Hoe maakt u het vandaag meneer Zwijn?quote:
Goed hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe maakt u het vandaag meneer Zwijn?![]()
Nog een lekker biggetje gehad de laatste tijd?
Was druk gisterenavondquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Goed hoor
Flinke spierpijn in mijn bovenbenen van het werken vannacht maar dat mag de pret niet drukken.. Hier alleen....op mijn kamer...![]()
![]()
De biggetjes houden zich wat rustig helaas.
Met jou ook alles goed?
No commentquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was druk gisterenavond![]()
Ach als je echt trek krijgt dan trek je toch een plakje merel1808 uit de vriezer?![]()
Hard wegrent...
Ik zei niets?quote:
Haha idd, ik maak altijd rare dingen mee daar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij moet gewoon niet meer in eindhoven uitgaan
Bezoekers schuimparty gaan agenten te lijfquote:Met wapenstokken en een politiehond werd de menigte 'tot inkeer gebracht'. Een jongeman probeerde een agent met hond van achteren te besluipen, maar de hond had hem door en beet hem in zijn bil. Hij vluchtte snel de mensenmassa weer in.
Was ook erg druk! Wel een fijne avond gehad?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:07 schreef Dalliance het volgende:
Man, wat was het druk op Molenplein vannacht. En omstreeks 2 uur door de stromende regen!!!
En onweerquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:07 schreef Dalliance het volgende:
Man, wat was het druk op Molenplein vannacht. En omstreeks 2 uur door de stromende regen!!!
Dat zeker! Daarom zit ik nu ook binnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was ook erg druk! Wel een fijne avond gehad?
Ouderwetsche Hollandsche Hostispot?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oranjepop was tof, Hosti nog gespot
.
Huh? En hosti was ook gespot in Nijmegen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug uit Eindhoven. Was gezellig! Volgens mij hadden wel alle kansloze mannen van Nederland zich daar verzamelt. Verder heb ik nog nooit zoveel bier over me heen gekregen als vandaag, dus ik ga eerst even douchen
.
Je kon er blijkbaar vanmorgen ook amper weg komen met de trein. Een vriendin van mij heeft ongeveer vier uur gedaan over Amsterdam-Eindhovenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, je kon er amper komen met de trein
Jep, iemand die ik ken stond 10 min buiten Amsterdam (A'dam uit, niet in) ruim 2,5 uur stil.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je kon er blijkbaar vanmorgen ook amper weg komen met de trein. Een vriendin van mij heeft ongeveer vier uur gedaan over Amsterdam-Eindhoven.
Ik wist niet dat je zo van vissen hieldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:52 schreef IrishBastard het volgende:
The fuck
Man sterft door levende paling in anus
Aah sickquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:52 schreef IrishBastard het volgende:
The fuck
Man sterft door levende paling in anus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |