SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Het is daar gewoon droog.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heren, ik ben er klaar voorBoterhammetje en goan! Alles zit in deze tassen, geen gekut met rugzakken
![]()
[ afbeelding ]
Zoals het hoort dusquote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Het is daar gewoon droog. [ afbeelding ]
Ik hoorde vanochtend de regen op het raam tikken en maakte maar een dagje vrij
Zie ook dat de wolken precies alleen over het westen gaan
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:22 schreef sk888er het volgende:
Dit topic zocht ik
Ik heb vorige maand mijn eerste Aprilia RSV Mille gekocht.
Gisteren mijn eerste fout gemaakt door met uitstaande standaard van een stoep af te lopen met de motor in de hand. Heb nu kapschade op 2 kappen en ga het proberen zo snel mogelijk te laten repareren. Zometeen even langs een spuitcentrum gaan om een indicatie van de prijs te krijgen.
Foto's van de motor volgen als ik thuis ben:D
Wat heb je nu weer laten ontsporenquote:
Een koe zorgde bij Breda nog wel even voor een spannend momentje op voor de machinistquote:
Moest je pissenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kruip snel terug in mijn grot.![]()
Geerd die beefburgers houden we dan tegoed.![]()
Ziet er aardig uitquote:
Zelf in te stellen allemaal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ziet er aardig uitWat zeggen CH_3 en CH_4
Neem aan dat "P Oil" oliedruk is, kan ie ook gewoon tempen?
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
Moguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |