pro tenerequote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
DR ziet er idd bruter uit, qua power en betrouwbaarheid doet zo'n Tenere het beter.
Qua rideability is het gewoon lekkerder sturen en toerenbeuken op de Tenere.![]()
En als je erop zit zie je niets van die snavel die er niet is.
Supersport in een ander jasje. Loopt motorisch als de brandweer, krijgt geen ademnood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en, gekocht?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:14 schreef cageon2 het volgende:
BB, De DR is echt leipe fiets met best redelijke stuureigenschappen (naar het schijnt) die neus is zo voor meer druk op de voorkant bij hogere snelheden, anders zou die gaan slaan oid.
Me pa heeft er 2 gehad en zijn beiden zeer goed bevallen!
Die gepost werd zat ik ook te bekijken, erg verleidelijk wel.
overigens wel behoorlijk hoog![]()
Tja deze is al weg. Dus helaas voor je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Watskebeurt hier in deze SC
Eerst al verbruikscijfers, en nu wordt er vol lof gesproken over midlife fietsen en fake offroaders
Dit gaat verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op de boulevard dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:43 schreef Worldbeater het volgende:
DR ziet er idd bruter uit, qua power en betrouwbaarheid doet zo'n Tenere het beter.
Qua rideability is het gewoon lekkerder sturen en toerenbeuken op de Tenere.![]()
En als je erop zit zie je niets van die snavel die er niet is.
Verbruik F650 1:17, tanken na 250kmquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Watskebeurt hier in deze SC
Eerst al verbruikscijfers, en nu wordt er vol lof gesproken over midlife fietsen en fake offroaders
Dit gaat verkeerd
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:08 schreef stinkie het volgende:
Oeps, trap ik zomaar helamaal per ongeluk op je nieuwe oliefolter o_o
Mja... Goed puntquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:19 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Verbruik F650 1:17, tanken na 250km
Verbruik ZX12 1:8,5 tanken na 150km
Beiden zelfde afwisselende rijstijl
Beter dan dat gelul over hardlopen en fitness
Echte mannen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vochtige pakken, maar toen we opstonde eerst laten uitwaaien/ warm laten worden in de toiletruimte
Toen ik in Eindhoven stond, was ik echt gewoon aan het rillen van de kou
was erg fris op de snelweg..
[ afbeelding ]
Hé, wat is er mis met lesmotoren?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:31 schreef stinkie het volgende:
Alp
en toch reden ze beide prima. Maar ja, het blijft een lesmotor
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:08 schreef Sounddragon het volgende:
En die dikke tank kost pvd 1100 euro kaal
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja deze is al weg. Dus helaas voor je.
Nee slotje op zijn topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus 't kan nog![]()
DR met open uitlaat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:15 schreef Bunnybeater het volgende:
En op de boulevard dan?Of krijgen we dan weer de Maar ik heb ook een ZX-12
![]()
Maar goed dat jullie wat Feedback geven
Ik kan nog steeds alleen maar lullen over hardlopen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:19 schreef Bunnybeater het volgende:
Verbruik F650 1:17, tanken na 250km
Verbruik ZX12 1:8,5 tanken na 150km
Beiden zelfde afwisselende rijstijl
Beter dan dat gelul over hardlopen en fitness
Die staat bij mij idd ook hoger op de lijst.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
had ik eerder die ZZR-1100 gehaald. was bijna mijn eerste motor geweest
Ik had er bijna als eerste gepost, maar bedacht me als 'ik zal niet zeuren', dat is ook zo cliche.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Nee slotje op zijn topic
dus 't kan nog
Quequote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:32 schreef Worldbeater het volgende:
Zo heb ineens een oude Lexus met V8 voor de deur.
Rijdt wel lekker.
Zo te lezen gaat het weer goed met -XX- .quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef -XX- het volgende:
Fok Meeting.
Wie, wat, wanneer, hoe laat.
Ich bin dabei!
Mits het wel een paar weken vooruit gepland wordt, zodat ik rekening kan houden met mijn werk!
Jaaaa! Nu alleen nog mooi weer en ik kan weer knallen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat het weer goed met -XX- .
Volgens mij rijdt dat heerlijk!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Super Tenere.![]()
[ afbeelding ]
Blok met duidelijk meer power.
[..]
Lijkt me ook wel lekker zitten zo hoog met overzicht, controle met breed stuur.![]()
Iedereen, meeting, morgen, 11uquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef -XX- het volgende:
Fok Meeting.
Wie, wat, wanneer, hoe laat.
Ich bin dabei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |