Mogen ze ook het sperma van elkaars mannen proeven?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
Haha!Die vrouwen proeven voor de camera het sperma van hun kerels om te beoordelen of de smaak beter is.
![]()
Iemand vond het naar vis smaken.
Sorry dat ik me nooit in voetbal heb verdiept. Ik ga meteen de encyclopedie erbij pakken.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat is gewoon triestOok al hou je niet van voetbal, dat moet iedereen toch gewoon weten. Ik haat het ook echt als vrouwen zo giechelig dom doen van 'hihi nee ik snap echt niets van dat buitenspel hoor'.
![]()
Ik las 'eten bij m'n ex'.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mogen ze ook het sperma van elkaars mannen proeven?
En proeven ze dan uit een bekertje ofzo?Dat vind ik zo'n ontzettend vies idee
![]()
![]()
![]()
Echtnog erger dan eten bij mn sex!
Goedzo.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry dat ik me nooit in voetbal heb verdiept. Ik ga meteen de encyclopedie erbij pakken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:22 schreef Fascination het volgende:
Wat vind jij dan knappe vrouwen, gers?
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:21 schreef Portalis het volgende:
BP moet je niet Koninginnenacht vieren bij de Koppiebar met die arren die altijd tegenover de supermarkt zitten?
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 29 april 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
IS!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Bp was toch van het vrouwlijke geslacht?:'(
Nee, het zat in een klein reageerbuisje, en alsof het een shotje was gingen ze proeven.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben ik raar als ik aan roosivit moest denkenquote:
ik bedoelde ipv eten bij mn exquote:
ik krijg al rillingen bij het ideequote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 29 april 2010 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, het zat in een klein reageerbuisje, en alsof het een shotje was gingen ze proeven.!
Echte helden praten over hun motoren.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:30 schreef Bragi het volgende:
BP praat over auto's en aan het sleutelen ervan.![]()
Jonge, die bestaan ook ja!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:30 schreef Bragi het volgende:
BP praat over auto's en aan het sleutelen ervan.![]()
Ik ga binnenkort de motor van m'n auto reviseren.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echte helden praten over hun motoren.
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde een 2 wieler die 0-200 in 6 seconden doet.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort de motor van m'n auto reviseren.
wie is het in godsnaamquote:Op donderdag 29 april 2010 21:33 schreef Fascination het volgende:
Wat heb ik toch een prachtige ava.
F1 auto doet 0-200-0 in 7 seconden.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde een 2 wieler die 0-200 in 6 seconden doet.
Dexter, oftewel: Michael C. Hall.quote:
Dat zal wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
F1 auto doet 0-200-0 in 7 seconden.
Jah, hoi, aangenaamquote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
Oeh, nu hoe vrouwen met PMS zijn. Eentje gaat er zelfs van janken.
dit is toch dexterquote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dexter, oftewel: Michael C. Hall.
vrouwen zijn toch het zwakke geslacht hequote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
Oeh, nu hoe vrouwen met PMS zijn. Eentje gaat er zelfs van janken.
Ik kan vanaf hier al zien dat dat een pretslet 1e klas is. En dan heb ik nog niet eens naar de reclame rechtsonder gekeken.quote:
Vertel.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:35 schreef WillFerrell het volgende:
Jezus wat zit er toch een communicatieve randdebiel in mijn mattiesgroep.
goed, dan ook iets met borst...quote:Op donderdag 29 april 2010 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan vanaf hier al zien dat dat een pretslet 1e klas is. En dan heb ik nog niet eens naar de reclame rechtsonder gekeken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
goed, dan ook iets met borst...
[ afbeelding ]
dat gaat ook niet zo gemakkelijk hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hoezo moeilijk en geforceerd.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat gaat ook niet zo gemakkelijk hoor
Best een mooie foto als je erover nadenkt.quote:
We hebben een groep van ongeveer 12 man waarmee we altijd bouncen, bier drinken, scheten laten, et cetera. Geen probleem. Evenementenplanning doen we altijd ruim van te voren per groepsmail, scheelt weer dronken afspraken in het café. Dus dat hebben we ook gedaan voor morgen en 5 mei. Voor morgen was er een tweedeling in de groep of we nu naar A'dam gingen of naar Enschede. Omdat er op den duur slechts twee personen overbleven die naar A'dam wilden (waaronder ik), was er dus al zes dagen geleden besloten om naar Enschede te gaan. Zes dagen geleden dus. Krijg ik nu net een email van de minst sociale persoon in de groep (echt, die leeft in zijn eigen wereld) met het volgende:quote:
waaromquote:
wat een autistquote:Op donderdag 29 april 2010 21:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
We hebben een groep van ongeveer 12 man waarmee we altijd bouncen, bier drinken, scheten laten, et cetera. Geen probleem. Evenementenplanning doen we altijd ruim van te voren per groepsmail, scheelt weer dronken afspraken in het café. Dus dat hebben we ook gedaan voor morgen en 5 mei. Voor morgen was er een tweedeling in de groep of we nu naar A'dam gingen of naar Enschede. Omdat er op den duur slechts twee personen overbleven die naar A'dam wilden (waaronder ik), was er dus al zes dagen geleden besloten om naar Enschede te gaan. Zes dagen geleden dus. Krijg ik nu net een email van de minst sociale persoon in de groep (echt, die leeft in zijn eigen wereld) met het volgende:Jullie gaan naar Enschede overdag? Ja ik moet werken, dus ik kan niet mee. MAAR morgen is er ook wat te doen in Rijssen, misschien is dat wat? 5 mei gaan we naar Enschede, is leuk Freshtival met allemaal DJ's.
Over 5 mei waren we het ook al eens om naar Zwolle te gaan. Maar dat terzijde. Morgen wilden we dus naar Enschede, maar hij besloot wel even (na eerdere instemming met Enschede) om de plannen om te gooien en naar modderfucking Rijssen te gaan.En nu net in een MSN-groepsgesprek over wat we vanavond gaan doen deelde hij even mee dat iedereen naar een café zou gaan waar niemand ooit heen gaat omdat het te kut voor woorden is, maar "er is een DJ dus dat is leuk". En morgen zouden we wel naar Almelo kunnen gaan, want dat kwam hem het beste uit.
Gvd, wat een kansloze kutmongool.
ja ook lekker aangedikt kleurtje, hahahaquote:Op donderdag 29 april 2010 21:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Best een mooie foto als je erover nadenkt.
je maakt hopelijk een slechte grapquote:Op donderdag 29 april 2010 21:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het wordt nog mooier. Hij laat iemand bellen om te kijken of niet om te paaien ben.
Nee, hij laat een vriendin van me bellen die er toevallig ook heen gaat. En die zegt "Ja, X gaat er zelfs heen, is heel leuk hoor!".quote:
Doegdoeg.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:54 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga me klaar maken voor vanavond. Doegdoeg.
Is die vriendin ook dat wijf die je heeft gedumpt toen bij Rinus, of is die helemaal uit beeld?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, hij laat een vriendin van me bellen die er toevallig ook heen gaat. En die zegt "Ja, X gaat er zelfs heen, is heel leuk hoor!".
Dat was toevallig dezelfde ja. Die heb ik ook al twee weken lang genegeerd, want ze stuurde me wel constant sms'jes.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is die vriendin ook dat wijf die je heeft gedumpt toen bij Rinus, of is die helemaal uit beeld?
ze wilt gewoon neukenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat was toevallig dezelfde ja. Die heb ik ook al twee weken lang genegeerd, want ze stuurde me wel constant sms'jes.
lastig kiezen welke kont het beste isquote:
sms dan terug dat ze dood kan vallenquote:
Als ze echt zo hardnekkig is en anders kan doen, dan laat ze dat maar merken. Tot die tijd kan ze mooi tegen een muur aan sms'n.quote:
Je moet haar neuken, en dan stoer weglopen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat was toevallig dezelfde ja. Die heb ik ook al twee weken lang genegeerd, want ze stuurde me wel constant sms'jes.
gezelligquote:Op donderdag 29 april 2010 22:01 schreef WillFerrell het volgende:
Ik bedenk me net dat ze morgen wel mee gaat naar Enschede.
Ga ik morgen dan op de Oude Markt doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet haar neuken, en dan stoer weglopen.
Niet vergeten eerst je kleren aan te doen, als je naakt op straat terecht komt, schijnt dat niet zo heel erg stoer te zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet haar neuken, en dan stoer weglopen.
Doe het.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga ik morgen dan op de Oude Markt doen.
En ik zal geen witte sportsokken aantrekken.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet vergeten eerst je kleren aan te doen, als je naakt op straat terecht komt, schijnt dat niet zo heel erg stoer te zijn
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga ik morgen dan op de Oude Markt doen.
Heel goedquote:Op donderdag 29 april 2010 22:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En ik zal geen witte sportsokken aantrekken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:11 schreef WillFerrell het volgende:
Die mongool gaat deze zomer ook mee naar Lloret. Daar gaan we met zes man heen in een driekamerappartement. Aangezien het de eerste is voor hem en nog een andere gast dat ze op vakantie gaan met maten, moeten zij dus de slaapbanken gebruiken. Maar hij denkt nog steeds dat hij kan bepalen dat hij in een slaapkamer gaat pitten.![]()
En vorige week is ie gewoon achter een willekeurige meid aangegaan op de fiets, die daarvoor nog hevig speeksel stond uit te wisselen in het café. Die heeft ie "naar huis gebracht" en toen heeft ie "zijn ding gedaan". Kwamen we die meid afgelopen week tegen en toen zei ze dat ze eigenlijk helemaal niet met hem had willen zoenen en dat hij een beetje door had gedrukt.!!!
Noees.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Over 5 mei waren we het ook al eens om naar Zwolle te gaan. Maar dat terzijde.
Als je een walvis ziet, heb je een van haar vriendinnen gespot.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou, succes met het spotten van mij dan.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je een walvis ziet, heb je een van haar vriendinnen gespot.
Wat, is WD naar de kapper geweest?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Of een meisje met vrij kort haar en dikke tieten.
Die heeft normale tieten.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, is WD naar de kapper geweest?
Het is een plork.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, is WD naar de kapper geweest?
BOHOHOOOOooo. PM mij eens tieten.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft normale tieten.Dit meisje heeft D/E.
Heb geen pics.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
BOHOHOOOOooo. PM mij eens tieten.
Verstuurd.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De PM-box staat open, jewaids.
Dat lijffie is wel lekker ja, alleen dat hoofd.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bohohooo, een meer dan grote glimlach op mijn mik.
Ja, dat is ook niet mijn ideale kop, maar boh. De rest.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat lijffie is wel lekker ja, alleen dat hoofd.
Je inlog delen met anderen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:36 schreef Mozy het volgende:
EEN BEETJE OP MIJN ACCOUNT MIJN PM'S DOORLEZEN HE.
quote:
Ze heeft geen foto's meer op hyves en PF is zwaar verouderd.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef WillFerrell het volgende:
Nou, dus Chai, PM me maar gewoon een Hyvespicca.
En ze staat ook echt nérgens meer bij iemand op?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft geen foto's meer op hyves en PF is zwaar verouderd.
Eerst nog wel, maar nu blijkbaar niet meer want kan het niet vinden.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En ze staat ook echt nérgens meer bij iemand op?
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst nog wel, maar nu blijkbaar niet meer want kan het niet vinden.
Nee. Maar ik zei iets half en zei daarna: "Nee, zeg ik niet" En dat is WD gedrag ofzo.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga je nu ook RV cockteasen en de azijnpisser uithangen?
Over twintig jaar zul je dat ook in de psychologie-opleidingen terug zien; typisch WD-gedrag en het WD-syndroom.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zei iets half en zei daarna: "Nee, zeg ik niet" En dat is WD gedrag ofzo.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Over twintig jaar zul je dat ook in de psychologie-opleidingen terug zien; typisch WD-gedrag en het WD-syndroom.
Het WD centrum in de hersenen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Over twintig jaar zul je dat ook in de psychologie-opleidingen terug zien; typisch WD-gedrag en het WD-syndroom.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oftewel een synoniem voor een hersentumor.
Wat is dat dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:50 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, ik kijk nu Herrie in de Huiskamer en daar zitten ook een stel neuroten bij, niet normaal.
Twee stellen maken een restaurant van hun woonkamer, moeten een driegangenmenu bedenken en een prijs daar op plakken. Degene die met de meeste omzet en de keuring van Herman den Blijker wint. Maar die neuroten werken helemaal volgens de klok en hadden alles uitgewerkt in Excel, maar die hebben totaal geen smaak in hun eten.quote:
Ik heb reetveter nooit gecockteased. Bek houden.quote:
Jaja.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef Fascination het volgende:
Wat lees ik WF, ga jij morgen naar Enschede?
Oh okay dan lees ik andere dingen.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb reetveter nooit gecockteased. Bek houden.
Tegen wie en wie zei dat dat mijn gedrag is?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zei iets half en zei daarna: "Nee, zeg ik niet" En dat is WD gedrag ofzo.
Mozy ligt al in bed, dus je kunt'm beter PM'n.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tegen wie en wie zei dat dat mijn gedrag is?
Hij heeft een vriendin, ik krijg de kans niet eens om hem te cockteasen, laat staan dat ik bij hem in de buurt kan komen.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh okay dan lees ik andere dingen.
Niet zo happen.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin, ik krijg de kans niet eens om hem te cockteasen, laat staan dat ik bij hem in de buurt kan komen.
Gast, laat me met rust, ik ben niet in the mood voor je kankergrapjes.quote:
Goed dus.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon struinen en bier drinken. Doh.
Ja, dat kan ik door de internet zien.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, laat me met rust, ik ben niet in the mood voor je kankergrapjes.
Daarom zeg ik het nu.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik door de internet zien.
Ik denk Van Heekplein. Daar staan die dj's toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:11 schreef WillFerrell het volgende:
Maar Fas, weet je al ongeveer waar je heen gaat dan?
Oude Markt lijkt me. De Kater en anders Drie Gezusters is altijd leuk. Die DJ's zijn dit ja: Sunnery James & Ryan Marciano, Ricky Rivaro, Shermanology, R3hab, Vato Gonzalez, Bas Amro, Tom Harisson, Marc Vano, MC Tjen, MC Roga, Zawdi MC, VJ Tunnelvision.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk Van Heekplein. Daar staan die dj's toch?En de winkels schijnen ook open te zijn dus daar ook misschien even kijken. Als je er toch bent, he.
![]()
Jij dan?
Oh, ik dacht dat ik Van Heekplein las. Dit is ook wel best.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oude Markt lijkt me. De Kater en anders Drie Gezusters is altijd leuk. Die DJ's zijn dit ja: Sunnery James & Ryan Marciano, Ricky Rivaro, Shermanology, R3hab, Vato Gonzalez, Bas Amro, Tom Harisson, Marc Vano, MC Tjen, MC Roga, Zawdi MC, VJ Tunnelvision.
Vorig jaar vond ik het nou ook niet erg opgeruimd.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het wordt trouwens wel een kenkerzooi daar zeg, nu die schoonmakers er zo al mee ophouden.
Die DJ's staan ook op het Van Heekplein. Maar daar is ook een bult andere zooi te vinden.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik Van Heekplein las. Dit is ook wel best.Eerst nog werken. Damn, ik had nooit ja moeten zeggen toen die anorect me vroeg haar uren over te nemen.
Zal best, maar als ze nu al geen moer meer gaan uitvoeren.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik het nou ook niet erg opgeruimd.
Ohh, typ eens wat duidelijker dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die DJ's staan ook op het Van Heekplein. Maar daar is ook een bult andere zooi te vinden.
Ja, nu ligt het weer aan mij hé.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, typ eens wat duidelijker dan.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef Fascination het volgende: Damn, ik had nooit ja moeten zeggen toen die anorect me vroeg haar uren over te nemen.
Hihi.quote:
quote:
Die chicka?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik Van Heekplein las. Dit is ook wel best.Eerst nog werken. Damn, ik had nooit ja moeten zeggen toen die anorect me vroeg haar uren over te nemen.
pics ?quote:
Haha, gers en Fas hebben geen vrienden omdat ze contactgestoord zijn en gaan daarom maar werken op Koninginnedag.quote:
Ik hoef gelukkig maar tot 13. Nee, c1000 jwz.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:37 schreef gers het volgende:
[..]
werken we tegelijk samen fas
![]()
fas ben jij nog steeds bliepmiep bij SdB ?
Uhu. Ze moest naar het ziekenhuis of zo.quote:
Nee, ik woon in O'zaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:43 schreef WillFerrell het volgende:
Woon jij eigenlijk ook in Enske Fas?
Daar werkt m'n vriendquote:Op donderdag 29 april 2010 23:50 schreef Fascination het volgende:
Uhu. Ze moest naar het ziekenhuis of zo.En dat lag ergens bij Zutphen of zo.
ik moet pikken van 7 tot 4quote:Op donderdag 29 april 2010 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, gers en Fas hebben geen vrienden omdat ze contactgestoord zijn en gaan daarom maar werken op Koninginnedag.
[/NG]
[..]
Ik hoef gelukkig maar tot 13. Nee, c1000 jwz.
[..]
[..]
Nee, ik woon in O'zaal.
Heb je al twee seizoenskaarten voor Oss er uit gewerkt.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:53 schreef gers het volgende:
[..]
ik moet pikken van 7 tot 4ach gelukkig is het wel voor 22,72 de uur
ben jij gekquote:Op donderdag 29 april 2010 23:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb je al twee seizoenskaarten voor Oss er uit gewerkt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:54 schreef gers het volgende:
[..]
ben jij gek![]()
voor dat geld koop je een speler
Speciaal ziekenhuis? Moet haast wel, anders zou ze wel in Enschede geholpen kunnen worden neem ik aan.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou geen idee, wat heeft ze?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Speciaal ziekenhuis? Moet haast wel, anders zou ze wel in Enschede geholpen kunnen worden neem ik aan.
Ik was bij haar aan de kassa en ik had zo'n vlatoetje. Zij: ohh, dat is zoo lekker, he.quote:
Was da da?quote:
FAS ze wou je versieren dan moet je dat niet afkappenquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was bij haar aan de kassa en ik had zo'n vlatoetje. Zij: ohh, dat is zoo lekker, he.
Ik dacht: uhu, tuurlijk, meid.![]()
[..]
Was da da?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was bij haar aan de kassa en ik had zo'n vlatoetje. Zij: ohh, dat is zoo lekker, he.
Ik dacht: uhu, tuurlijk, meid.![]()
1 vraagquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:06 schreef henrydg het volgende:
Ik ben nu bezig met Piranias record verbeteren, ik moet de 2000 posts halen vandaag, dus ik kom gezellig meekletsen
Geen idee, omdat het kan denk ik.quote:
waarom ga je niet zuipen op koniginnedag ?quote:
Anorexia, maar ze is ook heel vaak ziek. Waarschijnlijk ook daardoor. Ik weet niet precies waar ze nu voor behandeld wordt.quote:
Omdat bier is vies.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:08 schreef gers het volgende:
[..]
waarom ga je niet zuipen op koniginnedag ?
Kan je nu weer lekker slapen en lachen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WHAHAHA DAT LAS IK NOG.
Trusten schatteboutjes.
Doei malle babbe, ik kruip straks tegen je aan met koude voeten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:10 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik ga slapen. Trusten dikzakjes.
trustje bliepmeisjequote:Op vrijdag 30 april 2010 00:10 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik ga slapen. Trusten dikzakjes.
quote:
MENINGEN ZIJN TOEGESTAAN in dit vrije land.quote:
DE MENINGEN WORDEN BEPAALD DOOR DE HOGE HEEREN IN DE TORENTJESquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
MENINGEN ZIJN TOEGESTAAN in dit vrije land.
Maar, bier is nog steeds vies.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:14 schreef gers het volgende:
[..]
DE MENINGEN WORDEN BEPAALD DOOR DE HOGE HEEREN IN DE TORENTJES
MENSEN WORDT WAKKER DIT LAND GAAT NAAR DE KLOTEN
maarre wie bende gij eigenlijk want ik heb ge nog nooit gezien in klbquote:
Echt niet?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:15 schreef gers het volgende:
[..]
maarre wie bende gij eigenlijk want ik heb ge nog nooit gezien in klb
jij had toch ook 1600 posts op 1 dagquote:
Dat ben ik nu aan het verbrekenquote:
voor jouw welquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Is het morgen trouwens gratis reizen met studenten chip ding?
Ik zie er niks over op internet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ben bang van niet. Amsterdam?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
En hoezo voor jou niet?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
En nu duik ik onder de wol. Toedels.
quote:30 april Koninginnedag: vrij reizen op 29 april vanaf 12.00
5 mei Bevrijdingsdag: vrij reizen op 4 mei vanaf 12.00
13 mei Hemelvaartsdag: vrij reizen op 12 mei vanaf 12.00
Na Hemelvaartsdag is het voorlopig uit met de pret: tweede pinksterdag valt op een maandag en Kerstmis in het weekend.
Overigens mogen weekendkaarthouders ook vrij reizen op de feestdag zelf. Dit geldt voor Nieuwjaarsdag, Goede Vrijdag, Tweede Paasdag, Koninginnedag, Bevrijdingsdag, Hemelvaartsdag, Tweede Pinksterdag, en Kerstmis. Weekabonnementhouders krijgen korting op feestdagen.
THAN ME.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
OOOHO GRAVITY, STAY THE HELL AWAY FROM ME.
AND GRAVITY HAS TAKEN BETTER MEN THEN ME, AND HOW CAN THAT BE?
JUST KEEP ME WHERE THE LIGHT IS.
ALLES! INNOVEREN MOETEN WE!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:31 schreef henrydg het volgende:
Ik houd niet van de OV chipkaart, wat was er nou precies mis met de gele kaartjes?
Nou, laten ze het dan in 1 keer goed invoeren.quote:
Wat mot gij nog wakker?quote:Op vrijdag 30 april 2010 05:01 schreef PeZu het volgende:
what up, wigger?
Dat is het wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 05:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat mot gij nog wakker?![]()
Wat een toffe avond, en dan is het nog niet eens koninginnedag
quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:15 schreef Chai het volgende:
Vinden jullie dat ik ondersekst ben? (tegenovergestelde van oversekst)
Hoe dat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:15 schreef Chai het volgende:
Ja, wij hebben nog nooit sex gehadquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:15 schreef Chai het volgende:
Join the clubquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:30 schreef ynuhh het volgende:
Ik zie er uit als een lijk na gisteravond. Maar het was wel super tof!
Geen tijd voor. Ik had eigenlijk al op de fiets moeten zitten richting het station. Maar ik lig nog in bed.quote:
Omdat ik Oranjefan ben. Zowel Nederlands Oranje als Ivoriaans Oranje.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom vraag jij niet of een tag kan krijgen: Ivoorkustfan ?
Aha.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik Oranjefan ben. Zowel Nederlands Oranje als Ivoriaans Oranje.
AP help je me even met het record verbreken? Ik wil meer dan 1950 posts hebben vandaag.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Jongens en meisjes, dames en heren!
Ik wens jullie allemaal veel plezier vandaag!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Neen, ik ga zo mijn sociale leven kleding aantrekken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:08 schreef henrydg het volgende:
[..]
AP help je me even met het record verbreken? Ik wil meer dan 1950 posts hebben vandaag.
HEB JE DIE?!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Neen, ik ga zo mijn sociale leven kleding aantrekken.
Ja gvd, met 40 min. moet ik al halflam in de trein zitten en ik heb nog niets gehoord van iemand, fuckton.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja gvd, met 40 min. moet ik al halflam in de trein zitten en ik heb nog niets gehoord van iemand, fuckton.
Nee. Zoals altijd doe ik wel wat last minute planning.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Boh, heb je al besloten wat je met dat een hoertje gaat doen?
Aha. Ik hoop dat je met iets goeds op de proppen komt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee. Zoals altijd doe ik wel wat last minute planning.
Zal wel op niets uit lopen omdat ik zo een ladiesman ben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aha. Ik hoop dat je met iets goeds op de proppen komt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Meneer de Graaf, ga ergens anders posthoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |