Herkenning.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond dat al raar toen ik zelf nog jong was hoor, das niet nu ik dochters heb ineens
Toen ik 13/14 was vond ik het ook al stom dat volwassen mannen je op straat nastaren
Ik was 14Stelletje perverselingen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:53 schreef Adolecens het volgende:
Het was rustig hier!
* Lief dagboek: *
Vandaag gaan we JB verhuizen!
quote:
Daar gaat het om.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Altijd kunnen neuken wanneer ik zin heb
Boh, die oude Evo's.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Lui waar ik gisteren bbq had, hadden me toch een tantoegeile Mistubishi Lancer evo 4
Straks staat t ws helemaal overhoop met dozen en zooiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:04 schreef WillFerrell het volgende:
JB/Ado laat je straks wel foto's zien van je strakke huis.
Ja, weet ik, maar nu met inbreng van jou erbij is het natuurlijk wel anders. En die dozen hoef ik niet te zien.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Straks staat t ws helemaal overhoop met dozen en zooi
en hij woont er al he
dan zul je sowieso langer moeten wachten dan tot straksquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar nu met inbreng van jou erbij is het natuurlijk wel anders. En die dozen hoef ik niet te zien.
Op zaterdag.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:10 schreef ynuhh het volgende:
Dag van de arbeid. *o*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |