En waar ben jij dan mee bezig? Zag je retweet wel hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:23 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > Ben je aan het vreemdgaan met een ander radiostation? Zag het wel op RF hoor.
Da's vooralsnog puur technische ondersteuning, ik heb er nog niet zelf naar gekeken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:23 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > Ben je aan het vreemdgaan met een ander radiostation? Zag het wel op RF hoor.
Aha okquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's vooralsnog puur technische ondersteuning, ik heb er nog niet zelf naar gekeken.
In elk geval niet 3FMquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beautiful Day.. Ja, toch alweer 2,5 uur geleden dat ie werd gedraaid
Goed bezigquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:36 schreef borisz het volgende:
Maar eens gezond doen. Rondje Rennen
Oh, die heb ik net gemist!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:43 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God, Love of My Life![]()
Harp
![]()
Freddie
!!!! damn, wat een prachtige uitvoering is dit toch. De gitaar van Brian, de piano, de harp en het briljante stemgeluid van Freddie
. Kippenvel
Jij denkt zeker dat je Robert Cray Band ?
En dat zou natuurlijk jammer zijn want dat de zon schijnt mag gevierd wordenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, die heb ik net gemist!Maar goed ook anders ga ik misschien
. Net nu het zonnetje doorbreekt. Hè hè.
Ah, dus het ligt niet aan mijn verbinding.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef hole1988 het volgende:
prachtige twitter berichten nadat de stream en site van 538 eruit zijn gepleurd
Haha, wat zijn jullie triest zeg.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef hole1988 het volgende:
Had al twee weken niet meer gerendquote:
Nu is het pas echt feestquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef hole1988 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |