Mogen ze ook het sperma van elkaars mannen proeven?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
Haha!Die vrouwen proeven voor de camera het sperma van hun kerels om te beoordelen of de smaak beter is.
![]()
Iemand vond het naar vis smaken.
Sorry dat ik me nooit in voetbal heb verdiept. Ik ga meteen de encyclopedie erbij pakken.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat is gewoon triestOok al hou je niet van voetbal, dat moet iedereen toch gewoon weten. Ik haat het ook echt als vrouwen zo giechelig dom doen van 'hihi nee ik snap echt niets van dat buitenspel hoor'.
![]()
Ik las 'eten bij m'n ex'.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mogen ze ook het sperma van elkaars mannen proeven?
En proeven ze dan uit een bekertje ofzo?Dat vind ik zo'n ontzettend vies idee
![]()
![]()
![]()
Echtnog erger dan eten bij mn sex!
Goedzo.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry dat ik me nooit in voetbal heb verdiept. Ik ga meteen de encyclopedie erbij pakken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:22 schreef Fascination het volgende:
Wat vind jij dan knappe vrouwen, gers?
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:21 schreef Portalis het volgende:
BP moet je niet Koninginnenacht vieren bij de Koppiebar met die arren die altijd tegenover de supermarkt zitten?
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 29 april 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
IS!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Bp was toch van het vrouwlijke geslacht?:'(
Nee, het zat in een klein reageerbuisje, en alsof het een shotje was gingen ze proeven.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben ik raar als ik aan roosivit moest denkenquote:
ik bedoelde ipv eten bij mn exquote:
ik krijg al rillingen bij het ideequote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 29 april 2010 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, het zat in een klein reageerbuisje, en alsof het een shotje was gingen ze proeven.!
Echte helden praten over hun motoren.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:30 schreef Bragi het volgende:
BP praat over auto's en aan het sleutelen ervan.![]()
Jonge, die bestaan ook ja!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:30 schreef Bragi het volgende:
BP praat over auto's en aan het sleutelen ervan.![]()
Ik ga binnenkort de motor van m'n auto reviseren.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echte helden praten over hun motoren.
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde een 2 wieler die 0-200 in 6 seconden doet.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort de motor van m'n auto reviseren.
wie is het in godsnaamquote:Op donderdag 29 april 2010 21:33 schreef Fascination het volgende:
Wat heb ik toch een prachtige ava.
F1 auto doet 0-200-0 in 7 seconden.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde een 2 wieler die 0-200 in 6 seconden doet.
Dexter, oftewel: Michael C. Hall.quote:
Dat zal wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
F1 auto doet 0-200-0 in 7 seconden.
Jah, hoi, aangenaamquote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
Oeh, nu hoe vrouwen met PMS zijn. Eentje gaat er zelfs van janken.
dit is toch dexterquote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dexter, oftewel: Michael C. Hall.
vrouwen zijn toch het zwakke geslacht hequote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
Oeh, nu hoe vrouwen met PMS zijn. Eentje gaat er zelfs van janken.
Ik kan vanaf hier al zien dat dat een pretslet 1e klas is. En dan heb ik nog niet eens naar de reclame rechtsonder gekeken.quote:
Vertel.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:35 schreef WillFerrell het volgende:
Jezus wat zit er toch een communicatieve randdebiel in mijn mattiesgroep.
goed, dan ook iets met borst...quote:Op donderdag 29 april 2010 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan vanaf hier al zien dat dat een pretslet 1e klas is. En dan heb ik nog niet eens naar de reclame rechtsonder gekeken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
goed, dan ook iets met borst...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |