Ja dat is met alles wat je met overgave doet. Misschien dan maar laten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:10 schreef cageon2 het volgende:
wees gewaarschuwd, het is verslavend en je gaat er steeds makkelijker meer geld aan uitgeven
Maar jij hebt een uitslag/uitdraai/log. Kan je daar weer op gaan zweten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:18 schreef cageon2 het volgende:
als ik geen gebrom meer hoor achter me en geen voorwieltje zie vind ik het prima...![]()
kijk aan het einde van de sessie wel hoe ver ze achter me zitten...
ook niet...quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jij hebt een uitslag/uitdraai/log. Kan je daar weer op gaan zweten.
Dat vind ik juist fijn... anders zit je achter van die andere gasten te gapen die je waarschijnlijk op houden.quote:Bij het de baan opgaan werd ik afgekapt en moest vooraan bij het volgende groepje starten.
Dat was ook wat saai. Kon niks afkijken of volgen.![]()
Ik hoor net dat er, afgezien van de schade, voor 27.000 euro aan artikelen is gestolen.quote:
Goed voor het zelfvertrouwen. Rijden zij 2.25 en ik 2.20. Wat voel ik me dan toch snel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:37 schreef cageon2 het volgende:
ook niet...zie alleen maar snelste tijd, en 2e snelste tijd...
Dat vind ik juist fijn... anders zit je achter van die andere gasten te gapen die je waarschijnlijk op houden.
Zo wat zal ik lekker ruiken dit jaarquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er, afgezien van de schade, voor 27.000 euro aan artikelen is gestolen.
Ze hebben de kassa's laten staan en slechts twee merken compleet uitgeruimd.
Gewoon gejat op bestelling dus.![]()
Dat is ook weer zo!quote:[..]
Goed voor het zelfvertrouwen. Rijden zij 2.25 en ik 2.20. Wat voel ik me dan toch snel.![]()
Opnieuw pest weer hierquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:03 schreef bvvt het volgende:
Een goede morgen allen
't is weer frisjes vandaag
Gezienquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:38 schreef cageon2 het volgende:
niet gezien of niet boeiend genoeg, doe gewoon een repost
http://vimeo.com/11337223
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:32 schreef -XX- het volgende:
De beukplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttt!
Ook weer nuchter?quote:
Haha, vet! Ook al een waterscooter!quote:Op zondag 2 mei 2010 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wil je de Kawasjaak ff lenen?![]()
[ afbeelding ]
Wel overwogen, niet gekocht.quote:
http://www.garthytv.com/jonny-tv.phpquote:
Ach, je groeit er overheenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:10 schreef cageon2 het volgende:
wees gewaarschuwd, het is verslavend en je gaat er steeds makkelijker meer geld aan uitgeven
Ikke toch maar nietquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 09:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl(...)ei-Uitgesteld-i.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was op zich wel een uitstekeloos weertje om de waterdichtheid van mijn nieuwe pak eens te testen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Beste motorrijder,
de Motor-Forum MegaMeeting die gepland stond voor morgen, is voorlopig verplaatst naar volgende week zondag 9 mei 2010 door de organisator Motor-Forum. De weersverwachting voor morgen (regen) is de aanleiding voor de verplaatsing van de MegaMeeting.
Als de nieuwe datum definitief is zal motoZoom Utrecht weer een van de verzamelpunten zijn. Natuurlijk weer met een simpel ontbijtje en een mooie rit binnendoor naar Veenendaal.
Met vriendelijke motorgroet,
het motoZoom team
Dus als vandaag niets uitvalt is het morgen natquote:Op zondag 2 mei 2010 15:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou van mij mag alles er vandaag uit vallen, zodat het morgen droog genoeg is dat ik naar de Eifel kan
Komen kijken bij een endu van 6u en dan nog aankomen als de boel al afgelopen is...quote:Op zondag 2 mei 2010 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
In de Eiffel is het 4x zo donker als hier bij regen. Donkere wolken in mijn hoofd van de laatste keer.
* Cocktailprikker pakt licht vizier inquote:Op zondag 2 mei 2010 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
In de Eiffel is het 4x zo donker als hier bij regen. Donkere wolken in mijn hoofd van de laatste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* Cocktailprikker pakt licht vizier in
Inpakken gaat goed, ik hoop eigenlijk die roltas thuis te kunnen laten en het te redden met de zadeltassen en een tanktasje...
In mijn legerpannetje zit:
- Shampoo
- Afwasmiddel
- Spons
- 7 theezakjes
- Magnesiumstick
- Lucifers
- Aansteker![]()
![]()
- 5 S haken om bijv kleding op te hangen
- Tandpasta
- Sterilon (ontsmetter)
- 2 latexhandschoentjes![]()
![]()
- en nog 4 brood/diepvrieszakjes
En dat alles in een ruimte van nog geen 13 x 17 x 4 cm, en dat zijn dan ook nog 2 pannetjes
Slaapzak neemt de meeste ruimte in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is dus duidelijk waar bij jou de prioriteiten liggen
![]()
Tja OPM wilde perse via een andere route rijden waarbij de planner op mijn kroonplaat gelijk drie kwartier optelde bij de eindtijd. En later bleek er een verkeerd adres in te staan. Tel uit de winst van dik 2 uur.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:58 schreef cageon2 het volgende:
Komen kijken bij een endu van 6u en dan nog aankomen als de boel al afgelopen is...![]()
Wel erg zonde van het weer!
Dat gaat er wild aan toe.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
- Sterilon (ontsmetter)
- 2 latexhandschoentjes![]()
![]()
- en nog 4 brood/diepvrieszakjes
quote:Ach ja, vrouwen zeuren, hebben net gezeurd, of moeten nog gaan zeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Ach ja, vrouwen zeuren, hebben net gezeurd, of moeten nog gaan zeuren.
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)rash-Jerez-2010.html
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)rash-Jerez-2010.html
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
CP have fun!
Weertje knapt snel op zie ik.![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:22 schreef sk888er het volgende:
Dit topic zocht ik
Ik heb vorige maand mijn eerste Aprilia RSV Mille gekocht.
Gisteren mijn eerste fout gemaakt door met uitstaande standaard van een stoep af te lopen met de motor in de hand. Heb nu kapschade op 2 kappen en ga het proberen zo snel mogelijk te laten repareren. Zometeen even langs een spuitcentrum gaan om een indicatie van de prijs te krijgen.
Foto's van de motor volgen als ik thuis ben:D
Veel plezier manquote:Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heren, ik ben er klaar voorBoterhammetje en goan! Alles zit in deze tassen, geen gekut met rugzakken
![]()
[ afbeelding ]
He! nieuwe met schadequote:Op maandag 3 mei 2010 12:22 schreef sk888er het volgende:
Dit topic zocht ik
Ik heb vorige maand mijn eerste Aprilia RSV Mille gekocht.
Gisteren mijn eerste fout gemaakt door met uitstaande standaard van een stoep af te lopen met de motor in de hand. Heb nu kapschade op 2 kappen en ga het proberen zo snel mogelijk te laten repareren. Zometeen even langs een spuitcentrum gaan om een indicatie van de prijs te krijgen.
Foto's van de motor volgen als ik thuis ben:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |