Ik was daar ooit geweest met Chai, en het stikt er van de goedkope rotzooi, rotzooi, stinkende rotzooi, en lelijk rotzooi. En door die stinkende rotzooi meurt de hele winkel naar goedkoop plastic/rubber.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:48 schreef henrydg het volgende:
Vinden jullie de Scapino ook niet zon kutwinkel?
Dat is niet de eerste keer dat hij te laat of niet komt opdagen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:05 schreef MouzurX het volgende:
Ja wtf laidback luke was er niet? Heb tot half 6 bij stadhuisplein gestaan en don diablo stond er nog...
Kijk dat welgevormde zandloperfiguur van haar met die welgevormde rondingen en spontaan gezicht.quote:
Denk niet dat dat al te moeilijk kan zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:31 schreef Potloodvis het volgende:
Aandacht te kort, maar ik zou haar regelen.
Ik denk het ook niet, ook is ze vijftien jaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat dat al te moeilijk kan zijn.
Damn....quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:39 schreef Potloodvis het volgende:
Wel een goed figuur voor die leeftijd.
[ afbeelding ]
Mkay, ik ga ook niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee eerst misschien wel, maar er gaan nu alleen nog maar stomme mensen.
Jij was toch anoniem? Of verf je dan je gezicht zwart?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:45 schreef Potloodvis het volgende:
Wil je trouwens afbeeldingen zien van mijn nieuwe kapsel?
Ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij was toch anoniem? Of verf je dan je gezicht zwart?
Nou dat ga ik echt doen joh.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:48 schreef Potloodvis het volgende:
En mijn ogen zijn al bekend met een afbeelding, dus je kunt puzzelen.
Had jij vroeger flaporen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef Potloodvis het volgende:
Wilde haren, iets kortere zijkanten en een matje.
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik ben een keer mishandeld met uitgaan, heb drie best royale littekens achter mijn oor.
Maar ik snap niet.. hoe werd je mishandeld dan? Iemand krabde je of wat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie ze zelf niet zitten, dus heb er geen problemen mee.
Nee, eerst bewusteloos geslagen met een glas een daarna hebben ze op mijn hoofd getrapt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik snap niet.. hoe werd je mishandeld dan? Iemand krabde je of wat?
Fucking triest zeg.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, eerst bewusteloos geslagen met een glas een daarna hebben ze op mijn hoofd getrapt.
Klopt, de hoofddader heeft een half jaar moeten brommen en zijn homeboys twee maanden.quote:
Ik wou net tv gaan kijken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:02 schreef Potloodvis het volgende:
Even mijn drinken hierheen verplaatsen, ik vind het best gezellig met ons tweeën.
Veel plezier, dan bel ik mijn vriendin wel even dat ik beschikbaar ben vanaf nu tot morgenvroeg.quote:
wel alles goed vastzetten op de aanhanger hequote:
husselt hij al bij de kusjeskring?quote:
Aparte naamquote:
busjequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:21 schreef gers het volgende:
[..]
wel alles goed vastzetten op de aanhanger he
dan moet je het nog steeds goed vastzettenquote:
Neequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Probeer eens thee, dat smaakt smakelijker.
ik wordt oudquote:
niet op de aanhangerquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:22 schreef gers het volgende:
[..]
dan moet je het nog steeds goed vastzetten
of bierquote:
Maakt hij die voegjes alvast vochtig?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij warmt de 12-jarige smatjes alvast voor me op.
nee maar wel in het busjequote:
boh wat een baasjequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Moet er nu niet aan denkenquote:
Hou m bij mijn kinderen uit de buurt danquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, op die leeftijd zijn ze altijd klaar om te gaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maakt hij die voegjes alvast vochtig?
Ja, slapen lukt de afgelopen week toch al niet, morgen slaap ik weer goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent al zo energiek en dan ga je ook nog eens koffie drinken.
True that.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, op die leeftijd zijn ze altijd klaar om te gaan!
Ik wil nu ook eigenlijk slapen, maar mijn vriendin is rond elf uur hier en die gaat morgenvroeg pas weer weg.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, slapen lukt de afgelopen week toch al niet, morgen slaap ik weer goed
Is er al een reactie op mijn quote?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik ga in een ander topic kijken tot het niet meer over kinderen en sex gaat
owja als je geen echtelijk/burgelijk drama wiltquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet er nu niet aan denken
[..]
Hou m bij mijn kinderen uit de buurt dan
komen dan kinderen toch van de ooievaarquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben daar geen problemen mee, die zijn ook al opgebouwd, zonder gedoequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef gers het volgende:
[..]
owja als je geen echtelijk/burgelijk drama wilt
NIET ALS EERSTE DIE IKEA KAST opbouwen
dan ben je namelijk de hele avond aan het vloeken op elkaar
Nee, niet echt. Wel dit:quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is er al een reactie op mijn quote?
quote:Duiven stront helpt ook en dat is geen grap.
Nee schatje, anders had jij dr ook wel al een gehadquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef gers het volgende:
[..]
komen dan kinderen toch van de ooievaar
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
hoe doe je dat ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij hebben daar geen problemen mee, die zijn ook al opgebouwd, zonder gedoe
[..]
Nee, niet echt. Wel dit:
[..]
welke zou jij als eerste kraken ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn toch geen kinderen, joh, gekkie.
DO IT FAGGOTquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:29 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb een nieuw idool ontdekt voor de KLB SC.
Ik ga nu even afbeeldingen verzamelen van haar.
Ik snap de plaatjes gewoon gauwquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:29 schreef gers het volgende:
[..]
hoe doe je dat ?
ik moet altijd tig keer vloeken bij zo'n kast
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn toch geen kinderen, joh, gekkie.
Ik vind die eerste enorm ondeugend kijken, vandaar mijn keuze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe oud is diequote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind die eerste enorm ondeugend kijken, vandaar mijn keuze.Schaam je, das meer wat voor je zoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, dat mannen over een paar jaar op die manier naar mijn dochters gaan kijken
compact en kleverig.
Tja, niets aan te doen, mannen zijn nou eenmaal pervers.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Schaam je, das meer wat voor je zoon
Echt, dat mannen over een paar jaar op die manier naar mijn dochters gaan kijken
Ik ben en heb een jongeheer.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat doen ze daar toch in het water vraag ik me af omdat er zoveel smatjes wonenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voe uit Noorwegen, veertien lentes jong, pareltje voor nu en in de toekomst.
Wonderpoeder denk ik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:36 schreef gers het volgende:
[..]
wat doen ze daar toch in het water vraag ik me af omdat er zoveel smatjes wonen
ik zou maar geen webcam hebben voor je pc omdat ze anders dan op 4chan/fok/12chan staatquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier krijg ik geen stijfje van.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:36 schreef Potloodvis het volgende:
Ze heeft ook een filmpje waarin ze tegen zichzelf praat.
mooie foto ookquote:
pics van toen je 14 was mits je pronte borstjes hadquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond dat al raar toen ik zelf nog jong was hoor, das niet nu ik dochters heb ineens
Toen ik 13/14 was vond ik het ook al stom dat volwassen mannen je op straat nastaren
Ik was 14Stelletje perverselingen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:38 schreef gers het volgende:
[..]
pics van toen je 14 was mits je pronte borstjes had
Veel 14-jarige meisjes lijken 18, no problem.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond dat al raar toen ik zelf nog jong was hoor, das niet nu ik dochters heb ineens
Toen ik 13/14 was vond ik het ook al stom dat volwassen mannen je op straat nastaren
Bewijs.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik kan dat verderen mn dchter van 8 kan de split
Ik toen niet hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Veel 14-jarige meisjes lijken 18, no problem.
Daarom, ik zou haar mossel kraken om bij de parel te komen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
wel een mooie meid trouwens
Zou het ook geloven als je zei dat ze 17/18 was.
Wat heeft dat nou weer te maken met hoe oud ik eruit zag op mn 14equote:Op vrijdag 30 april 2010 22:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een natuurlijke schoonheid.
Die mannen keken naar je uit bewondering voor je pure schoonheid, niet uit geilerij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer te maken met hoe oud ik eruit zag op mn 14e
En bovendien zei ik dat niet
Dat zei ik ook al niet, mannen geilen ook wel op meisjes van 14 die eruit zien als meisjes van 14en dat is stomquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die mannen keken naar je uit bewondering voor je pure schoonheid, niet uit geilerij.
Waarom? Secundaire geslachtskenmerken werken nou eenmaal een zekere aantrekkingskracht uit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al niet, mannen geilen ook wel op meisjes van 14 die eruit zien als meisjes van 14en dat is stom
hij heet niet hoe die moet fistpumpen anders zoog ze wel wat andersquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:46 schreef Potloodvis het volgende:
Komt iemand ook nog met een pareltje voor mij of was dit het voor vandaag?
omdatquote:
Dat weet ik, maar ik voelde me daardoor wel redelijk ongemakkelijk, zeker omdat ik heel vroeg was met de lichamelijke kenmerken ontwikkelen zeg maarquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom? Secundaire geslachtskenmerken werken nou eenmaal een zekere aantrekkingskracht uit.
stapt ze ook uit een schelp?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan komt mijn pareltje pas over tien minuten.
vraag het anders eens aan ado of hij die veo zou kraken zonder haar leeftijd er bij te zeggenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik voelde me daardoor wel redelijk ongemakkelijk, zeker omdat ik heel vroeg was met de lichamelijke kenmerken ontwikkelen zeg maar
Het blijven nl kinderen en mensen vergeten dat soms. Zij zelf ook
En ik vind het zelf gewoon echt niet aantrekkelijk, een jonge man/vrouw, probeer het wel te begrijpen en ik weet heel goed dat dat bij mannen anders werkt, maar ik kan me er niet zo heel goed in inleven ben ik bang.
IK ZIE NIKSquote:
wees blij dat je niet in a'dam zitquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja overal domme kutpaupers die zichzelf voor lul zetten, wat een feest!
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi toch, gewoon jezelf volgieten en gaan met die hap.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, nee, bah.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mooi toch, gewoon jezelf volgieten en gaan met die hap.
arme meidquote:
hij is een bazige indoquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
C_N was daar vanmiddag ook te vinden.
Leuk voor hem!quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
C_N was daar vanmiddag ook te vinden.
KUT HET IS GEEN LINK MAAR EEN IMAGEquote:
Ik zeg net dat ik weet dat t voor mannen anders werktquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef gers het volgende:
[..]
vraag het anders eens aan ado of hij die veo zou kraken zonder haar leeftijd er bij te zeggen
is dat een rapneger ?quote:
leeft ie trouwens nog ?quote:
Imma sorry, link?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Wd,je naam werd genoemd in een botox-topic WAAA
Zal wel komen omdat 't een goede vriend van me is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
ff kijken, had m niet onder mn favo's zitten
ik vind Kelvin niet![]()
sorry, Jaap of Sumera moet winnen
Dan mag je voor hem zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat 't een goede vriend van me is.
Maar bij Jaap kreeg ik wel even kippenvel, ja.
Wtf dat topic. Gewoon de fipo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan mag je voor hem zijn
Wel grappig
Dat was m'n plan maar toen werd ik ziek.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
Breathtaking, chill, klap een jonko en relax.
Mja, hij kan wel zingen, maar als je iemand kent, speelt vriendjespolitiek altijd een rolquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wtf dat topic. Gewoon de fipo.!
Vriendjespolitiek.Nee, ik weet hoe goed 'ie kan zingen en zo en ik gun 't hem echt.
Ik heb echt heel erg hoofdpijn al een week lang en het doet echt enorm pijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook. En daarom ga ik nu slapen, hup ga jij ook!
Hater!quote:
C00nquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:29 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb een nieuw idool ontdekt voor de KLB SC.
Ik ga nu even afbeeldingen verzamelen van haar.
Herkenning.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:53 schreef Adolecens het volgende:
Het was rustig hier!
* Lief dagboek: *
Vandaag gaan we JB verhuizen!
quote:
Daar gaat het om.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Altijd kunnen neuken wanneer ik zin heb
Boh, die oude Evo's.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Lui waar ik gisteren bbq had, hadden me toch een tantoegeile Mistubishi Lancer evo 4
Straks staat t ws helemaal overhoop met dozen en zooiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:04 schreef WillFerrell het volgende:
JB/Ado laat je straks wel foto's zien van je strakke huis.
Ja, weet ik, maar nu met inbreng van jou erbij is het natuurlijk wel anders. En die dozen hoef ik niet te zien.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Straks staat t ws helemaal overhoop met dozen en zooi
en hij woont er al he
dan zul je sowieso langer moeten wachten dan tot straksquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar nu met inbreng van jou erbij is het natuurlijk wel anders. En die dozen hoef ik niet te zien.
Op zaterdag.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:10 schreef ynuhh het volgende:
Dag van de arbeid. *o*
Oh, laat dan maar met die foto's.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan zul je sowieso langer moeten wachten dan tot straks
En het wordt niet heel anders, mijn grote spullen blijven hier of komen op de kinderkamers (bank, bureau, eettafel) De inrichting zoals Ado die nu heeft blijft gewoon zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, laat dan maar met die foto's.Denk neit dat hij foto's wil plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil wel foto's maken van de kat
compact en kleverig.
Dat was kankertof.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was jij die pauper die over het spoor moest?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe het met babyolie
of duivenpoep, dat schijnt ook heel goed te werken
Krijg je dan geen duivensoa's.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe het met babyolie
of duivenpoep, dat schijnt ook heel goed te werken
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was kankertof.Eerst nog Zaandam naar de klote geholpen.
Oh was jij die ene dude in het oranje?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Laki heb je me nog gespot? Ik had een oranje shirt met #14 Cruijff achterop
.
Heel de dag geen zon gezienquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alleen 's ochtends en begin van de middag was het rotweer, daarna scheen de zon
En vandaag ook nietquote:
Ik heb ook respect voor mensen die tot hun 25e maagd blijven en zich niet al op hun 14e laten ontmaagden omdat je er dan bij hoort.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Respect.
De jeugd van tegenwoordig drinkt er maar op los om erbij te horen. Moet helaas zeggen dat ik dat zelf ook heb gedaan. Ik zal een jaar of 17 zijn geweest. Toen ging ik aan de breezers. Echt dronken ben ik echter nog nooit geweest. Het houdt altijd op na drie glaasjes.
Je moet namelijk een verdomd kleine piemol hebben wil die in een onvolgroeide kut passen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:17 schreef Mozy het volgende:
Ik heb respect voor de vriendjes van meisjes die al op hun 12de ontmaagd worden.
Is het voor 12 jarige jongetjes überhaupt al mogelijk om seks te hebben?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:17 schreef Mozy het volgende:
Ik heb respect voor de vriendjes van meisjes die al op hun 12de ontmaagd worden.
Dat zegt hij niet hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het voor 12 jarige jongetjes überhaupt al mogelijk om seks te hebben?![]()
* Gaat terug naar de biologieles.
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:21 schreef WillFerrell het volgende:
Ik weet mijn eerste keer dronken zijn nog maar al te goed.
Boh, tijdens een zomerfeest was er zoveel bier en koud dat dat bier was. Stond ik met twee bier in me klauwen, kwam een maat er aan met een traytje "JA PAK AAN" en toen trok ik dus een paar maal ad. Boh, ik ging om 12 uur al naar huis en ik heb geloof ik een paar auto's nog geraakt tijdens het fietsen.quote:
hihi.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, tijdens een zomerfeest was er zoveel bier en koud dat dat bier was. Stond ik met twee bier in me klauwen, kwam een maat er aan met een traytje "JA PAK AAN" en toen trok ik dus een paar maal ad. Boh, ik ging om 12 uur al naar huis en ik heb geloof ik een paar auto's nog geraakt tijdens het fietsen.
Mehhhquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:25 schreef WillFerrell het volgende:
Tegenwoordig doet normaal bier mij geen moer meer.
Dat van die boer had ik gister nog. Zo een pijn in je borst alsof je zo hard moet poepen, maar dan komt er een boer van jewelste en kun je weer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Niet afgelopen oud en nieuw maar het jaar daarvoor was ik het zatst.
Toen had ik bacardi rum gead in een drankspelletje, toen ging ik gruwelijk hard zeg.
Dacht ik dat ik een hartaanval kreeg, zo pijn in mn borst had ik, was bijna aan het janken.
Liet ik ineens een gruwelijke hard en vieze boer, echt niet te zuinig, en toen was de pijn weg
De rest van de avond kan ik me niet meer herinneren
Ik ook. Ik wil ook nooit meer zo dronken zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:27 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben echt nooit meer zo zat geweest als mijn 1e keer drinkenSchaam me nog steeds als ik er nu aan terugdenk
Gister ook al die pauperwinkeliers in Enschede die opeens ALLEMAAL in Vak P zitten en de grootste bek hebben. Ik liep daar gewoon met me Heracles harses en bang dat ze waren.quote:
Helemaal niets in Amsterdamquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Voetbalhoofdstad. Serieus, hoe komen ze erop?
Waarom liep je niet met je HAFC shirt rond door de binnenstad, dan had je pas cohones.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gister ook al die pauperwinkeliers in Enschede die opeens ALLEMAAL in Vak P zitten en de grootste bek hebben. Ik liep daar gewoon met me Heracles harses en bang dat ze waren.
Ik heb van dit seizoen geen shirt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:44 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom liep je niet met je HAFC shirt rond door de binnenstad, dan had je pas cohones.
Nepsupporterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb van dit seizoen geen shirt.
Ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het voor 12 jarige jongetjes überhaupt al mogelijk om seks te hebben?![]()
* Gaat terug naar de biologieles.
Wanneer is er bij Twente voor het laatst iets bijgekomen dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
En wanneer is daar voor het laatst iets bijgekomen
Aankomende zondag en die week daarop kan de kast weer open om er weer wat bij te plaatsen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
En wanneer is daar voor het laatst iets bijgekomen
Morgenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wanneer is er bij Twente voor het laatst iets bijgekomen dan?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Aankomende zondag en die week daarop kan de kast weer open om er weer wat bij te plaatsen.
Erelijst FC Twente:quote:Landskampioen: 1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004
Afdelingskampioen Eerste Klasse: 1918, 1919, 1921, 1927, 1928, 1930, 1931, 1932, 1934, 1935, 1936, 1937, 1939, 1946, 1947, 1950, 1952
(K)NVB-Beker: 1917, 1943, 1961, 1967, 1970, 1971, 1972, 1979, 1983, 1986, 1987, 1993, 1998, 1999, 2002, 2006, 2007
Intertoto 1962
Nederlandse Supercup: 1993, 1994, 1995, 2002, 2005, 2006, 2007
Europa Cup voor landskampioenen / Champions League (vanaf 1956): 1971, 1972, 1973, 1995
Europa Cup voor bekerwinnaars: 1987
UEFA Cup (vanaf 1960): 1992
Europese Supercup (vanaf 1972): 1972, 1973, 1995
Wereldbeker (vanaf 1930): 1972, 1995
quote:KNVB beker: 1977 en 2001
UEFA Intertoto Cup: 2006
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Erelijst Ajax:
[..]
Erelijst FC Twente:
[..]
Je hebt gelijk. De tweede is de prijzenkast van een échte voetbalhoofdstad van Nederland.
Juridisch loket.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:57 schreef Mozy het volgende:
Welke instanties kunnen je het beste helpen wil je een rechtszaak tegen je ouders aanspannen?
Ja, maar dan heb je niet iets juridisch te pakken lijkt me.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan jeugdzorg, aangezien ik nog jonger ben dan 18.
Hoe bedoel je? Ik ga zelf geen rechtszaak aanspannen, dat gaat jeugdzorg voor me doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je niet iets juridisch te pakken lijkt me.
Naja, ik heb er ook geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ga zelf geen rechtszaak aanspannen, dat gaat jeugdzorg voor me doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |