sms dan terug dat ze dood kan vallenquote:
Als ze echt zo hardnekkig is en anders kan doen, dan laat ze dat maar merken. Tot die tijd kan ze mooi tegen een muur aan sms'n.quote:
Je moet haar neuken, en dan stoer weglopen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat was toevallig dezelfde ja. Die heb ik ook al twee weken lang genegeerd, want ze stuurde me wel constant sms'jes.
gezelligquote:Op donderdag 29 april 2010 22:01 schreef WillFerrell het volgende:
Ik bedenk me net dat ze morgen wel mee gaat naar Enschede.
Ga ik morgen dan op de Oude Markt doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet haar neuken, en dan stoer weglopen.
Niet vergeten eerst je kleren aan te doen, als je naakt op straat terecht komt, schijnt dat niet zo heel erg stoer te zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet haar neuken, en dan stoer weglopen.
Doe het.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga ik morgen dan op de Oude Markt doen.
En ik zal geen witte sportsokken aantrekken.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet vergeten eerst je kleren aan te doen, als je naakt op straat terecht komt, schijnt dat niet zo heel erg stoer te zijn
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga ik morgen dan op de Oude Markt doen.
Heel goedquote:Op donderdag 29 april 2010 22:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En ik zal geen witte sportsokken aantrekken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:11 schreef WillFerrell het volgende:
Die mongool gaat deze zomer ook mee naar Lloret. Daar gaan we met zes man heen in een driekamerappartement. Aangezien het de eerste is voor hem en nog een andere gast dat ze op vakantie gaan met maten, moeten zij dus de slaapbanken gebruiken. Maar hij denkt nog steeds dat hij kan bepalen dat hij in een slaapkamer gaat pitten.![]()
En vorige week is ie gewoon achter een willekeurige meid aangegaan op de fiets, die daarvoor nog hevig speeksel stond uit te wisselen in het café. Die heeft ie "naar huis gebracht" en toen heeft ie "zijn ding gedaan". Kwamen we die meid afgelopen week tegen en toen zei ze dat ze eigenlijk helemaal niet met hem had willen zoenen en dat hij een beetje door had gedrukt.!!!
Noees.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Over 5 mei waren we het ook al eens om naar Zwolle te gaan. Maar dat terzijde.
Als je een walvis ziet, heb je een van haar vriendinnen gespot.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou, succes met het spotten van mij dan.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je een walvis ziet, heb je een van haar vriendinnen gespot.
Wat, is WD naar de kapper geweest?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Of een meisje met vrij kort haar en dikke tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |