De oude versie van het script die ik nu kwijt ben.quote:
Doeggquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
Ben even weg![]()
Straks zien hoe ver henry is
quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
Ben even weg![]()
VERLAAT ONS NIETquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
Ben even weg![]()
Noem je mij een volgesheten WC-pot?quote:
Maare , iets na twaalven mag toch nog wel? Om mijn prestaties na te bespreken enz.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents posthunters, ik herinner jullie even aan onze afspraak dat het morgen afgelopen is
Dan doet dit topic weer max 2 posts per dag ofzo
[/spelbreker]
Dat was mijn bedoeling ook. Dit soort dingen moet je hooguit eens per half jaar doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents posthunters, ik herinner jullie even aan onze afspraak dat het morgen afgelopen is
[/spelbreker]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
[/spelbreker]
Okeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
[/spelbreker]
Jaaah, totdat jullie allemaal zijn gaan slapenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maare , iets na twaalven mag toch nog wel? Om mijn prestaties na te bespreken enz.
Morgenvroeg dan hè, na middernacht moeten er nog de nodige plichtplegingen en huldigingen plaatsvinden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
[/spelbreker]
mooi ik heb nachtdienst tot 9 uur sochtendsquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jaaah, totdat jullie allemaal zijn gaan slapen
Deal?
Toe maarquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:02 schreef henrydg het volgende:
DIT IS POSTNUMMER 1137 !
een poging met een doel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Okeeeeeeeeee. Totdat er een nieuwe poging is
?
Ik word toch ook gehuldigd?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Morgenvroeg dan hè, na middernacht moeten er nog de nodige plichtplegingen en huldigingen plaatsvinden.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Morgenvroeg dan hè, na middernacht moeten er nog de nodige plichtplegingen en huldigingen plaatsvinden.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jaaah, totdat jullie allemaal zijn gaan slapen
Deal?
Zeker, maar daar hebben we weer een ander topic voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |