Je moet namelijk een verdomd kleine piemol hebben wil die in een onvolgroeide kut passen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:17 schreef Mozy het volgende:
Ik heb respect voor de vriendjes van meisjes die al op hun 12de ontmaagd worden.
Is het voor 12 jarige jongetjes überhaupt al mogelijk om seks te hebben?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:17 schreef Mozy het volgende:
Ik heb respect voor de vriendjes van meisjes die al op hun 12de ontmaagd worden.
Dat zegt hij niet hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het voor 12 jarige jongetjes überhaupt al mogelijk om seks te hebben?![]()
* Gaat terug naar de biologieles.
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:21 schreef WillFerrell het volgende:
Ik weet mijn eerste keer dronken zijn nog maar al te goed.
Boh, tijdens een zomerfeest was er zoveel bier en koud dat dat bier was. Stond ik met twee bier in me klauwen, kwam een maat er aan met een traytje "JA PAK AAN" en toen trok ik dus een paar maal ad. Boh, ik ging om 12 uur al naar huis en ik heb geloof ik een paar auto's nog geraakt tijdens het fietsen.quote:
hihi.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, tijdens een zomerfeest was er zoveel bier en koud dat dat bier was. Stond ik met twee bier in me klauwen, kwam een maat er aan met een traytje "JA PAK AAN" en toen trok ik dus een paar maal ad. Boh, ik ging om 12 uur al naar huis en ik heb geloof ik een paar auto's nog geraakt tijdens het fietsen.
Mehhhquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:25 schreef WillFerrell het volgende:
Tegenwoordig doet normaal bier mij geen moer meer.
Dat van die boer had ik gister nog. Zo een pijn in je borst alsof je zo hard moet poepen, maar dan komt er een boer van jewelste en kun je weer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Niet afgelopen oud en nieuw maar het jaar daarvoor was ik het zatst.
Toen had ik bacardi rum gead in een drankspelletje, toen ging ik gruwelijk hard zeg.
Dacht ik dat ik een hartaanval kreeg, zo pijn in mn borst had ik, was bijna aan het janken.
Liet ik ineens een gruwelijke hard en vieze boer, echt niet te zuinig, en toen was de pijn weg
De rest van de avond kan ik me niet meer herinneren
Ik ook. Ik wil ook nooit meer zo dronken zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:27 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben echt nooit meer zo zat geweest als mijn 1e keer drinkenSchaam me nog steeds als ik er nu aan terugdenk
Gister ook al die pauperwinkeliers in Enschede die opeens ALLEMAAL in Vak P zitten en de grootste bek hebben. Ik liep daar gewoon met me Heracles harses en bang dat ze waren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |