Timoquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:05 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar ben ik weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terug in da house, eindelijk weer Ekstra Weekend![]()
![]()
![]()
![]()
Queen!!!
Vind je het gek...quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Normaal gesproken wordt Queen ongeveer om de dag een keer gedraaid op 3FM... maar vandaag al 5 keer!
ja niet als zij er doorheen jengelenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Einde van de plaat. Komt ' ie ! Prachtig.
Welke nummers zijn allemaal gedraaid?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Normaal gesproken wordt Queen ongeveer om de dag een keer gedraaid op 3FM... maar vandaag al 5 keer!
Haha, ja idd.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
ja niet als zij er doorheen jengelenDan luister ik nog liever naar mezelf.
Ik hoorde Queenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, nét te laat voor de uuropener en een plaat van Queen.
Bij nader inzien waren het er 4. Ik had per ongeluk The Queens Of The Stone Age meegeteld.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke nummers zijn allemaal gedraaid?
Killer Queen, Don't Stop Me Now en We Will Rock You heb ik al gehoord, wat waren de andere twee?
Jawel hoor, maar misschien hebben ze weer eens een technische storing.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef gerbenp het volgende:
Hebben ze niet door ofzo dat ze op 101 zitten, want er is geen smsbalk ook?
Ach, gelukkig niet zo erg als bij 538quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar misschien hebben ze weer eens een technische storing.
Mooi lijstjequote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij nader inzien waren het er 4. Ik had per ongeluk The Queens Of The Stone Age meegeteld.
vrijdag 30-04-2010 19:05 Queen Don't Stop Me Now Ekstra Weekend
vrijdag 30-04-2010 10:06 Queen I Want To Break Free Arbeidsvitaminen
vrijdag 30-04-2010 06:37 Queen Somebody To Love GIEL
vrijdag 30-04-2010 00:57 Queen Tie Your Mother Down 3VOOR12RADIO
Dan wil ik zometeen Another One Bites The Dust horen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij nader inzien waren het er 4. Ik had per ongeluk The Queens Of The Stone Age meegeteld.
vrijdag 30-04-2010 19:05 Queen Don't Stop Me Now Ekstra Weekend
vrijdag 30-04-2010 10:06 Queen I Want To Break Free Arbeidsvitaminen
vrijdag 30-04-2010 06:37 Queen Somebody To Love GIEL
vrijdag 30-04-2010 00:57 Queen Tie Your Mother Down 3VOOR12RADIO
quote:
Gisteren terug gekomen. Het was geweldig! prachtig land, geweldige mensen en super weer (op die sneeuw storm naquote:. Terug uit de USA. Was het wat?
Ik weet helemaal niet meer welke dag het vandaag isquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Wel raar trouwens... ik heb nogal het idee dat zaterdag is. Weekend DNA met Gerard en Michiel dus.
Ocharme, 't is watquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
¡uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo lɐɐɯǝlǝɥ ɹǝ uǝq ʞı
Vrijdagquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet meer welke dag het vandaag is
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ocharme, 't is wat
* Etcetera zet Roel_Jewel overeind
Ik zou zelfs lopend nog eerder dan dat thuis zijn vanaf Schiphol...quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Gisteren terug gekomen. Het was geweldig! prachtig land, geweldige mensen en super weer (op die sneeuw storm na![]()
)
![]()
We zijn om 14.45 gistermiddag op schiphol geland en waren door de files pas na 19.30 thuis. Zijn langer van schiphol naar huis onderweg geweest dan van Londen naar Amsterdam, dat was iets meer dan drie kwartier![]()
![]()
Maar het was een absolute aanrader. Zou het zeker eens gaan bezoeken als ik jou was
Sneeuwstorm? wtfquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Gisteren terug gekomen. Het was geweldig! prachtig land, geweldige mensen en super weer (op die sneeuw storm na![]()
)
![]()
We zijn om 14.45 gistermiddag op schiphol geland en waren door de files pas na 19.30 thuis. Zijn langer van schiphol naar huis onderweg geweest dan van Londen naar Amsterdam, dat was iets meer dan drie kwartier![]()
![]()
Maar het was een absolute aanrader. Zou het zeker eens gaan bezoeken als ik jou was
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou zelfs lopend nog eerder dan dat thuis zijn vanaf Schiphol...
Echt belachelijk idd.quote:Wel hilarisch dat je langer in de auto zit dan met het vliegtuig onderweg bent...
Ja toen we van de Grand Canyon terug naar ons hotel gingen ("maar" 80 km verder opquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sneeuwstorm? wtf. Had verwacht dat het daar inmiddels ook wel lente zou zjin
. Lekker lange rit dus
. Missschien dat ik nog wel een keer ga. Hoor er toch wel goede geluiden over
. Maar prima vermaakt dus
Damn, heftig manquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]! ja dat gaat niet lukken van A`dam naar Limburg
[..]
Echt belachelijk idd.![]()
[..]
Ja toen we van de Grand Canyon terug naar ons hotel gingen ("maar" 80 km verder op) werden we overvallen door een sneew storm. Hebben bijna 2,5uur gedaan over 80 km. Je zag echt compleet niets
![]()
Dat soort lieden moet gewoon geruimd worden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
De debielen die nabij Amsterdam Centraal twee treinen tot stilstand brachten en lopend hun eindbestemming bereikten...![]()
![]()
Het was beter geweest als ze die treinen gewoon door hadden laten rijden. Het verkeer loopt niet in de soep en het ruimt gelijk lekker op!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
De debielen die nabij Amsterdam Centraal twee treinen tot stilstand brachten en lopend hun eindbestemming bereikten...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:22 schreef TheZapster het volgende:
Het is toch niet zo heel gek dat je sneller in Londen bent dan in Zuid-Limburg vanuit Amsterdam
Op vakantie.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:31 schreef Captain_Slow het volgende:
Waar is trouwens de SMS/Twitterbalk?
Het mooiste vind ik weer die geruchten over Feyenoord-hooligans die gaan rellen in Amsterdam en Eindhovenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
![]()
En dan op Amsterdam Centraal dit draaien:quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was beter geweest als ze die treinen gewoon door hadden laten rijden. Het verkeer loopt niet in de soep en het ruimt gelijk lekker op!
Er is niets te beleven in Rotterdam, vandaar...quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik weer die geruchten over Feyenoord-hooligans die gaan rellen in Amsterdam en Eindhoven
Meen je niet? Jammer.. Combi Veenstra - Ekdom is echt briljantquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Na vanavond schijnt Michiel trouwens een tijdje afwezig te zijn. De komende weken dus Domien Verschuuren Verschuuren in de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |