Oh, laat dan maar met die foto's.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan zul je sowieso langer moeten wachten dan tot straks
En het wordt niet heel anders, mijn grote spullen blijven hier of komen op de kinderkamers (bank, bureau, eettafel) De inrichting zoals Ado die nu heeft blijft gewoon zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, laat dan maar met die foto's.Denk neit dat hij foto's wil plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil wel foto's maken van de kat
compact en kleverig.
Dat was kankertof.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was jij die pauper die over het spoor moest?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe het met babyolie
of duivenpoep, dat schijnt ook heel goed te werken
Krijg je dan geen duivensoa's.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe het met babyolie
of duivenpoep, dat schijnt ook heel goed te werken
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was kankertof.Eerst nog Zaandam naar de klote geholpen.
Oh was jij die ene dude in het oranje?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Laki heb je me nog gespot? Ik had een oranje shirt met #14 Cruijff achterop
.
Heel de dag geen zon gezienquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alleen 's ochtends en begin van de middag was het rotweer, daarna scheen de zon
En vandaag ook nietquote:
Ik heb ook respect voor mensen die tot hun 25e maagd blijven en zich niet al op hun 14e laten ontmaagden omdat je er dan bij hoort.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Respect.
De jeugd van tegenwoordig drinkt er maar op los om erbij te horen. Moet helaas zeggen dat ik dat zelf ook heb gedaan. Ik zal een jaar of 17 zijn geweest. Toen ging ik aan de breezers. Echt dronken ben ik echter nog nooit geweest. Het houdt altijd op na drie glaasjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |