Ohh, typ eens wat duidelijker dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die DJ's staan ook op het Van Heekplein. Maar daar is ook een bult andere zooi te vinden.
Ja, nu ligt het weer aan mij hé.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, typ eens wat duidelijker dan.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef Fascination het volgende: Damn, ik had nooit ja moeten zeggen toen die anorect me vroeg haar uren over te nemen.
Hihi.quote:
quote:
Die chicka?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik Van Heekplein las. Dit is ook wel best.Eerst nog werken. Damn, ik had nooit ja moeten zeggen toen die anorect me vroeg haar uren over te nemen.
pics ?quote:
Haha, gers en Fas hebben geen vrienden omdat ze contactgestoord zijn en gaan daarom maar werken op Koninginnedag.quote:
Ik hoef gelukkig maar tot 13. Nee, c1000 jwz.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:37 schreef gers het volgende:
[..]
werken we tegelijk samen fas
![]()
fas ben jij nog steeds bliepmiep bij SdB ?
Uhu. Ze moest naar het ziekenhuis of zo.quote:
Nee, ik woon in O'zaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:43 schreef WillFerrell het volgende:
Woon jij eigenlijk ook in Enske Fas?
Daar werkt m'n vriendquote:Op donderdag 29 april 2010 23:50 schreef Fascination het volgende:
Uhu. Ze moest naar het ziekenhuis of zo.En dat lag ergens bij Zutphen of zo.
ik moet pikken van 7 tot 4quote:Op donderdag 29 april 2010 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, gers en Fas hebben geen vrienden omdat ze contactgestoord zijn en gaan daarom maar werken op Koninginnedag.
[/NG]
[..]
Ik hoef gelukkig maar tot 13. Nee, c1000 jwz.
[..]
[..]
Nee, ik woon in O'zaal.
Heb je al twee seizoenskaarten voor Oss er uit gewerkt.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:53 schreef gers het volgende:
[..]
ik moet pikken van 7 tot 4ach gelukkig is het wel voor 22,72 de uur
ben jij gekquote:Op donderdag 29 april 2010 23:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb je al twee seizoenskaarten voor Oss er uit gewerkt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:54 schreef gers het volgende:
[..]
ben jij gek![]()
voor dat geld koop je een speler
Speciaal ziekenhuis? Moet haast wel, anders zou ze wel in Enschede geholpen kunnen worden neem ik aan.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou geen idee, wat heeft ze?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Speciaal ziekenhuis? Moet haast wel, anders zou ze wel in Enschede geholpen kunnen worden neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |