Ja dat is met alles wat je met overgave doet. Misschien dan maar laten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:10 schreef cageon2 het volgende:
wees gewaarschuwd, het is verslavend en je gaat er steeds makkelijker meer geld aan uitgeven
Maar jij hebt een uitslag/uitdraai/log. Kan je daar weer op gaan zweten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:18 schreef cageon2 het volgende:
als ik geen gebrom meer hoor achter me en geen voorwieltje zie vind ik het prima...![]()
kijk aan het einde van de sessie wel hoe ver ze achter me zitten...
ook niet...quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jij hebt een uitslag/uitdraai/log. Kan je daar weer op gaan zweten.
Dat vind ik juist fijn... anders zit je achter van die andere gasten te gapen die je waarschijnlijk op houden.quote:Bij het de baan opgaan werd ik afgekapt en moest vooraan bij het volgende groepje starten.
Dat was ook wat saai. Kon niks afkijken of volgen.![]()
Ik hoor net dat er, afgezien van de schade, voor 27.000 euro aan artikelen is gestolen.quote:
Goed voor het zelfvertrouwen. Rijden zij 2.25 en ik 2.20. Wat voel ik me dan toch snel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:37 schreef cageon2 het volgende:
ook niet...zie alleen maar snelste tijd, en 2e snelste tijd...
Dat vind ik juist fijn... anders zit je achter van die andere gasten te gapen die je waarschijnlijk op houden.
Zo wat zal ik lekker ruiken dit jaarquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er, afgezien van de schade, voor 27.000 euro aan artikelen is gestolen.
Ze hebben de kassa's laten staan en slechts twee merken compleet uitgeruimd.
Gewoon gejat op bestelling dus.![]()
Dat is ook weer zo!quote:[..]
Goed voor het zelfvertrouwen. Rijden zij 2.25 en ik 2.20. Wat voel ik me dan toch snel.![]()
Opnieuw pest weer hierquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:03 schreef bvvt het volgende:
Een goede morgen allen
't is weer frisjes vandaag
Gezienquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:38 schreef cageon2 het volgende:
niet gezien of niet boeiend genoeg, doe gewoon een repost
http://vimeo.com/11337223
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:32 schreef -XX- het volgende:
De beukplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |