AP help je me even met het record verbreken? Ik wil meer dan 1950 posts hebben vandaag.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Jongens en meisjes, dames en heren!
Ik wens jullie allemaal veel plezier vandaag!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Neen, ik ga zo mijn sociale leven kleding aantrekken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:08 schreef henrydg het volgende:
[..]
AP help je me even met het record verbreken? Ik wil meer dan 1950 posts hebben vandaag.
HEB JE DIE?!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Neen, ik ga zo mijn sociale leven kleding aantrekken.
Ja gvd, met 40 min. moet ik al halflam in de trein zitten en ik heb nog niets gehoord van iemand, fuckton.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja gvd, met 40 min. moet ik al halflam in de trein zitten en ik heb nog niets gehoord van iemand, fuckton.
Nee. Zoals altijd doe ik wel wat last minute planning.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Boh, heb je al besloten wat je met dat een hoertje gaat doen?
Aha. Ik hoop dat je met iets goeds op de proppen komt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee. Zoals altijd doe ik wel wat last minute planning.
Zal wel op niets uit lopen omdat ik zo een ladiesman ben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aha. Ik hoop dat je met iets goeds op de proppen komt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Meneer de Graaf, ga ergens anders posthoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |