Ik was bij haar aan de kassa en ik had zo'n vlatoetje. Zij: ohh, dat is zoo lekker, he.quote:
Was da da?quote:
FAS ze wou je versieren dan moet je dat niet afkappenquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was bij haar aan de kassa en ik had zo'n vlatoetje. Zij: ohh, dat is zoo lekker, he.
Ik dacht: uhu, tuurlijk, meid.![]()
[..]
Was da da?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was bij haar aan de kassa en ik had zo'n vlatoetje. Zij: ohh, dat is zoo lekker, he.
Ik dacht: uhu, tuurlijk, meid.![]()
1 vraagquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:06 schreef henrydg het volgende:
Ik ben nu bezig met Piranias record verbeteren, ik moet de 2000 posts halen vandaag, dus ik kom gezellig meekletsen
Geen idee, omdat het kan denk ik.quote:
waarom ga je niet zuipen op koniginnedag ?quote:
Anorexia, maar ze is ook heel vaak ziek. Waarschijnlijk ook daardoor. Ik weet niet precies waar ze nu voor behandeld wordt.quote:
Omdat bier is vies.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:08 schreef gers het volgende:
[..]
waarom ga je niet zuipen op koniginnedag ?
Kan je nu weer lekker slapen en lachen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WHAHAHA DAT LAS IK NOG.
Trusten schatteboutjes.
Doei malle babbe, ik kruip straks tegen je aan met koude voeten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:10 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik ga slapen. Trusten dikzakjes.
trustje bliepmeisjequote:Op vrijdag 30 april 2010 00:10 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik ga slapen. Trusten dikzakjes.
quote:
MENINGEN ZIJN TOEGESTAAN in dit vrije land.quote:
DE MENINGEN WORDEN BEPAALD DOOR DE HOGE HEEREN IN DE TORENTJESquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
MENINGEN ZIJN TOEGESTAAN in dit vrije land.
Maar, bier is nog steeds vies.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:14 schreef gers het volgende:
[..]
DE MENINGEN WORDEN BEPAALD DOOR DE HOGE HEEREN IN DE TORENTJES
MENSEN WORDT WAKKER DIT LAND GAAT NAAR DE KLOTEN
maarre wie bende gij eigenlijk want ik heb ge nog nooit gezien in klbquote:
Echt niet?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:15 schreef gers het volgende:
[..]
maarre wie bende gij eigenlijk want ik heb ge nog nooit gezien in klb
jij had toch ook 1600 posts op 1 dagquote:
Dat ben ik nu aan het verbrekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |