Tja, niets aan te doen, mannen zijn nou eenmaal pervers.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Schaam je, das meer wat voor je zoon
Echt, dat mannen over een paar jaar op die manier naar mijn dochters gaan kijken
Ik ben en heb een jongeheer.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Echt, dat mannen over een paar jaar op die manier naar mijn dochters gaan kijken
wat doen ze daar toch in het water vraag ik me af omdat er zoveel smatjes wonenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voe uit Noorwegen, veertien lentes jong, pareltje voor nu en in de toekomst.
Wonderpoeder denk ik.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:36 schreef gers het volgende:
[..]
wat doen ze daar toch in het water vraag ik me af omdat er zoveel smatjes wonen
ik zou maar geen webcam hebben voor je pc omdat ze anders dan op 4chan/fok/12chan staatquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier krijg ik geen stijfje van.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:36 schreef Potloodvis het volgende:
Ze heeft ook een filmpje waarin ze tegen zichzelf praat.
mooie foto ookquote:
pics van toen je 14 was mits je pronte borstjes hadquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond dat al raar toen ik zelf nog jong was hoor, das niet nu ik dochters heb ineens
Toen ik 13/14 was vond ik het ook al stom dat volwassen mannen je op straat nastaren
Ik was 14Stelletje perverselingen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:38 schreef gers het volgende:
[..]
pics van toen je 14 was mits je pronte borstjes had
Veel 14-jarige meisjes lijken 18, no problem.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond dat al raar toen ik zelf nog jong was hoor, das niet nu ik dochters heb ineens
Toen ik 13/14 was vond ik het ook al stom dat volwassen mannen je op straat nastaren
Ik was 14Stelletje perverselingen
Bewijs.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik kan dat verderen mn dchter van 8 kan de split
Ik toen niet hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Veel 14-jarige meisjes lijken 18, no problem.
Daarom, ik zou haar mossel kraken om bij de parel te komen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
wel een mooie meid trouwens
Zou het ook geloven als je zei dat ze 17/18 was.
Wat heeft dat nou weer te maken met hoe oud ik eruit zag op mn 14equote:Op vrijdag 30 april 2010 22:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een natuurlijke schoonheid.
Die mannen keken naar je uit bewondering voor je pure schoonheid, niet uit geilerij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer te maken met hoe oud ik eruit zag op mn 14e
En bovendien zei ik dat niet
Dat zei ik ook al niet, mannen geilen ook wel op meisjes van 14 die eruit zien als meisjes van 14en dat is stomquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die mannen keken naar je uit bewondering voor je pure schoonheid, niet uit geilerij.
Waarom? Secundaire geslachtskenmerken werken nou eenmaal een zekere aantrekkingskracht uit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al niet, mannen geilen ook wel op meisjes van 14 die eruit zien als meisjes van 14en dat is stom
hij heet niet hoe die moet fistpumpen anders zoog ze wel wat andersquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:46 schreef Potloodvis het volgende:
Komt iemand ook nog met een pareltje voor mij of was dit het voor vandaag?
omdatquote:
Dat weet ik, maar ik voelde me daardoor wel redelijk ongemakkelijk, zeker omdat ik heel vroeg was met de lichamelijke kenmerken ontwikkelen zeg maarquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom? Secundaire geslachtskenmerken werken nou eenmaal een zekere aantrekkingskracht uit.
stapt ze ook uit een schelp?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan komt mijn pareltje pas over tien minuten.
vraag het anders eens aan ado of hij die veo zou kraken zonder haar leeftijd er bij te zeggenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik voelde me daardoor wel redelijk ongemakkelijk, zeker omdat ik heel vroeg was met de lichamelijke kenmerken ontwikkelen zeg maar
Het blijven nl kinderen en mensen vergeten dat soms. Zij zelf ook
En ik vind het zelf gewoon echt niet aantrekkelijk, een jonge man/vrouw, probeer het wel te begrijpen en ik weet heel goed dat dat bij mannen anders werkt, maar ik kan me er niet zo heel goed in inleven ben ik bang.
IK ZIE NIKSquote:
wees blij dat je niet in a'dam zitquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja overal domme kutpaupers die zichzelf voor lul zetten, wat een feest!
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi toch, gewoon jezelf volgieten en gaan met die hap.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, nee, bah.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mooi toch, gewoon jezelf volgieten en gaan met die hap.
arme meidquote:
hij is een bazige indoquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
C_N was daar vanmiddag ook te vinden.
Leuk voor hem!quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
C_N was daar vanmiddag ook te vinden.
KUT HET IS GEEN LINK MAAR EEN IMAGEquote:
Ik zeg net dat ik weet dat t voor mannen anders werktquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:54 schreef gers het volgende:
[..]
vraag het anders eens aan ado of hij die veo zou kraken zonder haar leeftijd er bij te zeggen
is dat een rapneger ?quote:
leeft ie trouwens nog ?quote:
Imma sorry, link?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Wd,je naam werd genoemd in een botox-topic WAAA
Zal wel komen omdat 't een goede vriend van me is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
ff kijken, had m niet onder mn favo's zitten
ik vind Kelvin niet![]()
sorry, Jaap of Sumera moet winnen
Dan mag je voor hem zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat 't een goede vriend van me is.
Maar bij Jaap kreeg ik wel even kippenvel, ja.
Wtf dat topic. Gewoon de fipo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan mag je voor hem zijn
Wel grappig
Dat was m'n plan maar toen werd ik ziek.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
Breathtaking, chill, klap een jonko en relax.
Mja, hij kan wel zingen, maar als je iemand kent, speelt vriendjespolitiek altijd een rolquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wtf dat topic. Gewoon de fipo.!
Vriendjespolitiek.Nee, ik weet hoe goed 'ie kan zingen en zo en ik gun 't hem echt.
Ik heb echt heel erg hoofdpijn al een week lang en het doet echt enorm pijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook. En daarom ga ik nu slapen, hup ga jij ook!
Hater!quote:
C00nquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:29 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb een nieuw idool ontdekt voor de KLB SC.
Ik ga nu even afbeeldingen verzamelen van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |