Hoe maakt u het vandaag meneer Zwijn?quote:
Goed hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe maakt u het vandaag meneer Zwijn?![]()
Nog een lekker biggetje gehad de laatste tijd?
Was druk gisterenavondquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Goed hoor
Flinke spierpijn in mijn bovenbenen van het werken vannacht maar dat mag de pret niet drukken.. Hier alleen....op mijn kamer...![]()
![]()
De biggetjes houden zich wat rustig helaas.
Met jou ook alles goed?
No commentquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was druk gisterenavond![]()
Ach als je echt trek krijgt dan trek je toch een plakje merel1808 uit de vriezer?![]()
Hard wegrent...
Ik zei niets?quote:
Haha idd, ik maak altijd rare dingen mee daar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij moet gewoon niet meer in eindhoven uitgaan
Bezoekers schuimparty gaan agenten te lijfquote:Met wapenstokken en een politiehond werd de menigte 'tot inkeer gebracht'. Een jongeman probeerde een agent met hond van achteren te besluipen, maar de hond had hem door en beet hem in zijn bil. Hij vluchtte snel de mensenmassa weer in.
Was ook erg druk! Wel een fijne avond gehad?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:07 schreef Dalliance het volgende:
Man, wat was het druk op Molenplein vannacht. En omstreeks 2 uur door de stromende regen!!!
En onweerquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:07 schreef Dalliance het volgende:
Man, wat was het druk op Molenplein vannacht. En omstreeks 2 uur door de stromende regen!!!
Dat zeker! Daarom zit ik nu ook binnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was ook erg druk! Wel een fijne avond gehad?
Ouderwetsche Hollandsche Hostispot?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oranjepop was tof, Hosti nog gespot
.
Huh? En hosti was ook gespot in Nijmegen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug uit Eindhoven. Was gezellig! Volgens mij hadden wel alle kansloze mannen van Nederland zich daar verzamelt. Verder heb ik nog nooit zoveel bier over me heen gekregen als vandaag, dus ik ga eerst even douchen
.
Je kon er blijkbaar vanmorgen ook amper weg komen met de trein. Een vriendin van mij heeft ongeveer vier uur gedaan over Amsterdam-Eindhovenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, je kon er amper komen met de trein
Jep, iemand die ik ken stond 10 min buiten Amsterdam (A'dam uit, niet in) ruim 2,5 uur stil.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je kon er blijkbaar vanmorgen ook amper weg komen met de trein. Een vriendin van mij heeft ongeveer vier uur gedaan over Amsterdam-Eindhoven.
Ik wist niet dat je zo van vissen hieldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:52 schreef IrishBastard het volgende:
The fuck
Man sterft door levende paling in anus
Aah sickquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:52 schreef IrishBastard het volgende:
The fuck
Man sterft door levende paling in anus
ik heb gelukkig langer dan jij geslapenquote:
Fijn, dan weet ik waar ik moet zijn als iets half uit elkaar valt ofzoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:03 schreef IrishBastard het volgende:
Nais, iBood van vandaag is een gereedschapset in de categorie die ik toch al zochtEven nazoeken levert dat het prima kwaliteit is, dus die kon ik niet laten staan
St. Jacobslaan? Bij de AH XL in de straat?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:06 schreef vogelkooi het volgende:
Hey, ik en me buurvrouw hebben besloten om vandaag niet te koken, we wilde chinees gaan halen. Mijn vraag is dus: wat is een lekkere afhaal chinees in Nijmegen zuid oost? Bij de grote Coop in oost zitten er twee in de buurt.
We vinden het niet erg om en stukje te fietsen maar bijvoorbeeld niet helemaal naar Bemmel:P.
Alle tips zijn welkom.
Ik woon in de buurt van station Heyendaal.
De mandarijn tegenover de Coop in de Toorop!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:26 schreef LastRequest het volgende:
De Gouden Draak heb ik vorige week gehaald, was best lekker.. Maar iedereen zei daarna dat ik beter had kunnen halen bij de Mandarijn ofzo? Die is bij Toorop in de buurt, op de Daalseweg of Tooropstraat.
Niet dus, wat een baggerweer. Nouja, gelukkig regende het gister niet zo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:06 schreef Swine het volgende:
Wat een mooie ochtend zeg! Hoop dat het de rest van de dag weer zo blijft. Kunnen we straks wéér lekker knallen op het terras!![]()
Eerst tukkie doen
Moet donderdag de hele tijd door mijn knieën zakken om bij de kassa te komen, vier uur langquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:49 schreef Roei het volgende:
[..]
Niet dus, wat een baggerweer. Nouja, gelukkig regende het gister niet zo.
En hoezo, spierpijn? Je stelt je een beetje aan hoor.
Niet helemaal zelf, je had een halve barvrouw erbijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Die was vet joh!Alles zelf doen, lekker doorpezen..super!
Dat was echt geweldig! Krause was sowieso heel erg gaaf. Die oranje mannetjes waren volgens mij allemaal buitenlands, zag ze daarna nog bij de bar staanquote:
Ik heb ze wel gezienquote:Op zondag 2 mei 2010 00:02 schreef reem het volgende:
Schijnt onrustig te zijn (geweest) in de stad, maar ik heb er echt niets van meegekregen gelukkig.
Die mannentjes stonden ook in de Molenstraat voor mijn bar vrijdagquote:Op zondag 2 mei 2010 00:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat was echt geweldig! Krause was sowieso heel erg gaaf. Die oranje mannetjes waren volgens mij allemaal buitenlands, zag ze daarna nog bij de bar staan
Ik ook, ik ook!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:54 schreef June. het volgende:
Voetbal boeit me eigenlijk niets, maar hoop toch wel dat vanmiddag Twente kampioen wordt
ga jij maar aan je schoolwerkquote:
Ik hoop echt op Ajax, anders heb ik de komende weken chagrijnige vriendenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:54 schreef June. het volgende:
Voetbal boeit me eigenlijk niets, maar hoop toch wel dat vanmiddag Twente kampioen wordt
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:54 schreef June. het volgende:
Tijd voor nieuwe vrienden danquote:Op zondag 2 mei 2010 14:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik hoop echt op Ajax, anders heb ik de komende weken chagrijnige vrienden
Neuh is combi naar huis, op 't Leidseplein zal 't wel los gaan nu en vanavondquote:Op zondag 2 mei 2010 16:22 schreef royjn het volgende:
FC Twente
Ik gun het ze wel.
Zal btw wel weer rellen worden in Nijmegen met de Ajax 'supporters'
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:22 schreef royjn het volgende:
FC Twente
Ik gun het ze wel.
Zal btw wel weer rellen worden in Nijmegen met de Ajax 'supporters'
Wanneer is de deadline?quote:
De deadline 1 mei voor BOSA 6 (poli bezoek)quote:Op zondag 2 mei 2010 23:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wanneer is de deadline?Succes! Welk blok heb je vanaf morgen trouwens?
Je hebt de gok toch maar genomen dat 3 mei ook goed is?quote:Op maandag 3 mei 2010 02:06 schreef Swine het volgende:
[..]
De deadline 1 mei voor BOSA 6 (poli bezoek)![]()
Morgen start voor mij PKO, voor jou?
Succes, is een leuk blokquote:Op maandag 3 mei 2010 02:06 schreef Swine het volgende:
[..]
De deadline 1 mei voor BOSA 6 (poli bezoek)![]()
Morgen start voor mij PKO, voor jou?
Ja, hoop het.quote:Op maandag 3 mei 2010 07:17 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Je hebt de gok toch maar genomen dat 3 mei ook goed is?![]()
PKO, leuk! Ik heb beweging & sturing.
Zoveelste faal van het systeemquote:Op maandag 3 mei 2010 11:08 schreef royjn het volgende:
Net online een ov chipkaart aangevraagd.
gvd een uur mee bezig geweest met het uploaden van een foto.
Blijkt het uploaden van een foto niet te werken onder Firefox.![]()
Voor dat je daar achter bent .....
Goeie reis!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, op naar duitslandAjuu paraplu
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ja, maar dat geeft toch niet? Het is niet dat je daardoor geen lening kunt krijgen. Toen ik heel even bij de DSB Bank heb gewerkt (quote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef Swine het volgende:
Minder toetsingen bij BKR
Sta ik vanwege mijn telefoon abbonementje al geregistreerd in Tiel?Dat wist ik dus echt niet. Wat een rare bedoening. Het lijkt me logisch dat je daar pas instaat wanneer je bekend bent met betalingsachterstanden..
Als het gaat om het feit dat je iedere maand een vast bedrag dient te betalen dan zou heel NL erin moeten staan vanwege de verplichte betaling van de zorgverzekering...
Volgens mij sta je er al in als je in de min kan bij de bank.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef Swine het volgende:
Minder toetsingen bij BKR
Sta ik vanwege mijn telefoon abbonementje al geregistreerd in Tiel?Dat wist ik dus echt niet. Wat een rare bedoening. Het lijkt me logisch dat je daar pas instaat wanneer je bekend bent met betalingsachterstanden..
Als het gaat om het feit dat je iedere maand een vast bedrag dient te betalen dan zou heel NL erin moeten staan vanwege de verplichte betaling van de zorgverzekering...
Ja, klopt. Er staat alleen niet bij hoeveel je in de min staat (meen ik).quote:Op maandag 3 mei 2010 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij sta je er al in als je in de min kan bij de bank.
Nee, je hoeft alleen maar in de min te kunnen staan, niet zelf in de min te staan.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, klopt. Er staat alleen niet bij hoeveel je in de min staat (meen ik).
Wanneer? Ik denk dat er een stuk of 80 NEC hooli's langs zijn gekomen afgelopen zaterdag. En ik geloof dat er zondag een hoop krakersvolk door de stad liepquote:Op maandag 3 mei 2010 17:27 schreef gers het volgende:
stomme vraag maar ik heb geen krant hier![]()
was er gebeurt in de broederstraat ?
aha okequote:Op maandag 3 mei 2010 17:47 schreef Swine het volgende:
[..]
Wanneer? Ik denk dat er een stuk of 80 NEC hooli's langs zijn gekomen afgelopen zaterdag. En ik geloof dat er zondag een hoop krakersvolk door de stad liep
Zaterdag waren er 's middags krakers/Dag van de Arbeid demonstranten. 's Avonds waren de hooli's dacht ikquote:Op maandag 3 mei 2010 17:47 schreef Swine het volgende:
[..]
Wanneer? Ik denk dat er een stuk of 80 NEC hooli's langs zijn gekomen afgelopen zaterdag. En ik geloof dat er zondag een hoop krakersvolk door de stad liep
Ga naar je eigen topic danquote:Op maandag 3 mei 2010 20:42 schreef Dupje het volgende:
Hoi vanuit EindhovenIk ben wel vaak hier de laatste tijd.
Wie aan dupke komt die komt aan Pietje!quote:
Die krakers heb ik zondagavond ook nog rond het station zien lopen. Met trommels en andere zooiquote:Op maandag 3 mei 2010 20:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zaterdag waren er 's middags krakers/Dag van de Arbeid demonstranten. 's Avonds waren de hooli's dacht ik
En jij liep er zeker ook tussen?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Die krakers heb ik zondagavond ook nog rond het station zien lopen. Met trommels en andere zooi
Ik vind je wel een krakerstype!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:15 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je wel duidelijk was ondertussen dat ik daar niet echt tussen pas
Wel 1 hele legerbroekquote:Op maandag 3 mei 2010 22:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel zo'n type, hij heeft ook een legerbroek en kistjes en lang haar enzo
Ssssht, dat moest geheim blijvenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel zo'n type, hij heeft ook een legerbroek en kistjes en lang haar enzo
Ik heb er wel drie zelfsquote:Op maandag 3 mei 2010 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel 1 hele legerbroekOMG...Swine...jij kraker..
Misschien wel 10, ik zie hem eigenlijk 8 vd 10 keer met een legerbroekquote:Op maandag 3 mei 2010 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel 1 hele legerbroekOMG...Swine...jij kraker..
Ik zie hem meestal alleen in boxershort of met minder.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien wel 10, ik zie hem eigenlijk 8 vd 10 keer met een legerbroek
Ik ben echt heel benieuwd wat voor een beeld mensen nu krijgenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien wel 10, ik zie hem eigenlijk 8 vd 10 keer met een legerbroek
Delen jullie een klerenkast of ben je gewoon obsessief?quote:
Ik kom binnenkort eens gluren bij van buren dan snap je nu welquote:Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd wat voor een beeld mensen nu krijgen
Truequote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat ben je zelf IB!![]()
[ afbeelding ]
Dat ben ik!
Haha, je gaat me dus echt niet herkennenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort eens gluren bij van buren dan snap je nu wel
We vragen wel even aan het personeel wie je bentquote:
Maar D_K welquote:Op maandag 3 mei 2010 22:51 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, je gaat me dus echt niet herkennen
Edit: Crap, DK heeft me een keer gezien...![]()
Hopelijk vraag je het ook nog eens aan mij danquote:Op maandag 3 mei 2010 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We vragen wel even aan het personeel wie je bent
NIcequote:Op maandag 3 mei 2010 22:54 schreef Sander het volgende:
We gingen vrijdag pizza eten:
[ afbeelding ]
Kosten: 430 Tsjechische kronen, oftewel ¤ 16.82. We aten dit ding met zijn vieren weg; we betaalden dan ook ¤ 4,20 pp
Toch ik net achterom keek bij het schijten zag het er ook zo uit en dat koste me nietsquote:Op maandag 3 mei 2010 22:54 schreef Sander het volgende:
We gingen vrijdag pizza eten:
[ afbeelding ]
Kosten: 430 Tsjechische kronen, oftewel ¤ 16.82. We aten dit ding met zijn vieren weg; we betaalden dan ook ¤ 4,20 pp
Ja dan vragen we naar Swine...die van de wc potquote:Op maandag 3 mei 2010 22:54 schreef Swine het volgende:
[..]
Hopelijk vraag je het ook nog eens aan mij dan
Vandaar dat je vaste klant bent bij het Radboud-ziekenhuisquote:Op maandag 3 mei 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toch ik net achterom keek bij het schijten zag het er ook zo uit en dat koste me niets
Dan weet ik wel waar ik je naar toe stuurquote:Op maandag 3 mei 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dan vragen we naar Swine...die van de wc pot
Voor 2 euro mik ik wel even een pizzabodem voor je vol!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Vandaar dat je vaste klant bent bij het Radboud-ziekenhuis
Gelukkig weet ik je echte naamquote:Op maandag 3 mei 2010 22:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Dan weet ik wel waar ik je naar toe stuur
Dan is het goed misschien krijgen jij en DK nog wel een gratis drankje als jullie lief zijnquote:Op maandag 3 mei 2010 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat doen....ik beloof niet te bijten
Ik neem liever een pak jus d'orange mee! Dan weet ik zeker dat ik niet droog val noch dat het smaakt naar afgetrokken yak-sap.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Dan is het goed misschien krijgen jij en DK nog wel een gratis drankje als jullie lief zijn![]()
Wij hebben ook verse jus hoor, versgeperst, the real dealquote:Op maandag 3 mei 2010 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik neem liever een pak jus d'orange mee! Dan weet ik zeker dat ik niet droog val noch dat het smaakt naar afgetrokken yak-sap.
Je blijft wel aan de gang hè! Al bijna klaar?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 05:53 schreef swarmahoer het volgende:
de dj was weggelopen op het feesteen collega die kon draaien heeft t overgenomen
Ik heb gewoon colleges de rest van de week.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:31 schreef Rituals het volgende:
Ik heb morgen vrij!Alleen overmorgen niet
.
[..]
Je blijft wel aan de gang hè! Al bijna klaar?
Waarom niet? daarvoor wordt hij toch betaald? :Squote:Op dinsdag 4 mei 2010 06:05 schreef swarmahoer het volgende:
er was n band en die speelde 3x een uur, de dj moest er tussendoor draaien, maar dat deed ie niet
Wie was dat dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 06:05 schreef swarmahoer het volgende:
er was n band en die speelde 3x een uur, de dj moest er tussendoor draaien, maar dat deed ie niet
Een bepaald samenwonend koppel in onze vriendengroep heeft besloten er een punt achter te zetten...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef Californium het volgende:
WTF?
Toch niet Henk en Rita? Ik zei nog Rita houdt een keer je tochtige schuurdeuren dicht!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een bepaald samenwonend koppel in onze vriendengroep heeft besloten er een punt achter te zetten...
En hij komt bij jou wonen? Arme corrie (?) dat gun ik dr nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een bepaald samenwonend koppel in onze vriendengroep heeft besloten er een punt achter te zetten...
zie PMquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:01 schreef Californium het volgende:
[..]
En hij komt bij jou wonen? Arme corrie (?) dat gun ik dr nietwrom? Waar gaan ze nu wonen?
Zie pmquote:
Huiswerkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bloeduitslagen ophalen en even kijken naar mijn huiswerk!
Je mag het wel voor me maken hoor!quote:
Zijn het sommen? Ik mis sommen maken echt heel erg! Ik mag alleen maar lerenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag het wel voor me maken hoor!
Dat heb ik ook! Ik vond het bij m'n vorige studie heerlijk als ik weer eens statistiek had, dan mocht ik sommen makenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zijn het sommen? Ik mis sommen maken echt heel erg! Ik mag alleen maar leren
Ik ben aan het kijken of ik een keuzevak bij natuurkunde kan doen ofzo, lekker sommen makenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Ik vond het bij m'n vorige studie heerlijk als ik weer eens statistiek had, dan mocht ik sommen maken.
quote:21:45 – 22:45 uur: Mr. Irish Bastard
werkt dat nog bij jouquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen, lekker dagje ikziewelwatikdoemaardenkwelwatschoolwerk
een of andere oude DJ van ons ofzo? Heb hem niet eens gezien. Sowieso baggerfeestje, kut horecapersoneel...quote:
ja ik vond het al zo raar dat het droog wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:17 schreef Dupje het volgende:
Het is toch niet echt lekker ook als je je was in de wastrommel laat drogen?
Die van dat gedicht? Ik hoopte dat hij op zombies doelde met z'n 'vandaag worden de doden weer levend' Anti-climax dus.quote:
los mn probleem op sanderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:52 schreef Sander het volgende:
Kijk dan op de rest van het internet, Swarma.
nee kwam uit een onz topicquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:18 schreef Roei het volgende:
Heb je er nou echt een ufo bij geshopt? Of heb je die niet zelf gemaakt
iedereen vrij idd, vb zal ook wel open gaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:36 schreef Roei het volgende:
Ja dat zal wel. Maar morgen is toch een 'zondag'? Kan nog best druk worden dan.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoi
Heb ik jouw introductie gemist?
Iedereen, behalve co-assistenten in het Radboud.. Ik moet dus gewoon werken morgenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iedereen vrij idd, vb zal ook wel open gaan
Toch jammer ja.. Ik moet ook gewoon werken morgen, op een kleuterfeestje nota bene. Hopen dat de DJ een goed setje neer zet zodat ik toch nog iets kan doen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:41 schreef June. het volgende:
[..]
Iedereen, behalve co-assistenten in het Radboud.. Ik moet dus gewoon werken morgen
En studenten geneeskunde! Heb gewoon practicum en collegesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:41 schreef June. het volgende:
[..]
Iedereen, behalve co-assistenten in het Radboud.. Ik moet dus gewoon werken morgen
de dj is dezelfde als nu, maar dan meer housequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:48 schreef Roei het volgende:
[..]
Toch jammer ja.. Ik moet ook gewoon werken morgen, op een kleuterfeestje nota bene. Hopen dat de DJ een goed setje neer zet zodat ik toch nog iets kan doen!
Wie heeft er een te jonge meid versierd?quote:Op woensdag 5 mei 2010 07:27 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
grapje voor bepaalde insiders
Fijne moeder heb jequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef SLP_ het volgende:
Zó irritant, mn ma weeet dat ik naar Londen wil en dat ik daar voor hard aan het sparen ben. Maar ze denkt volgens mij dat het toch niet gaat lukken blabla. Maar ik ben vastbesloten om er naartoe te gaan. Nja om het geld bij elkaar te krijgen ben ik veel aan het werken. Het vervelende is is dat mn ma elke keer loopt te zeuren dat ze me nooit ziet enz en dat ik dan niet aan dr denkJa, ik weet dat ik veel werk maar ik weet ook waar ik het voor doe. En dan probeert ze een beetje op mn geweten te spelen dat ik dr nooit zie enz. Ja hallo, ga niet moeilijk doen ofzo ik werk voor mn toekomst dat is toch belangrijk of niet? Pff, word er echt super chagrijnig van
Ik val af!quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:49 schreef royjn het volgende:
[..]
Wie heeft er een te jonge meid versierd?
Ik heb net gewoon college gehad hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iedereen vrij idd, vb zal ook wel open gaan
Josephquote:Op woensdag 5 mei 2010 07:27 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
grapje voor bepaalde insiders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |