoord gaat zeker via MSN?
Ja, want ik geloof je zo op je erewoord. Kneusquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:28 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik heb maar één fokker op msn en dat is Nattermann, verder niemand
Jij bent een kneus, want ik speel dus echt niet samen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, want ik geloof je zo op je erewoord. Kneus
quote:
Wel met zo'n eigenwijze flikker die niets gelooft.quote:
Ik heb echt geen verstand van voetbal, sorry.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef gers het volgende:
kom op jongens top heeft maar 3 tribunes zo moeilijk kan het toch niet zijn
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef gers het volgende:
kom op jongens top heeft maar 3 tribunes zo moeilijk kan het toch niet zijn
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:29 schreef Zeroku het volgende:
Naja gers, het is de Raymond nog iets tribune.
nee maar zit wel in de buurtquote:
He dan zat ik er niet ver naastquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef gers het volgende:
hij heette trouwens Raymond Koopman kwam over van Wageningen top keepertje
Ja die dus. Ik dacht dat dat vak zo heettequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef gers het volgende:
hij heette trouwens Raymond Koopman kwam over van Wageningen top keepertje
Ik zeg gewoon dat ik er niet ver naast zit, debielquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:36 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ga aub elders spammen. Meespelen is best, maar baggeren is top-irritant.
Stop gewoon met zeiken, we spelen helemaal niet vals droeftoeter.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:38 schreef banaantjeEE het volgende:
Dit topic wordt zoooo verneukt door jullie gebagger/valsspelen.
Die komt me bekend voor.. Presentator bij de publieke omroep geloof ik..quote:
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:41 schreef Zeroku het volgende:
Wow, binnen de minuut. Jullie spelen volgens mij samen.
Nee, bij de EO. Hij presenteert That's the Question.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:41 schreef henrydg het volgende:
[..]
Die komt me bekend voor.. Presentator bij de publieke omroep geloof ik..
quote:
Publieke Omroep zijn de zendernetten, NED1,2,3quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, bij de EO. Hij presenteert That's the Question.
A'dam ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef nightcowboy het volgende:
In welke stad werd de eerste McDonalds van europa geopend?
Hoer.quote:
Stand AKQ 1952quote:
Is al een tijdje terug hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:52 schreef Bart het volgende:
Serieus Zaandam? Ik was anderhalf uur geleden nog bij de Mac in Zaandam
Wel de nieuwe
Voornaam?quote:
geen ideequote:
Stand AKQ 1952quote:
Stand AKQ 1952quote:
Yvonne, Biogarde, Swarmahoer ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef Zeroku het volgende:
Wie zijn er naast Knorretje, Danny en Breuls admin op FOK! momenteel?
Inclusief mini-admins.
quote:
Geen mods.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:07 schreef henrydg het volgende:
Yvonne, Biogarde, Swarmahoer, Highlander, iteejer, superwormjim , remlof, timmmmmmmm ,
Jayden, Alicia, Yvonne, Iteejer.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:05 schreef Zeroku het volgende:
Wie zijn er naast Knorretje, Danny en Breuls admin op FOK! momenteel?
Inclusief mini-admins.
Geen flauw idee. Biogarde is toch ook een admin?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen mods.
Admins. Yvonne, en Iteejer zijn goed. Nu de miniadmins nog.
Stand AKQ 1952quote:
Nee. Forumadmin.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Biogarde is toch ook een admin?
Je kan de F5-toets nog lezen?quote:
Beter dan al die voetbalvragenquote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kan de F5-toets nog lezen?
Stand AKQ 1952
1 lubje25
2 tong80
11 Zeroku
6 nightcowboy
1 DJ_Spiegelei
1 Berkery
1 Morendo
2 Yankee
1 banaantjeEE
7 henrydg
1 gers
2 Bart
Correcte mundoquote:
Snoopy?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja hoor.
Wie is de huidige manager van de PR op FOK!?
Vet makkelijk manquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:17 schreef henrydg het volgende:
Nu komen alle moeilijke vragen over personeel van FOK, dat weet ik allemaal niet
Newbiequote:
Damn, jij bent echt goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |