Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:39 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Veels te vroeg uit bed maar mijn oma belt altijd zo vreselijk vroeg op mijn verjaardag, ik dacht laat ik haar nu maar voor wezen
Dat was het eerste wa'k hoorde vanochtend. Ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:06 schreef gerbenp het volgende:
HANS!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:39 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Veels te vroeg uit bed maar mijn oma belt altijd zo vreselijk vroeg op mijn verjaardag, ik dacht laat ik haar nu maar voor wezen
Lijkt mij inderdaad welquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Ligt het aan mij of zijn het altijd 3 nummers in dat TelSnelSpel, waarvan er eentje wordt herhaald?
quote:@MissMontreal: Alweer bijna onderweg naar Groningen. Spelen. Vismarkt. 15.30. Ik heb me toch een hooikoorts jonge! Hele keel zit dicht haha. Goede timing.
Of juist wel, in de hoop op een Whitney Houston-momentje (zoals eerder deze week).quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
... die ga ik dus niet checken.
Franz
Is er daar in de buurt een groenteboer open?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Franz
Het is inderdaad wel goede timingquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Franz
Jup! Ik hoop dat de tomaten in de aanbieding zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:55 schreef Sersjee het volgende:
Is er daar in de buurt een groenteboer open?
Prima vooruitzichtquote:W PLAYING: FIRST CUT IS THE DEEPEST - CAT STEVENS
»» NEXT: RHIANNON (SINGLE VERSION) - FLEETWOOD MAC
En waar ben jij dan mee bezig? Zag je retweet wel hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:23 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > Ben je aan het vreemdgaan met een ander radiostation? Zag het wel op RF hoor.
Da's vooralsnog puur technische ondersteuning, ik heb er nog niet zelf naar gekeken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:23 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > Ben je aan het vreemdgaan met een ander radiostation? Zag het wel op RF hoor.
Aha okquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's vooralsnog puur technische ondersteuning, ik heb er nog niet zelf naar gekeken.
In elk geval niet 3FMquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beautiful Day.. Ja, toch alweer 2,5 uur geleden dat ie werd gedraaid
Goed bezigquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:36 schreef borisz het volgende:
Maar eens gezond doen. Rondje Rennen
Oh, die heb ik net gemist!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:43 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God, Love of My Life![]()
Harp
![]()
Freddie
!!!! damn, wat een prachtige uitvoering is dit toch. De gitaar van Brian, de piano, de harp en het briljante stemgeluid van Freddie
. Kippenvel
Jij denkt zeker dat je Robert Cray Band ?
En dat zou natuurlijk jammer zijn want dat de zon schijnt mag gevierd wordenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, die heb ik net gemist!Maar goed ook anders ga ik misschien
. Net nu het zonnetje doorbreekt. Hè hè.
Ah, dus het ligt niet aan mijn verbinding.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef hole1988 het volgende:
prachtige twitter berichten nadat de stream en site van 538 eruit zijn gepleurd
Haha, wat zijn jullie triest zeg.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef hole1988 het volgende:
Had al twee weken niet meer gerendquote:
Nu is het pas echt feestquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef hole1988 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |