abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:13:10 #176
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_80879986
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Bij nader inzien waren het er 4. Ik had per ongeluk The Queens Of The Stone Age meegeteld.

vrijdag 30-04-2010 19:05 Queen Don't Stop Me Now Ekstra Weekend
vrijdag 30-04-2010 10:06 Queen I Want To Break Free Arbeidsvitaminen
vrijdag 30-04-2010 06:37 Queen Somebody To Love GIEL
vrijdag 30-04-2010 00:57 Queen Tie Your Mother Down 3VOOR12RADIO
Mooi lijstje . somebody to love is briljant
pi_80879987
Weekeind!
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:13:10 #178
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_80879988
Ik eis een PSB alarm
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:14:07 #179
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80880018
¡uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo lɐɐɯǝlǝɥ ɹǝ uǝq ʞı
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:14:25 #180
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_80880027
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Bij nader inzien waren het er 4. Ik had per ongeluk The Queens Of The Stone Age meegeteld.

vrijdag 30-04-2010 19:05 Queen Don't Stop Me Now Ekstra Weekend
vrijdag 30-04-2010 10:06 Queen I Want To Break Free Arbeidsvitaminen
vrijdag 30-04-2010 06:37 Queen Somebody To Love GIEL
vrijdag 30-04-2010 00:57 Queen Tie Your Mother Down 3VOOR12RADIO
Dan wil ik zometeen Another One Bites The Dust horen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:14:58 #181
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_80880047
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:06 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Timo
quote:
. Terug uit de USA. Was het wat?
Gisteren terug gekomen. Het was geweldig! prachtig land, geweldige mensen en super weer (op die sneeuw storm na )
We zijn om 14.45 gistermiddag op schiphol geland en waren door de files pas na 19.30 thuis. Zijn langer van schiphol naar huis onderweg geweest dan van Londen naar Amsterdam, dat was iets meer dan drie kwartier
Maar het was een absolute aanrader. Zou het zeker eens gaan bezoeken als ik jou was
pi_80880054
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Wel raar trouwens... ik heb nogal het idee dat zaterdag is. Weekend DNA met Gerard en Michiel dus.
Ik weet helemaal niet meer welke dag het vandaag is
  Redactie Frontpage vrijdag 30 april 2010 @ 19:15:05 #183
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80880055
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
¡uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo lɐɐɯǝlǝɥ ɹǝ uǝq ʞı
Ocharme, 't is wat

* Etcetera zet Roel_Jewel overeind
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage vrijdag 30 april 2010 @ 19:15:19 #184
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80880063
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef Captain_Slow het volgende:

[..]

Ik weet helemaal niet meer welke dag het vandaag is
Vrijdag
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:15:30 #185
123170 alors
zlata1234
pi_80880069
wat een kutplaat is dit toch
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:15:53 #186
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80880078
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ocharme, 't is wat

* Etcetera zet Roel_Jewel overeind
. Dank
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:16:34 #187
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_80880098
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Timo20 het volgende:

[..]


[..]

Gisteren terug gekomen. Het was geweldig! prachtig land, geweldige mensen en super weer (op die sneeuw storm na )
We zijn om 14.45 gistermiddag op schiphol geland en waren door de files pas na 19.30 thuis. Zijn langer van schiphol naar huis onderweg geweest dan van Londen naar Amsterdam, dat was iets meer dan drie kwartier
Maar het was een absolute aanrader. Zou het zeker eens gaan bezoeken als ik jou was
Ik zou zelfs lopend nog eerder dan dat thuis zijn vanaf Schiphol...

Wel hilarisch dat je langer in de auto zit dan met het vliegtuig onderweg bent...
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:17:11 #188
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_80880114
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Timo20 het volgende:

[..]


[..]

Gisteren terug gekomen. Het was geweldig! prachtig land, geweldige mensen en super weer (op die sneeuw storm na )
We zijn om 14.45 gistermiddag op schiphol geland en waren door de files pas na 19.30 thuis. Zijn langer van schiphol naar huis onderweg geweest dan van Londen naar Amsterdam, dat was iets meer dan drie kwartier
Maar het was een absolute aanrader. Zou het zeker eens gaan bezoeken als ik jou was
Sneeuwstorm? wtf . Had verwacht dat het daar inmiddels ook wel lente zou zjin . Lekker lange rit dus . Missschien dat ik nog wel een keer ga. Hoor er toch wel goede geluiden over . Maar prima vermaakt dus
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:17:46 #189
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_80880136
Ah, dat mallotige ronddraaiende GIEL-logo staat aan in de studio.
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:18:06 #190
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_80880144
Middagdutje Veenstra. Wel een #fail Veenstra.
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:18:16 #191
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_80880150
Wat is kariger
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 30 april 2010 @ 19:19:24 #192
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80880179
Ik voel 1 druppel op m'n neus.
Ik denk 'Hey! Een druppel op m'n neus!'

It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:20:14 #193
123170 alors
zlata1234
pi_80880204
3 liter longkanker
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:20:16 #194
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_80880205
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:16 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Ik zou zelfs lopend nog eerder dan dat thuis zijn vanaf Schiphol...


! ja dat gaat niet lukken van A`dam naar Limburg
quote:
Wel hilarisch dat je langer in de auto zit dan met het vliegtuig onderweg bent...
Echt belachelijk idd.
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Sneeuwstorm? wtf . Had verwacht dat het daar inmiddels ook wel lente zou zjin . Lekker lange rit dus . Missschien dat ik nog wel een keer ga. Hoor er toch wel goede geluiden over . Maar prima vermaakt dus
Ja toen we van de Grand Canyon terug naar ons hotel gingen ("maar" 80 km verder op ) werden we overvallen door een sneew storm. Hebben bijna 2,5uur gedaan over 80 km. Je zag echt compleet niets
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:20:39 #195
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_80880223
tis weekend, tis weekend op 3fm
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:21:53 #196
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_80880262
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef Timo20 het volgende:

[..]

! ja dat gaat niet lukken van A`dam naar Limburg
[..]

Echt belachelijk idd.
[..]

Ja toen we van de Grand Canyon terug naar ons hotel gingen ("maar" 80 km verder op ) werden we overvallen door een sneew storm. Hebben bijna 2,5uur gedaan over 80 km. Je zag echt compleet niets
Damn, heftig man
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:22:26 #197
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_80880277
Het is toch niet zo heel gek dat je sneller in Londen bent dan in Zuid-Limburg vanuit Amsterdam
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:24:07 #198
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_80880320
De debielen die nabij Amsterdam Centraal twee treinen tot stilstand brachten en lopend hun eindbestemming bereikten...
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:25:25 #199
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80880348
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
De debielen die nabij Amsterdam Centraal twee treinen tot stilstand brachten en lopend hun eindbestemming bereikten...
Dat soort lieden moet gewoon geruimd worden.
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:27:25 #200
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_80880401
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
De debielen die nabij Amsterdam Centraal twee treinen tot stilstand brachten en lopend hun eindbestemming bereikten...
Het was beter geweest als ze die treinen gewoon door hadden laten rijden. Het verkeer loopt niet in de soep en het ruimt gelijk lekker op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')