De oude versie van het script die ik nu kwijt ben.quote:

Doeggquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
Ben even weg![]()
Straks zien hoe ver henry is

quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
Ben even weg![]()

VERLAAT ONS NIETquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
Ben even weg![]()

Noem je mij een volgesheten WC-pot?quote:

Maare , iets na twaalven mag toch nog wel? Om mijn prestaties na te bespreken enz.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents posthunters, ik herinner jullie even aan onze afspraak dat het morgen afgelopen is
Dan doet dit topic weer max 2 posts per dag ofzo
[/spelbreker]

Dat was mijn bedoeling ook. Dit soort dingen moet je hooguit eens per half jaar doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents posthunters, ik herinner jullie even aan onze afspraak dat het morgen afgelopen is
[/spelbreker]

quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
[/spelbreker]

Okeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
[/spelbreker]

Jaaah, totdat jullie allemaal zijn gaan slapenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maare , iets na twaalven mag toch nog wel? Om mijn prestaties na te bespreken enz.

Morgenvroeg dan hè, na middernacht moeten er nog de nodige plichtplegingen en huldigingen plaatsvinden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef BrandX het volgende:
[/spelbreker]

mooi ik heb nachtdienst tot 9 uur sochtendsquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jaaah, totdat jullie allemaal zijn gaan slapen
Deal?

Toe maarquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:02 schreef henrydg het volgende:
DIT IS POSTNUMMER 1137 !

een poging met een doel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Okeeeeeeeeee. Totdat er een nieuwe poging is
?

Ik word toch ook gehuldigd?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Morgenvroeg dan hè, na middernacht moeten er nog de nodige plichtplegingen en huldigingen plaatsvinden.

quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Morgenvroeg dan hè, na middernacht moeten er nog de nodige plichtplegingen en huldigingen plaatsvinden.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jaaah, totdat jullie allemaal zijn gaan slapen
Deal?

Zeker, maar daar hebben we weer een ander topic voor.quote:

Hihihiquote:

Eensquote:

dat durf ik niet in ben zuinig op mijn postrechtenquote:

Overgewicht?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
Mods die dit namelijk iedere dag toestaan zijn namelijk falers, want die hebben geen overwicht

Topmodquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:32 schreef BrandX het volgende:
Ik vind jullie ook tof!
Jullie hebben het leuk gedaan vandaag![]()
Jullie hadden naar kunnen gaan baggeren en klootviolen, maar nee, jullie hebben het gewoon supertof leuk gehouden
Dat mag ook wel eens gezegd worden hoor

quote:

1200 toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef henrydg het volgende:
Ik stop bij de 11200 denk ik:p

check, dat heb ikquote:
quote:14.gif
tofheidsnote, tof en op positieve, niet baggerende wijze, meegewerkt in het posthuntrecord van een andere user

Ik heb er opeens twee extra. Allebei van jouquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
check, dat heb ik
Een ieder die sinds vaochtend mee heeft gepost heeft een tofheidsnote van me gehad (notes zijn namelijk niet altijd negatief)
[..]

Heb ik een note?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
check, dat heb ik
Een ieder die sinds vaochtend mee heeft gepost heeft een tofheidsnote van me gehad (notes zijn namelijk niet altijd negatief)
[..]

quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
check, dat heb ik
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |