1. je kijkt niet naar vorenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:05 schreef Geerd het volgende:
Waarom mag je je spiegels niet gebruiken dan eigenlijk?
![]()
![]()
![]()
Omdat je dan niet op de baan letquote:Op donderdag 29 april 2010 10:05 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
O daar ging het foutquote:Omdat je dan niet op de baan let
Hallo Ikquote:Op donderdag 29 april 2010 11:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
O daar ging het fout![]()
Goedemorgen
Royal sadness.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Dooie motorrijder weet van geen ophouden
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef Bunnybeater het volgende:
Motor opgehaald (niks mee gedaan) alleen verkeerd gerekend op mijn tankinhoud
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Royal sadness.
Dat ziet best wel eng!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Hey -XX- , Hebbie al op je moto gereden?quote:
Uhmz ken er nog wel eentjequote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef stinkie het volgende:
oh de krren dat ik met een leeg gereden Alp langs de weg stond
Hebben jullie geen 'reserve'?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef stinkie het volgende:
oh de krren dat ik met een leeg gereden Alp langs de weg stond
Ik ga het morgen proberen!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey -XX- , Hebbie al op je moto gereden?
Je streetfighter blijft erg vet!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef Bunnybeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Royal sadness.
blijft dikquote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef Bunnybeater het volgende:
iets meer dan 20 nachtjes tochquote:Op donderdag 29 april 2010 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Cageon en WB al weer op CPZ geredennog 20 nachtjes
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Eindelijk weer eens picsquote:FAIL1/2/3
Weten en doen zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:57 schreef koffiekoekje het volgende:
@WB
Je kan ook de spiegels wegdraaien. [/CRT]best wel schande dat je niet weet dat je de spiegels niet moet/mag gebruiken @ circuit
![]()
1. baankennis.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:17 schreef cageon2 het volgende:
1. je kijkt niet naar voren
2. je houd je lijn waarschijnlijk niet
3. je gaat je lijn aanpassen omdat er iemand aan komt, die dat niet verwacht.
4. je mist je rempunt omdat je naar achteren zit te kijken
5. etc...
als je volle bak aan het knallen bent heb je dr niet eens tijd voor
Pure concentratie.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:05 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
waarbij 70% van de onervaren circuitrijder de bocht niet meerk an halen zeker...quote:Op donderdag 29 april 2010 20:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weten en doen zijn twee verschillende dingen.![]()
Eerste paar circuitdaagjes die ik had letten ze nog op het inklappen van je spiegels.
Vind het wel fijn dat ze er bij de MAC helemaal niet naar kijken
(ja nu ineens die baan marshall)
[..]
1. baankennis.
2. baankennis.
3. iets later insturen en andere voorbij laten.
quote:4. baankennis.
5. baankennis.
[..]
Pure concentratie.![]()
WB goes the hard way, volgende keer spiegels eraf.
Daaahaaag mooi afdekdopjes boven de imbussen.![]()
Ik weet wel hoe de bocht verloopt, maar idd is het een groot risico bij derden.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:12 schreef cageon2 het volgende:
waarbij 70% van de onervaren circuitrijder de bocht niet meerk an halen zeker...![]()
Sparen gaatquote:Op donderdag 29 april 2010 20:21 schreef ikookhier het volgende:
He! Koffie Moto73 best positief over de Yamaha FZ8![]()
[..]
gezellig bij de haard
![]()
[..]
Eindelijk weer eens pics
Je hebt nog 3 maandenquote:
U bedoeltquote:Op donderdag 29 april 2010 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Piccie doet me denken aan een soortgelijk pechgeval in het verleden met de Kawasjaak 7.
(OPM met bloodbrother)
Dacht eerst dat dit die oude foto was.
En waar ging de reis naar toeik zie een andere bekende motor.
![]()
Hoe zijn de reacties?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
Vandaag weer 45 kilometer woon~werk~fysio~werk met de quad gereden.![]()
Schijfje wordt niet helemaal gebruikt.Even de adapter wat uitfrezen binnenkort.
Reserve is voor ER-5 rijdersquote:Op donderdag 29 april 2010 19:49 schreef o-o het volgende:
Hebben jullie geen 'reserve'?
Pffft vanavond best warm met pak aan op de motor, wel lekker 12 km tussen stilstaand blik door gejekkerd.
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:56 schreef -XX- het volgende:
Je streetfighter blijft erg vet!![]()
Witte motorfietsen! Miauwww!
Ik wil een witte Daytona.Hoewel ik eerder een blauwe of zwarte zal kopen!
Nog een paar jaartjes en hij is van mij!
Begrijp ik goed dat Wifebeater altijd de redder in nood was?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:40 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
U bedoelt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of dan toch een andere klassieker(klik)
[ link | afbeelding ]
Reis ging van motorzaak naar huis, BMW was hulpvoertuig die met benzine kwamKom verder wel veel sleutelpics tegen
Die constatering is correct, doch niet op fail5quote:Op donderdag 29 april 2010 23:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Begrijp ik goed dat Wifebeater altijd de redder in nood was?
*Vrouwonvriendelijk inkopertje achterwegen laat.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:49 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bedoelt die? Ligt die niet wat boven je budget![]()
Beste effect is bij oude omaatjes, blijven versteend stil staan met de mond open!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:42 schreef Bunnybeater het volgende:
Hoe zijn de reacties?
Laat je wel je helm op, want het is natuurlijk niets als zo'n kale 30'er eronder vandaan komt
Mooie badkamerspiegels
quote:
Broertje kan je even komen.. ik mis je.. en neem wat benzine mee.quote:Reis ging van motorzaak naar huis, BMW was hulpvoertuig die met benzine kwamKom verder wel veel sleutelpics tegen
goo'ol dayzquote:Op donderdag 29 april 2010 23:40 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
U bedoelt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of dan toch een andere klassieker(klik)
[ link | afbeelding ]
Reis ging van motorzaak naar huis, BMW was hulpvoertuig die met benzine kwamKom verder wel veel sleutelpics tegen
grannie- & milf-magnetquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beste effect is bij oude omaatjes, blijven versteend stil staan met de mond open!![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde doelgroep.
Voor de rest is er niemand die niet kijkt.![]()
Gisteren tijdens het sleutelen kwam er nog een onbekend jongetje van vijf bij staan.
Die vroeg zich af wat voor auto het nou was, want het stond niet op de tank.![]()
Hij mocht even op het startknopje drukken.(vraag: hoe rijdt'ie dan
)
En later op de claxon. Twee keer. Daarna werd hij wel iets te vrijpostig.![]()
Daarna ook nog vernomen dat mamma een potentieel milfje is.
Pappa woont nu ergens anders.
Zo hoor je nog eens wat.
Ik dacht dat Cageon S3 = S0 reed.quote:Klasse S0 De klasse S0 is bedoeld voor diegene met weinig ervaring voor wie de rondetijden van ondergeschikt belang zijn en die het gewoon lekker vinden om af en toe op een circuit te kunnen rijden.
Klasse S1 De S1 is voor rijders die al een aantal keren mee hebben gedaan maar die het meedoen het belangrijkst vinden, de klasse om ervaring op te doen dus.
Klasse S2 In de S2 worden al redelijk serieuze rondetijden neergezet, dit is de klasse voor de meer ervaren rijders en de hele ervaren rijders met een wat langzamere motor. Deze rijders zijn behoorlijk kundig tot soms zeer kundig in het rijden zelf, en houden zich soms behoorlijk serieus bezig met banden, vering etc.
Klasse S3 In de S3 hoor je thuis als je echt hard kunt rijden, details gaan hier belangrijk worden om te kunnen winnen. Deze rijders zijn niet alleen kundig tot zeer kundig in het rijden zelf, maar houden zich ook serieus bezig met banden, vering etc. en wat er verder nog nodig is om echt snel te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhmzz ook maar is buiten met de motor prutsen dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beste effect is bij oude omaatjes, blijven versteend stil staan met de mond open!![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde doelgroep.
Voor de rest is er niemand die niet kijkt.![]()
Gisteren tijdens het sleutelen kwam er nog een onbekend jongetje van vijf bij staan.
Die vroeg zich af wat voor auto het nou was, want het stond niet op de tank.![]()
Hij mocht even op het startknopje drukken.(vraag: hoe rijdt'ie dan
)
En later op de claxon. Twee keer. Daarna werd hij wel iets te vrijpostig.![]()
Daarna ook nog vernomen dat mamma een potentieel milfje is.
Pappa woont nu ergens anders.
Zo hoor je nog eens wat.
Jawel! Daarom over 2 jaar en een blauwe of zwarte.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:49 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bedoelt die? Ligt die niet wat boven je budget![]()
Ik heb nog wel een blauwe ZX-10R voor je.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef -XX- het volgende:
Jawel! Daarom over 2 jaar en een blauwe of zwarte.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een blauwe ZX-10R voor je.
175 pk en 170 kilo droog. 25 Kw ben je niet meer toch?
Dinnetje stuurde net een SMS, werkt ineens niet tot 1 uur vandaag.![]()
Er is vannacht ingebroken @werk, dus ze hebben wat op te ruimen.![]()
![]()
Dubbel lullig, de eigenaar van de parfurmerie winkel is een vriendin.
En die is vorig jaar november met dik geleend geld begonnen.
Die vriendin kon haar eigen salaris niet eens betalen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En als je het dan ook nog eens afpakt van hardwerkende zwoegers.![]()
Ze is wel lekker dun geworden sinds november. Die vriendin.
Ik werk ook hard.
Dat kan ik dan weer niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zwaai naar dieren.
220 euro licentie cursusquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:46 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.zacmotoren.nl/racedata/index.html
Up to date informatie.
Wat zou een jaartje S1 kosten.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En als je het dan ook nog eens afpakt van hardwerkende zwoegers.![]()
Ze is wel lekker dun geworden sinds november. Die vriendin.
Ik werk ook hard.
Alleen geloof ik er niks van dat jij er ook lekker dun van wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your tickets pleassssze!quote:
En kan je dan overal rijden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:38 schreef cageon2 het volgende:
220 euro licentie cursus
200 euro licentie / lidmaatschap RSZ/FAME
2 of 3 setjes MPP's
aantal setjes remblokken of 1 setje met straatblokken![]()
175~ euro / race
wat benzine, wat eten/drinken
Klikte er al op in het ZAC Zandvoort Woensdag topic. Maar laptop knettert helemaal vast met die HD.quote:
Wokkels en chips nu, left overs van een verjaardag zondag.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef Roderick2085 het volgende:
Alleen geloof ik er niks van dat jij er ook lekker dun van word
die races betaal je per wedstrijd ja...quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Your tickets pleassssze!Uh zullen ook wel donkere kanten aan zitten die wij niet kennen.
![]()
Ideaal is alleen miljonair zijn.. zonder het betalen van belastingen.![]()
[..]
En kan je dan overal rijden.Of betaal je per wedstrijd.
quote:[..]
Klikte er al op in het ZAC Zandvoort Woensdag topic. Maar laptop knettert helemaal vast met die HD.
Low res filmpje van iemand anders werkt wel.
fixedquote:Op donderdag 29 april 2010 20:02 schreef -XX- het volgende:
Is die OP foto van mij nu nog niet gewijzigd?
Ik dacht trouwens dat je op dat wiki gebeuren van alles kon wijzigen! Maar dat lukt niet...
Wil degene die de rechten heeft, deze foto in de OP onder mijn naam zetten?
http://www.motorstek.nl/d(...)dc0004ca947c5582dd2c
Danke!
Oh ja.. dacht zomaar dat het wellicht goedkoper was als een losse circuitdag.quote:
Tnx ik weet genoeg, ga er nog wel eens naar kijken.quote:![]()
![]()
kan je ook excel shizzle sturen van mijn budgetering van dit seizoen, maar ik denk niet dat jij het zo duur hoeft te maken als je in de S1 wilt rijden en gewoon lol wilt hebben.![]()
Ja dat is met alles wat je met overgave doet. Misschien dan maar laten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:10 schreef cageon2 het volgende:
wees gewaarschuwd, het is verslavend en je gaat er steeds makkelijker meer geld aan uitgeven
Maar jij hebt een uitslag/uitdraai/log. Kan je daar weer op gaan zweten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:18 schreef cageon2 het volgende:
als ik geen gebrom meer hoor achter me en geen voorwieltje zie vind ik het prima...![]()
kijk aan het einde van de sessie wel hoe ver ze achter me zitten...
ook niet...quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jij hebt een uitslag/uitdraai/log. Kan je daar weer op gaan zweten.
Dat vind ik juist fijn... anders zit je achter van die andere gasten te gapen die je waarschijnlijk op houden.quote:Bij het de baan opgaan werd ik afgekapt en moest vooraan bij het volgende groepje starten.
Dat was ook wat saai. Kon niks afkijken of volgen.![]()
Ik hoor net dat er, afgezien van de schade, voor 27.000 euro aan artikelen is gestolen.quote:
Goed voor het zelfvertrouwen. Rijden zij 2.25 en ik 2.20. Wat voel ik me dan toch snel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:37 schreef cageon2 het volgende:
ook niet...zie alleen maar snelste tijd, en 2e snelste tijd...
Dat vind ik juist fijn... anders zit je achter van die andere gasten te gapen die je waarschijnlijk op houden.
Zo wat zal ik lekker ruiken dit jaarquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er, afgezien van de schade, voor 27.000 euro aan artikelen is gestolen.
Ze hebben de kassa's laten staan en slechts twee merken compleet uitgeruimd.
Gewoon gejat op bestelling dus.![]()
Dat is ook weer zo!quote:[..]
Goed voor het zelfvertrouwen. Rijden zij 2.25 en ik 2.20. Wat voel ik me dan toch snel.![]()
Opnieuw pest weer hierquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:03 schreef bvvt het volgende:
Een goede morgen allen
't is weer frisjes vandaag
Gezienquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:38 schreef cageon2 het volgende:
niet gezien of niet boeiend genoeg, doe gewoon een repost
http://vimeo.com/11337223
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:32 schreef -XX- het volgende:
De beukplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttt!
Ook weer nuchter?quote:
Haha, vet! Ook al een waterscooter!quote:Op zondag 2 mei 2010 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wil je de Kawasjaak ff lenen?![]()
[ afbeelding ]
Wel overwogen, niet gekocht.quote:
http://www.garthytv.com/jonny-tv.phpquote:
Ach, je groeit er overheenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:10 schreef cageon2 het volgende:
wees gewaarschuwd, het is verslavend en je gaat er steeds makkelijker meer geld aan uitgeven
Ikke toch maar nietquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 09:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl(...)ei-Uitgesteld-i.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was op zich wel een uitstekeloos weertje om de waterdichtheid van mijn nieuwe pak eens te testen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Beste motorrijder,
de Motor-Forum MegaMeeting die gepland stond voor morgen, is voorlopig verplaatst naar volgende week zondag 9 mei 2010 door de organisator Motor-Forum. De weersverwachting voor morgen (regen) is de aanleiding voor de verplaatsing van de MegaMeeting.
Als de nieuwe datum definitief is zal motoZoom Utrecht weer een van de verzamelpunten zijn. Natuurlijk weer met een simpel ontbijtje en een mooie rit binnendoor naar Veenendaal.
Met vriendelijke motorgroet,
het motoZoom team
Dus als vandaag niets uitvalt is het morgen natquote:Op zondag 2 mei 2010 15:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou van mij mag alles er vandaag uit vallen, zodat het morgen droog genoeg is dat ik naar de Eifel kan
Komen kijken bij een endu van 6u en dan nog aankomen als de boel al afgelopen is...quote:Op zondag 2 mei 2010 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
In de Eiffel is het 4x zo donker als hier bij regen. Donkere wolken in mijn hoofd van de laatste keer.
* Cocktailprikker pakt licht vizier inquote:Op zondag 2 mei 2010 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
In de Eiffel is het 4x zo donker als hier bij regen. Donkere wolken in mijn hoofd van de laatste keer.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* Cocktailprikker pakt licht vizier in
Inpakken gaat goed, ik hoop eigenlijk die roltas thuis te kunnen laten en het te redden met de zadeltassen en een tanktasje...
In mijn legerpannetje zit:
- Shampoo
- Afwasmiddel
- Spons
- 7 theezakjes
- Magnesiumstick
- Lucifers
- Aansteker![]()
![]()
- 5 S haken om bijv kleding op te hangen
- Tandpasta
- Sterilon (ontsmetter)
- 2 latexhandschoentjes![]()
![]()
- en nog 4 brood/diepvrieszakjes
En dat alles in een ruimte van nog geen 13 x 17 x 4 cm, en dat zijn dan ook nog 2 pannetjes
Slaapzak neemt de meeste ruimte in
het is dus duidelijk waar bij jou de prioriteiten liggen
![]()
Tja OPM wilde perse via een andere route rijden waarbij de planner op mijn kroonplaat gelijk drie kwartier optelde bij de eindtijd. En later bleek er een verkeerd adres in te staan. Tel uit de winst van dik 2 uur.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:58 schreef cageon2 het volgende:
Komen kijken bij een endu van 6u en dan nog aankomen als de boel al afgelopen is...![]()
Wel erg zonde van het weer!
Dat gaat er wild aan toe.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
- Sterilon (ontsmetter)
- 2 latexhandschoentjes![]()
![]()
- en nog 4 brood/diepvrieszakjes
quote:Ach ja, vrouwen zeuren, hebben net gezeurd, of moeten nog gaan zeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Ach ja, vrouwen zeuren, hebben net gezeurd, of moeten nog gaan zeuren.
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)rash-Jerez-2010.html
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)rash-Jerez-2010.html
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
CP have fun!
Weertje knapt snel op zie ik.![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:22 schreef sk888er het volgende:
Dit topic zocht ik
Ik heb vorige maand mijn eerste Aprilia RSV Mille gekocht.
Gisteren mijn eerste fout gemaakt door met uitstaande standaard van een stoep af te lopen met de motor in de hand. Heb nu kapschade op 2 kappen en ga het proberen zo snel mogelijk te laten repareren. Zometeen even langs een spuitcentrum gaan om een indicatie van de prijs te krijgen.
Foto's van de motor volgen als ik thuis ben:D
Veel plezier manquote:Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heren, ik ben er klaar voorBoterhammetje en goan! Alles zit in deze tassen, geen gekut met rugzakken
![]()
[ afbeelding ]
He! nieuwe met schadequote:Op maandag 3 mei 2010 12:22 schreef sk888er het volgende:
Dit topic zocht ik
Gisteren mijn eerste fout gemaakt door met uitstaande standaard van een stoep af te lopen met de motor in de hand. Heb nu kapschade op 2 kappen en ga het proberen zo snel mogelijk te laten repareren. Zometeen even langs een spuitcentrum gaan om een indicatie van de prijs te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Het is daar gewoon droog.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heren, ik ben er klaar voorBoterhammetje en goan! Alles zit in deze tassen, geen gekut met rugzakken
![]()
[ afbeelding ]
Zoals het hoort dusquote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Het is daar gewoon droog. [ afbeelding ]
Ik hoorde vanochtend de regen op het raam tikken en maakte maar een dagje vrij
Zie ook dat de wolken precies alleen over het westen gaan
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:22 schreef sk888er het volgende:
Dit topic zocht ik
Wat heb je nu weer laten ontsporenquote:
Een koe zorgde bij Breda nog wel even voor een spannend momentje op voor de machinistquote:
Moest je pissenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kruip snel terug in mijn grot.![]()
Geerd die beefburgers houden we dan tegoed.![]()
Ziet er aardig uitquote:
Zelf in te stellen allemaal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ziet er aardig uitWat zeggen CH_3 en CH_4
Neem aan dat "P Oil" oliedruk is, kan ie ook gewoon tempen?
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
Moguh!
Tering ... dat was een waste van mijn tijdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Stukje vanaf 1.35
En dan een heel butt filmpje voor een klein stukkie "Ghey" scoorter rijders en de passagier achterop?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Stukje vanaf 1.35
Net zo relaxed om zich heen kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef bvvt het volgende:
hejheheheheh
misschien dat iemand dat hier ook een skan proberen???
Parodie van mordeth 13 ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Stukje vanaf 1.35
Je zei "vanaf"!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:20 schreef Bunnybeater het volgende:
Ik geef nog wel aan dat alleen 1.35 interessant is, gaan ze het hele filmpje kijken![]()
kijk je uit voor dat stoepie links ??quote:
Da's al het tweede (belangrijke) onderdeel... zo gaat het blok nooit meer lopenquote:Dieses Produkt ist leider seitens KTM nicht mehr verfügbar
Leuke Cam positiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:23 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ik deed t niet veel beter trouwens
[ afbeelding ]
Wat houden die MAC avonden nu in? 35 euro per jaar dokken (+ 1 malige inschrijving & kenteken) en vervolgens op de geplande data kunnen rijden als je wil? Kost je 20 euro + eventueel bijvlaggen? En rijdt iedereen die komt of is het op = op?quote:
Mag ik jou nu dik gaan noemen dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:46 schreef Bunnybeater het volgende:
Leer ook verplicht? Dat van mij pas ik geloof ik niet meer![]()
Licht gaat alleen uit als je de zekering of het lampje eruit haalt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef Geerd het volgende:
Als toch niemand achteruit mag kijken waarom doe je het licht dan aan?
Nu alleen ff rechtop over het zirkwie. Niet verzitten. Volgende keer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
WB heb ik ook wel es platter zien gaan![]()
nog ff wenneh zon 10er
?
quote:na tig maanden niet rijden toch weer wenneh ehh![]()
benieuwd hoe ik ga poepen straks op de baan
Breed mag ookquote:
Langs de motorzaak om mijn losgkomen kentekenplaathouder weer vast te zettenquote:
is best prijzig idd voor een middagje..had je de CBR niet kunnen pakken?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:06 schreef cageon2 het volgende:
ff langs road runner, weinig bijzonders... heb gister nog gezocht voor een huur motor (R6 ofzo), maar wordt me een beetje duur...
driftend de bocht uitquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:13 schreef Worldbeater het volgende:
Nu alleen ff rechtop over het zirkwie. Niet verzitten. Volgende keer.![]()
Errr wel een keer teveel torque aan de achterkant --> glijden.
ik wou met paula samen rijden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is best prijzig idd voor een middagje..had je de CBR niet kunnen pakken?
Zo lang het goed gaat, volgens Hyperpro waarschuwen die Continentals niet.quote:
Leuk leuk!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Duitsland, Nederland, FZR600 / GS 500, bepakking of niet, glibberen of grip, die knie raakt de grond toch welSfeerplaatjes van de afgelopen 3 dagen
Met als terugweg het toetje Flight Forum:
Hier per ongeluk ook een x op de witte lijn beland met mijn band, die ging dus mooi opzij :$
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En gasssssssssssssssssss
[ afbeelding ]
Zeer krappe haarspeldbocht met de GS
Iets wijdere haarspeldbocht omhoog, op FZR
Flight Forum, altijd leuk, mensen er uit rijden met je bepakking![]()
[ afbeelding ]
Goed genomen die bocht (FZR) met je helm op de andere weghelft. De auto's zijn blij dat ze hun buitenspiegeltje nog hebben!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iets wijdere haarspeldbocht omhoog, op FZR
vind het ook NOT done hoor!quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zat nog dik een meter tussenKerel van Fastbikes maakte het spannender
Toch zou ik er niet zomaar vanuit gaan dat automobilisten netjes in hun baan blijvenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zat nog dik een meter tussenKerel van Fastbikes maakte het spannender
Rustig met de GS over de Ring, dan kan ik net zo goed de fiets pakkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zowaar een verslag met picsminder dat je niet de Ring toch ff hebt gedaan, toerend kan ook makkelijk
tegenwoordig vermelden we het verbruik ipv rondetijden
Teringherrie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef stinkie het volgende:
Woei!
Onboard cam: http://www.vimeo.com/11440809
anders klinkt het motorgeluid zpo hardquote:
MF smilies posten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier per ongeluk ook een x op de witte lijn beland met mijn band, die ging dus mooi opzij :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merk trouwens wel dat een beetje theorie heel veel kan doen voor je praktijkAls ik ga vergelijken met vrienden die rijden..
[ Bericht 19% gewijzigd door Cocktailprikker op 06-05-2010 23:21:43 ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tegenwoordig vermelden we het verbruik ipv rondetijden
Oke ondanks dat het een buitenlander is, de geurdingetjes idd erg op zeep lijken ga je als nog niet in dat vieze "water" je handen wassen?quote:
Wat een filmpje!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef stinkie het volgende:
Woei!
Onboard cam: http://www.vimeo.com/11440809
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:22 schreef o-o het volgende:
[..]
Wat een filmpje!
- KUT muziek, je moet er gewoon naar gezocht hebben zo slecht.![]()
- KUT weer, alleen maar regen in dikke groenewolken
- Je motor ziet er niet uit! En door het slechte weer zie je alleen een deel wat op de tank lijkt![]()
- We zijn niet veel snelheid van je gewent, maar dit slaat echt alles!Of is het in slo-mo afgespeeld?
- Wat is er zo mooi aan die tunnel? Neem eens een voorbeeld aan CP! dat was pas een verslag.
Dreamhouse volgende keer dan maar?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wil wegdromen onder water, niet bonken.. Beetje dromerig muziekje will do.![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:08 schreef stinkie het volgende:
Oeps, trap ik zomaar helamaal per ongeluk op je nieuwe oliefolter o_o
quote:
Lepeltje lepeltje bijna wel ja, en de eerste nacht bedekt onder de motorpakkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:26 schreef Bunnybeater het volgende:
Leuk verhaal & foto's, maar ieder zijn eigen tent of lepeltje lepeltje?
Goede actie wel zo van die camping met een spoor erlangs
En dit:
[..]
Om je kwaliteiten als regenrijder te trainen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:13 schreef cageon2 het volgende:
had ik bijna 2 dagen spa erbij genomen, kijk ik nog ff op weer.nl, 70/90% regen die 2 dagen.![]()
Jammer, was wel een koopje.![]()
Natte pakken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lepeltje lepeltje bijna wel ja, en de eerste nacht bedekt onder de motorpakken![]()
quote:Vanwege vakantie kan ik helaas zelf niet.
Ter overname Assen 20 mei.
stuur een mail, bericht of sms bij interesse.
Wie het eerst komt heeft hem.
Grt.
0622236611
Ik koop er helemaal niks meer bij.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Wel lekker grootlijkt me best comfortabel
Zie ik wel dezelfde motorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik koop er helemaal niks meer bij.Maar leuk ding idd.
Zag je ook al bij de Track posten. Off road modellen spreken u wel aan blijkbaar.
Waar zie jij de contouren van een jetskiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een jet-ski op wielendie sloot ligt er niet voor niets achter
Zie dat blauwquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:54 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Waar zie jij de contouren van een jetski![]()
Ik ben me ook al aan het inlezen![]()
![]()
De BMW F650 van nu blijft erg goed heel, alhoewel ie nu vanwege getik bij de motorzaak staatMaar ben toch hier en daar aan het kijken naar een grotere/vettere Allroad.
Top van de 650 ligt ook veel te laag en zit dan ook vaak een flinke tijd richting het rode gebied te beuken
Iemand nog tips voor vergelijkbare fietsen? Africa Twin en Transalp vielen me in het eggie ook wel mee in de juiste bouwjaren, kleuren en uitrusting...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:54 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Waar zie jij de contouren van een jetski![]()
Ik ben me ook al aan het inlezen![]()
![]()
De BMW F650 van nu blijft erg goed heel, alhoewel ie nu vanwege getik bij de motorzaak staatMaar ben toch hier en daar aan het kijken naar een grotere/vettere Allroad.
Top van de 650 ligt ook veel te laag en zit dan ook vaak een flinke tijd richting het rode gebied te beuken
Iemand nog tips voor vergelijkbare fietsen? Africa Twin en Transalp vielen me in het eggie ook wel mee in de juiste bouwjaren, kleuren en uitrusting...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoef je ook niet zo op de wegbreedte te letten met toerritten
lijkt me lachen voor erbij om te raggen. wel zo handig met al die wegopbrekingenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik koop er helemaal niks meer bij.Maar leuk ding idd.
Zag je ook al bij de Track posten. Off road modellen spreken u wel aan blijkbaar.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:54 schreef Bunnybeater het volgende:
Lijkt me ook wel lekker zitten zo hoog met overzicht, controle met breed stuur.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:29 schreef Den_Haag het volgende:
lijkt me lachen voor erbij om te raggen. wel zo handig met al die wegopbrekingen
quote:
Die van mij gaat ook het zand en/of de bagger in hoor, daar is hij voorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]Lastige punt blijft gewoon altijd de voorkant van dat soort fietsen, en zeker bij de Tenere valt die tegen als je direct vanaf de zijkant kijkt
Doet de DR800 het voor mij toch beter met een snavel
![]()
Dat was ook mijn bezwaar tegen de AT, alleen IRL gezien was ik toch wel om. Plus veel aftermarket te krijgen en kwalitatief ook niet slecht, alleen om die te gaan afraggen ...![]()
t nieuwe model idd....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:34 schreef Bunnybeater het volgende:
En volgens mij wilde Moblo ook een Tenere, met dat soort mensen wil ik niet geasocieerd worden.
Die beugels gaan je (in het zand) niet redden vwb kuipwerk kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:47 schreef Bunnybeater het volgende:
Maar daar heb je dan weer van die mooie beugels voor![]()
Afraggen in het zand had ik het niet per se over, meer dat ik niet bepaald voorzichtig ben met F650 nu. Tussen de fietsen pleuren, te lui om een slot om te leggen, af en toe laten wegrotten en met hoge snelheid stoepen op rijdenEn aangezien de AT wel iets duurder is zal de drempel wat hoger liggen. Maar dat is allemaal gelul, na 3 maanden trekt dat toch wel bij
![]()
Toch he ... zo een 44L tank erop is ook wel vet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg: gewoon doen !!De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dikke klappen uit zo'n éénpitter heurquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:14 schreef cageon2 het volgende:
BB, De DR is echt leipe fiets met best redelijke stuureigenschappen (naar het schijnt) die neus is zo voor meer druk op de voorkant bij hogere snelheden, anders zou die gaan slaan oid.
Me pa heeft er 2 gehad en zijn beiden zeer goed bevallen!
Die gepost werd zat ik ook te bekijken, erg verleidelijk wel.
overigens wel behoorlijk hoog![]()
DR ziet er idd bruter uitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:29 schreef Bunnybeater het volgende:Lastige punt blijft gewoon altijd de voorkant van dat soort fietsen, en zeker bij de Tenere valt die tegen als je direct vanaf de zijkant kijkt
Doet de DR800 het voor mij toch beter met een snavel
![]()
pro tenerequote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
DR ziet er idd bruter uit, qua power en betrouwbaarheid doet zo'n Tenere het beter.
Qua rideability is het gewoon lekkerder sturen en toerenbeuken op de Tenere.![]()
En als je erop zit zie je niets van die snavel die er niet is.
Supersport in een ander jasje. Loopt motorisch als de brandweer, krijgt geen ademnood.quote:
en, gekocht?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:14 schreef cageon2 het volgende:
BB, De DR is echt leipe fiets met best redelijke stuureigenschappen (naar het schijnt) die neus is zo voor meer druk op de voorkant bij hogere snelheden, anders zou die gaan slaan oid.
Me pa heeft er 2 gehad en zijn beiden zeer goed bevallen!
Die gepost werd zat ik ook te bekijken, erg verleidelijk wel.
overigens wel behoorlijk hoog![]()
Tja deze is al weg. Dus helaas voor je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Watskebeurt hier in deze SC
Eerst al verbruikscijfers, en nu wordt er vol lof gesproken over midlife fietsen en fake offroaders
Dit gaat verkeerd
En op de boulevard dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:43 schreef Worldbeater het volgende:
DR ziet er idd bruter uit, qua power en betrouwbaarheid doet zo'n Tenere het beter.
Qua rideability is het gewoon lekkerder sturen en toerenbeuken op de Tenere.![]()
En als je erop zit zie je niets van die snavel die er niet is.
Verbruik F650 1:17, tanken na 250kmquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Watskebeurt hier in deze SC
Eerst al verbruikscijfers, en nu wordt er vol lof gesproken over midlife fietsen en fake offroaders
Dit gaat verkeerd
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:08 schreef stinkie het volgende:
Oeps, trap ik zomaar helamaal per ongeluk op je nieuwe oliefolter o_o
Mja... Goed puntquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:19 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Verbruik F650 1:17, tanken na 250km
Verbruik ZX12 1:8,5 tanken na 150km
Beiden zelfde afwisselende rijstijl
Beter dan dat gelul over hardlopen en fitness
Echte mannen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vochtige pakken, maar toen we opstonde eerst laten uitwaaien/ warm laten worden in de toiletruimte
Toen ik in Eindhoven stond, was ik echt gewoon aan het rillen van de kou
was erg fris op de snelweg..
[ afbeelding ]
Hé, wat is er mis met lesmotoren?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:31 schreef stinkie het volgende:
Alp
en toch reden ze beide prima. Maar ja, het blijft een lesmotor
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:08 schreef Sounddragon het volgende:
En die dikke tank kost pvd 1100 euro kaal
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja deze is al weg. Dus helaas voor je.
Nee slotje op zijn topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus 't kan nog![]()
DR met open uitlaat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:15 schreef Bunnybeater het volgende:
En op de boulevard dan?Of krijgen we dan weer de Maar ik heb ook een ZX-12
![]()
Maar goed dat jullie wat Feedback geven
Ik kan nog steeds alleen maar lullen over hardlopen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:19 schreef Bunnybeater het volgende:
Verbruik F650 1:17, tanken na 250km
Verbruik ZX12 1:8,5 tanken na 150km
Beiden zelfde afwisselende rijstijl
Beter dan dat gelul over hardlopen en fitness
Die staat bij mij idd ook hoger op de lijst.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
had ik eerder die ZZR-1100 gehaald. was bijna mijn eerste motor geweest
Ik had er bijna als eerste gepost, maar bedacht me als 'ik zal niet zeuren', dat is ook zo cliche.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Nee slotje op zijn topic
dus 't kan nog
Quequote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:32 schreef Worldbeater het volgende:
Zo heb ineens een oude Lexus met V8 voor de deur.
Rijdt wel lekker.
Zo te lezen gaat het weer goed met -XX- .quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef -XX- het volgende:
Fok Meeting.
Wie, wat, wanneer, hoe laat.
Ich bin dabei!
Mits het wel een paar weken vooruit gepland wordt, zodat ik rekening kan houden met mijn werk!
Jaaaa! Nu alleen nog mooi weer en ik kan weer knallen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het weer goed met -XX- .
Volgens mij rijdt dat heerlijk!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Super Tenere.![]()
[ afbeelding ]
Blok met duidelijk meer power.
[..]
Lijkt me ook wel lekker zitten zo hoog met overzicht, controle met breed stuur.![]()
Iedereen, meeting, morgen, 11uquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef -XX- het volgende:
Fok Meeting.
Wie, wat, wanneer, hoe laat.
Ich bin dabei!
Dan zit ik op mijn werk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Iedereen, meeting, morgen, 11u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |