Timoquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:05 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar ben ik weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terug in da house, eindelijk weer Ekstra Weekend![]()
![]()
![]()
![]()
Queen!!!
Vind je het gek...quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Normaal gesproken wordt Queen ongeveer om de dag een keer gedraaid op 3FM... maar vandaag al 5 keer!
ja niet als zij er doorheen jengelenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Einde van de plaat. Komt ' ie ! Prachtig.
Welke nummers zijn allemaal gedraaid?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Normaal gesproken wordt Queen ongeveer om de dag een keer gedraaid op 3FM... maar vandaag al 5 keer!
Haha, ja idd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
ja niet als zij er doorheen jengelenDan luister ik nog liever naar mezelf.
Ik hoorde Queenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, nét te laat voor de uuropener en een plaat van Queen.
Bij nader inzien waren het er 4. Ik had per ongeluk The Queens Of The Stone Age meegeteld.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke nummers zijn allemaal gedraaid?
Killer Queen, Don't Stop Me Now en We Will Rock You heb ik al gehoord, wat waren de andere twee?
Jawel hoor, maar misschien hebben ze weer eens een technische storing.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef gerbenp het volgende:
Hebben ze niet door ofzo dat ze op 101 zitten, want er is geen smsbalk ook?
Ach, gelukkig niet zo erg als bij 538quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar misschien hebben ze weer eens een technische storing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |