Begin van de Meivakantie ehquote:
Mooi man!quote:
quote:Twee soorten vergif gehad vanavond: Bavaria en Dommelsch. Nu maar es slapen. Tussen het onweer door.
quote:
Echt smerig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]! Dommelsch werd ook in Grunn aardig geschonken. Eerste 2 gingen nog, maar de 3e... Kreeg 't haast niet naar binnen.
LOLquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij staat nu de mime-bewegingen mee te spelen?
Zeker niet! The real thing... hij refereerde er zelfs nog kort ff aan toen hij mij met Rob en Gerard opsloot in het Glazen Huis eind 2007.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zeker niet! The real thing... hij refereerde er zelfs nog kort ff aan toen hij mij met Rob en Gerard opsloot in het Glazen Huis eind 2007.
themauster, for shame!quote:
En dat wist ik weer welquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:47 schreef Cee het volgende:
[..]
themauster, for shame!Deze kennis hoort bij de algemene ontwikkeling, net als dat je moet weten dat Ekdom en Bon Jovi beste vrienden zijn .
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:39 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Veels te vroeg uit bed maar mijn oma belt altijd zo vreselijk vroeg op mijn verjaardag, ik dacht laat ik haar nu maar voor wezen
Dat was het eerste wa'k hoorde vanochtend. Ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:06 schreef gerbenp het volgende:
HANS!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:39 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Veels te vroeg uit bed maar mijn oma belt altijd zo vreselijk vroeg op mijn verjaardag, ik dacht laat ik haar nu maar voor wezen
Lijkt mij inderdaad welquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Ligt het aan mij of zijn het altijd 3 nummers in dat TelSnelSpel, waarvan er eentje wordt herhaald?
quote:@MissMontreal: Alweer bijna onderweg naar Groningen. Spelen. Vismarkt. 15.30. Ik heb me toch een hooikoorts jonge! Hele keel zit dicht haha. Goede timing.
Of juist wel, in de hoop op een Whitney Houston-momentje (zoals eerder deze week).quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
... die ga ik dus niet checken.
Franz
Is er daar in de buurt een groenteboer open?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Franz
Het is inderdaad wel goede timingquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Franz
Jup! Ik hoop dat de tomaten in de aanbieding zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:55 schreef Sersjee het volgende:
Is er daar in de buurt een groenteboer open?
Prima vooruitzichtquote:W PLAYING: FIRST CUT IS THE DEEPEST - CAT STEVENS
»» NEXT: RHIANNON (SINGLE VERSION) - FLEETWOOD MAC
En waar ben jij dan mee bezig? Zag je retweet wel hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:23 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > Ben je aan het vreemdgaan met een ander radiostation? Zag het wel op RF hoor.
Da's vooralsnog puur technische ondersteuning, ik heb er nog niet zelf naar gekeken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:23 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > Ben je aan het vreemdgaan met een ander radiostation? Zag het wel op RF hoor.
Aha okquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's vooralsnog puur technische ondersteuning, ik heb er nog niet zelf naar gekeken.
In elk geval niet 3FMquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beautiful Day.. Ja, toch alweer 2,5 uur geleden dat ie werd gedraaid
Goed bezigquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:36 schreef borisz het volgende:
Maar eens gezond doen. Rondje Rennen
Oh, die heb ik net gemist!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:43 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God, Love of My Life![]()
Harp
![]()
Freddie
!!!! damn, wat een prachtige uitvoering is dit toch. De gitaar van Brian, de piano, de harp en het briljante stemgeluid van Freddie
. Kippenvel
Jij denkt zeker dat je Robert Cray Band ?
En dat zou natuurlijk jammer zijn want dat de zon schijnt mag gevierd wordenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, die heb ik net gemist!Maar goed ook anders ga ik misschien
. Net nu het zonnetje doorbreekt. Hè hè.
Ah, dus het ligt niet aan mijn verbinding.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef hole1988 het volgende:
prachtige twitter berichten nadat de stream en site van 538 eruit zijn gepleurd
Haha, wat zijn jullie triest zeg.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef hole1988 het volgende:
Had al twee weken niet meer gerendquote:
Nu is het pas echt feestquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef hole1988 het volgende:
Is zelfs de MH goed bezigquote:
Oh dat was die plaat die ik niet kende denk ik, klonk wel okay, check em zo nog wel als ik thuis ben.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat de MH? Ik ken het niet (ik luister nu even niet).
Niet verkeerd, maar kan het kloppen dat ik hem nog nooit heb gehoord?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het zal toch niet zo zijn dat ze dit band hebben ontdekt dankzij mijn mailtje.
ze zijn zelfs nu Serious Talent, maar ik heb hem ook niet eerder gehoord op 3FMquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar kan het kloppen dat ik hem nog nooit heb gehoord?
Ah, dat verklaart alles, was het geen Serious Talent geweest dan was het nooit de MH gewordenquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zijn zelfs nu Serious Talent, maar ik heb hem ook niet eerder gehoord op 3FM
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongelooflijk zeg, zo'n MH. Het wordt nog es wat met 3FM.
Iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:04 schreef alors het volgende:
Wat voor prutser zit er achter de knoppen?
De radiostream doet het bij mij gewoon hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:16 schreef alors het volgende:
En weg is de stream, gaat toppie hoor bij de techniek
Je bent scherpquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef Cee het volgende:
[..]Voordeel van Koninginnedag: extra veel Queen op de radio.
Ik had er vandaag al uit gemoeten, maar Koninginnedag was voor mij al afgelopen voordat het was begonnen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
qft !quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:28 schreef Cee het volgende:
Timoquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:05 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar ben ik weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terug in da house, eindelijk weer Ekstra Weekend![]()
![]()
![]()
![]()
Queen!!!
Vind je het gek...quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Normaal gesproken wordt Queen ongeveer om de dag een keer gedraaid op 3FM... maar vandaag al 5 keer!
ja niet als zij er doorheen jengelenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Einde van de plaat. Komt ' ie ! Prachtig.
Welke nummers zijn allemaal gedraaid?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Normaal gesproken wordt Queen ongeveer om de dag een keer gedraaid op 3FM... maar vandaag al 5 keer!
Haha, ja idd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
ja niet als zij er doorheen jengelenDan luister ik nog liever naar mezelf.
Ik hoorde Queenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, nét te laat voor de uuropener en een plaat van Queen.
Bij nader inzien waren het er 4. Ik had per ongeluk The Queens Of The Stone Age meegeteld.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke nummers zijn allemaal gedraaid?
Killer Queen, Don't Stop Me Now en We Will Rock You heb ik al gehoord, wat waren de andere twee?
Jawel hoor, maar misschien hebben ze weer eens een technische storing.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef gerbenp het volgende:
Hebben ze niet door ofzo dat ze op 101 zitten, want er is geen smsbalk ook?
Ach, gelukkig niet zo erg als bij 538quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar misschien hebben ze weer eens een technische storing.
Mooi lijstjequote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij nader inzien waren het er 4. Ik had per ongeluk The Queens Of The Stone Age meegeteld.
vrijdag 30-04-2010 19:05 Queen Don't Stop Me Now Ekstra Weekend
vrijdag 30-04-2010 10:06 Queen I Want To Break Free Arbeidsvitaminen
vrijdag 30-04-2010 06:37 Queen Somebody To Love GIEL
vrijdag 30-04-2010 00:57 Queen Tie Your Mother Down 3VOOR12RADIO
Dan wil ik zometeen Another One Bites The Dust horen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij nader inzien waren het er 4. Ik had per ongeluk The Queens Of The Stone Age meegeteld.
vrijdag 30-04-2010 19:05 Queen Don't Stop Me Now Ekstra Weekend
vrijdag 30-04-2010 10:06 Queen I Want To Break Free Arbeidsvitaminen
vrijdag 30-04-2010 06:37 Queen Somebody To Love GIEL
vrijdag 30-04-2010 00:57 Queen Tie Your Mother Down 3VOOR12RADIO
quote:
Gisteren terug gekomen. Het was geweldig! prachtig land, geweldige mensen en super weer (op die sneeuw storm naquote:. Terug uit de USA. Was het wat?
Ik weet helemaal niet meer welke dag het vandaag isquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Wel raar trouwens... ik heb nogal het idee dat zaterdag is. Weekend DNA met Gerard en Michiel dus.
Ocharme, 't is watquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
¡uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo lɐɐɯǝlǝɥ ɹǝ uǝq ʞı
Vrijdagquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet meer welke dag het vandaag is
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ocharme, 't is wat
* Etcetera zet Roel_Jewel overeind
Ik zou zelfs lopend nog eerder dan dat thuis zijn vanaf Schiphol...quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Gisteren terug gekomen. Het was geweldig! prachtig land, geweldige mensen en super weer (op die sneeuw storm na![]()
)
![]()
We zijn om 14.45 gistermiddag op schiphol geland en waren door de files pas na 19.30 thuis. Zijn langer van schiphol naar huis onderweg geweest dan van Londen naar Amsterdam, dat was iets meer dan drie kwartier![]()
![]()
Maar het was een absolute aanrader. Zou het zeker eens gaan bezoeken als ik jou was
Sneeuwstorm? wtfquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Gisteren terug gekomen. Het was geweldig! prachtig land, geweldige mensen en super weer (op die sneeuw storm na![]()
)
![]()
We zijn om 14.45 gistermiddag op schiphol geland en waren door de files pas na 19.30 thuis. Zijn langer van schiphol naar huis onderweg geweest dan van Londen naar Amsterdam, dat was iets meer dan drie kwartier![]()
![]()
Maar het was een absolute aanrader. Zou het zeker eens gaan bezoeken als ik jou was
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou zelfs lopend nog eerder dan dat thuis zijn vanaf Schiphol...
Echt belachelijk idd.quote:Wel hilarisch dat je langer in de auto zit dan met het vliegtuig onderweg bent...
Ja toen we van de Grand Canyon terug naar ons hotel gingen ("maar" 80 km verder opquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sneeuwstorm? wtf. Had verwacht dat het daar inmiddels ook wel lente zou zjin
. Lekker lange rit dus
. Missschien dat ik nog wel een keer ga. Hoor er toch wel goede geluiden over
. Maar prima vermaakt dus
Damn, heftig manquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]! ja dat gaat niet lukken van A`dam naar Limburg
[..]
Echt belachelijk idd.![]()
[..]
Ja toen we van de Grand Canyon terug naar ons hotel gingen ("maar" 80 km verder op) werden we overvallen door een sneew storm. Hebben bijna 2,5uur gedaan over 80 km. Je zag echt compleet niets
![]()
Dat soort lieden moet gewoon geruimd worden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
De debielen die nabij Amsterdam Centraal twee treinen tot stilstand brachten en lopend hun eindbestemming bereikten...![]()
![]()
Het was beter geweest als ze die treinen gewoon door hadden laten rijden. Het verkeer loopt niet in de soep en het ruimt gelijk lekker op!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
De debielen die nabij Amsterdam Centraal twee treinen tot stilstand brachten en lopend hun eindbestemming bereikten...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:22 schreef TheZapster het volgende:
Het is toch niet zo heel gek dat je sneller in Londen bent dan in Zuid-Limburg vanuit Amsterdam
Op vakantie.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:31 schreef Captain_Slow het volgende:
Waar is trouwens de SMS/Twitterbalk?
Het mooiste vind ik weer die geruchten over Feyenoord-hooligans die gaan rellen in Amsterdam en Eindhovenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
![]()
En dan op Amsterdam Centraal dit draaien:quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was beter geweest als ze die treinen gewoon door hadden laten rijden. Het verkeer loopt niet in de soep en het ruimt gelijk lekker op!
Er is niets te beleven in Rotterdam, vandaar...quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik weer die geruchten over Feyenoord-hooligans die gaan rellen in Amsterdam en Eindhoven
Meen je niet? Jammer.. Combi Veenstra - Ekdom is echt briljantquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Na vanavond schijnt Michiel trouwens een tijdje afwezig te zijn. De komende weken dus Domien Verschuuren Verschuuren in de avond.
Het is gewoon weer die periode van het jaar dat voetbalsupporters "Het Kwaad" zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er is niets te beleven in Rotterdam, vandaar...
![]()
De nieuwe Megahit van komende week is A Silent Express - Will I Be Around. Tevens pas sinds zeer kort een Serious Talent-band.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:56 schreef Brennel het volgende:
Wat is eigenlijk de nieuwe MH?
Hoi trouwens
En 96.2 in Amsterdam!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef alors het volgende:
en 88.6 in het noorden bitches!
Weet zo niet of ik 'm ken, maar ga het ook niet opzoeken, hoor 'm vast nog wel voorbij komen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe Megahit van komende week is A Silent Express - Will I Be Around. Tevens pas sinds zeer kort een Serious Talent-band.
Zelf vind ik het niet zo'n superplaat, maar 't kan erger.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
Weet zo niet of ik 'm ken, maar ga het ook niet opzoeken, hoor 'm vast nog wel voorbij komen.
Ben benieuwd.
Voor zover mij bekend doet Giel dat (helaas) wel weer gewoon, net als dat Ekdom er vanochtend niet was, maar nu en vannacht wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:17 schreef gerbenp het volgende:
Doet veenstra trouwens vannacht de Freaknacht, of GIEL weer gewoon?
Als Veenstra `t doet dan wordt het weer een latequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:17 schreef gerbenp het volgende:
Doet veenstra trouwens vannacht de Freaknacht, of GIEL weer gewoon?
quote:
Ik hoor net dat er bitterballen bij #ekstraweekend zijn. Op naar Hilversum!
Helaas dus niet:quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als Veenstra `t doet dan wordt het weer een late
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen laatste uur is wat minder, maar dan luister ik vaak toch niet
know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:30 schreef alors het volgende:
Fijne playlist van Rudy
MGMT pas in het laatste uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen laatste uur is wat minder, maar dan luister ik vaak toch niet
dan slaap ik al.
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:30 schreef alors het volgende:
Fijne playlist van Rudy
fijne uurtjes iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen laatste uur is wat minder, maar dan luister ik vaak toch niet
maar ze moeten echt een keer kappen met rox
![]()
Een classic!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:38 schreef Timo20 het volgende:! gaat het Ecuadoor
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Dit is zo`n vette plaat!
quote:
Ja, echt briljant inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat begin
![]()
Die bbq box komt er zeker in!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen gast? Kon zelfs die beroepshoer Dries Roelvink niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |