Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:39 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Veels te vroeg uit bed maar mijn oma belt altijd zo vreselijk vroeg op mijn verjaardag, ik dacht laat ik haar nu maar voor wezen
Dat was het eerste wa'k hoorde vanochtend. Ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:06 schreef gerbenp het volgende:
HANS!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:39 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Veels te vroeg uit bed maar mijn oma belt altijd zo vreselijk vroeg op mijn verjaardag, ik dacht laat ik haar nu maar voor wezen
Lijkt mij inderdaad welquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Ligt het aan mij of zijn het altijd 3 nummers in dat TelSnelSpel, waarvan er eentje wordt herhaald?
quote:@MissMontreal: Alweer bijna onderweg naar Groningen. Spelen. Vismarkt. 15.30. Ik heb me toch een hooikoorts jonge! Hele keel zit dicht haha. Goede timing.
Of juist wel, in de hoop op een Whitney Houston-momentje (zoals eerder deze week).quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
... die ga ik dus niet checken.
Franz
Is er daar in de buurt een groenteboer open?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Franz
Het is inderdaad wel goede timingquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Franz
Jup! Ik hoop dat de tomaten in de aanbieding zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:55 schreef Sersjee het volgende:
Is er daar in de buurt een groenteboer open?
Prima vooruitzichtquote:W PLAYING: FIRST CUT IS THE DEEPEST - CAT STEVENS
»» NEXT: RHIANNON (SINGLE VERSION) - FLEETWOOD MAC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |