Eerst nog wel, maar nu blijkbaar niet meer want kan het niet vinden.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En ze staat ook echt nérgens meer bij iemand op?
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst nog wel, maar nu blijkbaar niet meer want kan het niet vinden.
Nee. Maar ik zei iets half en zei daarna: "Nee, zeg ik niet" En dat is WD gedrag ofzo.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga je nu ook RV cockteasen en de azijnpisser uithangen?
Over twintig jaar zul je dat ook in de psychologie-opleidingen terug zien; typisch WD-gedrag en het WD-syndroom.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zei iets half en zei daarna: "Nee, zeg ik niet" En dat is WD gedrag ofzo.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Over twintig jaar zul je dat ook in de psychologie-opleidingen terug zien; typisch WD-gedrag en het WD-syndroom.
Het WD centrum in de hersenen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Over twintig jaar zul je dat ook in de psychologie-opleidingen terug zien; typisch WD-gedrag en het WD-syndroom.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oftewel een synoniem voor een hersentumor.
Wat is dat dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:50 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, ik kijk nu Herrie in de Huiskamer en daar zitten ook een stel neuroten bij, niet normaal.
Twee stellen maken een restaurant van hun woonkamer, moeten een driegangenmenu bedenken en een prijs daar op plakken. Degene die met de meeste omzet en de keuring van Herman den Blijker wint. Maar die neuroten werken helemaal volgens de klok en hadden alles uitgewerkt in Excel, maar die hebben totaal geen smaak in hun eten.quote:
Ik heb reetveter nooit gecockteased. Bek houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |