Oké. Dat kan. Toch is het niet waarquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja die las ik. Ik blijf bij mijn punt.
Als ze daar toh plezier in hebben, de stumperdsquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Komkom, dat maak je mij niet wijs. Jij stelt telkens een vraag en binnen de 30seconden heeft henry al een antwoord. Omgekeerd net hetzelfde
quote:
Stand AKQ 1952quote:
Dat doen we niet, ik ben gewoon goed en hij ook. We spelen écht niet samen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als ze daar toh plezier in hebben, de stumperds.
Het is gewoon te opvallendquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Hou je bek gewoonquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Tinypic misschien? En Google?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het is gewoon te opvallend
Kijk hoe snel ie die plaatjes upload...
Zielig tuig zijn jullie alle tweequote:Op vrijdag 30 april 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat doen we niet, ik ben gewoon goed en hij ook. We spelen écht niet samen.
Ik zie geen foto?quote:
Tito denk ikquote:
Oké. Dan tyf je toch opquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zielig tuig zijn jullie alle twee
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik gok op Tito.marshall.post-war.J.J..jpg
Wie speelt er nu vals?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik gok op Tito.marshall.post-war.J.J..jpg
Ik quote gewoon en zag het antwoord. Sneu kindjequote:
Je moet toch iets met een plaatje doen of nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef gers het volgende:
even een moeilijke dan![]()
Op welk vak zit de harde kern van TOP Oss
Die hebben het toch naar die keeper vernoemd?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:22 schreef gers het volgende:
even een moeilijke dan![]()
Op welk vak zit de harde kern van TOP Oss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |